![]() |
Quote:
Das een eitje man. Homokineet losbouten Lagerophanging ( 2x dop 13) losschroeven Homokineetkant en lagerkant van elkaar loshalen Aan lagerzijde de flens loshalen, dop 17 zit in t midden en dan lostikken Met een trekker het lager eraf halen Nieuw lager erop tikken met speciaal gereedschap of een diepe bus En weer in elkaar sjoppen Ik was met 45min klaar |
cool, fijne trip toegewenst!
|
Zo, de wagen is ingepakt en klaar voor vertrek, achterbank ook vol met tent slaapzakken etc, ik zeg tot over 5 weken, tenzij er nog ergens WIFI oid te vinden is :)
KMstand begin (teller met MFA altijd hamdig): ![]() USB-oplaadpuntje en metertjes in middenconsole, oliedruk en volt: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Succes, en ben benieuwd!
|
Super! Veel succes en veel foto's maken!
|
Gaan we doen!
|
Goede reis!
|
Goeie reis!!
|
goede reis ,en houd em heel :thumbup:
|
Ola! We zitten nu in Madrid en gaan vandaag en morgen de stad in. Morgenmiddag rijden we een stukje door naar beneden om de dag erna met de boot de oversteek te maken. Alleen maar klote weer met veel regen en harde wind gehad. Kak je de hellingen op met 80km/u 😄. Wat wil je met zoveel bepakking.
Ik stuur morgenavond wel pics als er wat noemenswaardig is. |
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
|
Groeten uit Marokko
![]() |
So far, so good
|
Leuke update. Veel plezier daar!
|
Leuk om mee te kijken zo! :)
Veel plezier daar jullie samen! :thumbup: |
Echt mooi om dit in een country te doen. Nog veel succes met de rest van je reis!
|
Gaaf man, nog vele veilig kilometers toegewenst!!
|
Even een korte update. Vandaag zo een 20km afgelegd in 1e versnelling dwars door de bergen en gesteente. Foto's komen helaas later want staan op fototoestel. Echt super spannend. Er was niemand, geen auto, geen trekker oja en ook geen weg. Alleen een soort vee-route.
|
Gaaf....!!!
|
Gaaf! De auto houd het goed?
|
All times are GMT +1. The time now is 04:18. |