Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Gezocht nette Corrado VR6 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=91874)

Black Devil 30-01-2012 20:25

Quote:
Originally Posted by louie_scirocco
Mooi dat je er blij mee bent ! Ben benieuwd naar de aanpassingen.
En fred en gijs zijn zeker toffe gasten waar ik graag een biertje mee drink :D
Gijs zei dat het hem wel pijn deed maar hij heeft hem dan ook 8 jaar in zijn bezit gehad.
Groeten louie

Auto is dus niet voor mij maar voor een kennis die het gewoon mooie auto's vindt. Ik ga er volgende week mee aan de bak en rustig aan netjes maken.

Quattro_38 01-02-2012 09:05

En deze VR6?

Link

Gefeliciteerd met de aankoop!

Dennis-Mash 01-02-2012 18:21

Hé, wat jammer. Wou net die van mij te koop gaan zetten! :tongue:

Nee geintje, mooi dat je er eentje hebt! :thumbup:

Rallye 01-02-2012 18:43

Die oude van Niels aangeschaft ?

gurby 02-02-2012 12:32

Quote:
Originally Posted by Dennis-Mash
Hé, wat jammer. Wou net die van mij te koop gaan zetten! :tongue:

Die van jou heeft al 'ns te koop gestaan :D

Marcus BBS 23-02-2012 13:08

Hoe staat het met de zoektocht?

Marcus BBS 23-02-2012 13:10

Quote:
Originally Posted by Dennis-Mash
Kijk, dat is minder. Vind het zonde van de Corrado want hij was een stuk netter naar mijn idee.

Hoe zit het eigenlijk met die van MarcusBBS? Is die inmiddels verkocht of staat ie nog in de stalling van MarcusBBS?

Dennis. De Corrado heb ik nog steeds en staat al een lange tijd gewoon stil in een garage. Ik ben er nog steeds erg blij mee. Inmiddels heb ik er een Corrado G60 bij gekocht. Origineel NL. Wel met werk, maar vind de beleving echt super :thumbup: Daar rij ik nu in. Hoe staat met jouw Corrado?(ik lees het bericht zo laat, omdat ik bijna niet op het forum zit).

Dennis-Mash 23-02-2012 19:47

Kijk aan, ook gewoon houden Marcus BBS! En post gerust een keertje wat foto's van je G60. Altijd leuk om te zien. Mooi ook dat je nu toch wat Corrado kunt rijden. Haha :thumbup:

Met mijn Corrado gaat het prima! Staat nu nog voor een paar weekjes op stalling en dan mag ze er weer uit. Kijk anders even weer een keertje mijn topic door als je zin en tijd hebt. Staat in het watergekoelde projecten gedeelte. ;)

Marcus BBS 24-02-2012 09:08

Ik heb het ook niet druk met verkopen. Ik blijf het mooie auto's vinden :thumbup: En een nette vinden valt niet echt mee.
Foto's van de G60 zal ik maken. Gisteren G60 Sebring velgen gekocht. Nu is hij helemaal weer origineel. Er zit wel werk aan, maar ach......je wilt weleens wat he? ;)

Mooi om te lezen dat jij de VR6 ook nog hebt. Het blijft een mooie wagen. Lekker zuinig op zijn. Ik zal je topic even opzoeken.

Black Devil 01-03-2012 21:07

Kleine update:

Auto rondom laten restylen 3x deukje eruit. De dorpel rechtsachter was erg slecht dus een nieuw deel laten inlassen, tevens complete rechter zijkant laten spuiten en de motorkap ivm steenslag en kleine krasjes. Complete lak laten polijsten.

De bestuurdersstoel was de instap beschadigd het schuim, dit is gerepareerd en de voorstoelen is het leer opnieuw geverfd.

Tintfolie van het achterruit en zijruiten verwijderd.

Orgineel luchtfilterhuis geplaatst met een K&N inlegfilter. Verse olie met filter en bougies gemonteerd.

En heel veel puntjes op de i gezet. Het is echt een super fijn rijdende VR6 en een goede aankoop geweest. Op de verlaging na en RVS uitlaat na is de auto nu 100% orgineel. Wat nu nog moet gebeuren is een 17 inch zomerset Porsches erop, we zijn nu druk zoekende.

riendert 02-03-2012 10:59

Klinkt goed Erdem, nog wat foto's van de auto?

Black Devil 02-03-2012 12:45

Hopelijk morgen tijd om fotos te schieten

All times are GMT +1. The time now is 06:34.