![]() |
Een windscherm is echt top! Absoluut een must have voor elke cabrio-rijder.
|
Quote:
Ow sorry dan.... :redface: Heb je nog niet gezien in het zogenaamde smoelenboek....dus dat wordt dan wel even tijd... |
|
Quote:
Dan heb jij niet goed op gelet Markie..... Zo'n lief koppie kan je toch niet missen :confused: :wink: :biggrin: |
Quote:
Dat heb ik tot mijn grote ongenoegen gemist, IDD.... :o Nou ja, leuk te weten dat er ook mooie mensen in een cabrio rijden... :biggrin: |
Quote:
Hahaha jij bent toch ook een knappe jongen :tongue: :rolleyes: Haha maar idd, een knappe dame in een leuke cabby is altijd fijntjes :biggrin: |
Quote:
Idd, nou ja even weer on topic....Keesje, als je een keer een ritje met mijn cabrio wil maken...Just give me a call (een PB is ook goed... :cool: ) |
Quote:
Mij wil je niet tegenkomen....écht niet... vraag kevin...linnie...en bic mac maar ;) |
Quote:
laiverd... je cabrio staat op bokken zeg je net tegen me op msn.. |
Quote:
Voor jou, jah...Dat geldt niet voor Keesje... ;) |
ah.... loverboy...
|
Quote:
Ik sta 4e in het lijstje!! |
scheelt dat zoveel dan? zo`n windscherm?
|
Quote:
Pfff, ik heb al eentjuh... :wink: |
Quote:
Yep, meer dan de helft zeggen de ervaren rijders onder ons. En tja, die sjaal....neah!!! |
Quote:
zo`n sjaal lijkt best gaaf vind ik! en hou je je haar `n beetje in model tijdens het rijden? |
Quote:
Nog wel meer dan de helft, hoor...Als je die wind-deflector omhoog hebt, voelt het alsof je in een auto met een schuifdakkie rijdt, verder niks! Echt een uitkomst! |
Quote:
wat zegt zij dan? :rolleyes: |
Quote:
Dan had ik toch net zo goed een golf met schuifdak kunnen kopen.....heb ik in ieder geval minder lekkage en hoef ik m'n dak niet te vervangen LOL!! |
Ik bedoelde ook meer dan meer dan de helft....:p
|
All times are GMT +1. The time now is 07:51. |