![]() |
Ja, maar dat was omdat een vriend van me hem al had opgehaald uit Gelderland :D
|
Paar fotootjes van de Wintereditie 2012:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
gereden René?? ziet er cool uit.
|
Nee, wij gaan de zomereditie weer meedoen...wintereditie lijkt me wel erg gaaf om te rijden! Wie weet....oooit...
|
die telefoon in die Subaru :lmao:
|
Bij t zien van de fotos ben ik wel een beetje om moet ik zeggen :cool:
Ben absoluut geen wintermens, maar als je dat ziet wil je toch gewoon direct? |
Denk dat m`n handremkabels versleten zouden zijn na die 5 dagen :tongue:
|
Ge-wel-dig
|
Quote:
Eerste dag sneeuw en ik sta dwars tegen een boom ben ik bang :D |
Heb je nog meer foto's rene? Ik heb namelijk een team gesponsord, misschien zijn die nog wel leuk op de foto gekomen :D
|
Heb nog niet meer foto`s gezien...deze stonden toevallig op Facebook.
|
Winter editie fotootjes:
![]() Ziet er frisjes uit :thumbup: |
De laatste weken ook even aan onze Volvo 850 gesleuteld. De ruitenwissers waren niet helemaal 100%, er zat speling op waardoor de bladen de ruit niet goed raakten. Netjes opgelost door een vulbusje te plaatsen tussen de as en de behuizing :)
@ Lieuwe: heb jij die originele Volvo speakers nog? Kwam er met het monteren van de radio achter dat er helemaal geen speakers meer in zitten :D Begint wel enorm te kriebelen die zomereditie!! :rolleyes: |
Ons barrel ( Omega dreiliter V6 ) is vandaag voor de APK geweest, tankdop laatst kwijt geraakt, dat was ook gelijk het enige! :D En dat voor 490euro!! :) Oja en een kentekenlampje maar ja dat is het werk ook niet :tongue:
|
![]() Onze auto van 2011 gaat vandaag zijn laatste rondjes rijden :D |
haha ojee...soort rodeo?:D
|
Quote:
rangpang? :D |
Jep soort van :) , bangers in Emmen. De jongen waaraan wij de auto verkocht hebben zal daar wel met een mooi wrak weg komen hopelijk :D
|
Quote:
Ja goed plan. Zoals Gertje al zei, 2 jaar geleden heeft Auke, maat van me, zo'n ding body-off gerestaureerd voor de Carbage Run. Ding helemaal klaar, nog geen 500 meter gereden op de proefrit schuift ie op zijn zij een oplegger in. Gast was bijna dood geweest. Zit je daar polyesther uit je schouder en gezicht te trekken... Foto van tijdens restauratie ![]() Foto's van na restauratie :screwy: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
woh :eek:
Goed afgelopen met de inzittenden? Wat een gebaksdoos ook zo'n ding. Daar is zelf een golf 1 nog een tank bij :rolleyes: |
All times are GMT +1. The time now is 03:26. |