![]() |
zo nieuwe matten erin
OUDE ![]() NIEUWE ![]() EN PAS MAKEN 6N2 MIDDENCONSOLE/TUNNEL IVM 6N2 HANDREMHENDEL ![]() ![]() lichtgrijse org stuk ff door midden zagen stuk er tussen zodat het zelfde breedte heeft als 6n2 gedeelte en dan vlak maken en hoogglans zwart spuiten.. |
zo 2 delen zitten aan elkaar
voorste stuk van 6n andere stuk van 6n2 ivm met remhendel ![]() ![]() ![]() ![]() |
netjes...welke primer gebruik jij om de kunststof delen te gronden?
Dick. |
van motip eerst kunstof primer is blank en dan alles van motip erna
|
dank je wel;)
|
zo weer wat delen klaar
ff laten uitharden ![]() en staal is verbreed 14 inch naar 7 en 8j worden ook nog netjes gespoten van de week maar dat doet tobias maat van me zijn pa ![]() zo nu nog paar kleine dingetjes spuiten binnenspiegel enz. |
zo hij zit erin
kon niet wachten en gelijk middenconsole die ook hoogglanszwart is gespoten ![]() |
Ziet er superstrak uit man! Goeie shit!
|
zo me 6j 14 inch caddy staal verbreed naar 7 en 8j is gespoten
liggen nu bij banden boer om er 175/65/14 fulda snowtract erom heen te wringen ![]() ![]() ![]() |
zo verbreed staal is verkocht
en kleine details geplaats van aankopen in essen wolfsburg embleem op stuur zo kocht ik stuurtje paar maanden terug ![]() zo was die na polijst beurt ![]() en nu dus met wolfsburg embleem ![]() en me rock you stickers ook geplaats ![]() en me ZEER FOUTE GEUR BITCH met houten TIETEN ![]() |
:D Wesley toch , die tietuhhh :D
|
zo tellerunit geplaatst
en hoogglans telleromlijsting tellerplaten worden misschien nog anders OUD ![]() NIEUW ![]() tt naalden werkend gemaakt binnenkant hogglans zwart rvs ringen finishvlag design tellerplaten worden waarschijnlijk anders.. en natuurlijk blauw verlicht.. |
Ziet er netjes uit.
Maar dit is een typisch gevalletje km stand vervalsing natuurlijk |
Quote:
Km.stand bijhouden ivm autopas is toch verplicht. Dus de echte km.stand komen ze ook wel achter.. |
Quote:
Ziet er mooi uit! Enne snel ingebouwd :D! In 4 minuten :) |
All times are GMT +1. The time now is 06:59. |