The Clauw |
16-09-2011 13:26 |
Quote:
Originally Posted by Oudelut
Tja, heel zuur...
Met name ook omdat er in zekere zin meerdere eigenaren gedupeerd worden/zijn. De oud-eigenaar, die ook zelf nog eens in de kreukels ligt (je wordt hoe dan ook nooit meer 100% de oude na een ontmoeting met een boom weet ik uit ervaring helaas), en ook nog eens zijn net-verkochte auto kwijt is zonder daar geld voor te krijgen (sterker nog, hij krijgt wss nog een rekening voor het beschadigen van de bomen ook, want zo werkt het).
Maar ook de nieuwe eigenaren (die wellicht vruchteloos bij het drop-off-point hebben staan wachten?) kunnen weer onverrichterzake weer terug.
Hoe dan ook hoop ik dat de bestuurder en eventuele passagiers er weer bovenop komen! :hug:
@Chris: toen waren er toch helemaal nog geen Golfjes 1?! :tongue:
|
Allereerst alle sterkte toegewenst aan de bestuurder en passagiers. Of hij nou te hard reed of niet. Dat doen we allemaal weleens ( of hebben we weleens gedaan ) en die aannames over hardrijden ( eigen schuld etc. ) gebaseerd op vermoedens etc. vind ik erg zwak en vooral ongepast.
Kijk verdomme eens hoe die golf er bij staat!
Het gaat dus om de gewonde(n) en hoe dit heeft kunnen ontstaan krijgen we later wel te horen. ( of niet )
@Oudelut. Volledig mee eens behalve, dat je er niet 100% meer bovenop komt tenzij je een ervaring ook als een procent zou tellen. Ben zelf ooit eens met 140 tegen een boom aan gereden zonder riemen en dan gaat het leven je als een flits voorbij.
Heb er een goede les aan gehad en doe het nu lekker rustig aan.
|