![]() |
Quote:
je haren groeien vanzelf uit lieverd ;) |
Quote:
Ze zijn al druk bezig.....:) nog nieuwe suggesties?? :p |
Ik word NOOIT een poster met een gerespecteerd aantal posts!
|
Quote:
Beetje last van minderwaardigheidscomplexje vandaag jongen?? |
Quote:
Ja man! Maar heb ik altijd wel, hoor... :D :tongue: |
Quote:
Achjah, als je overal een beetje wordt achtergesteld is dat prima voor te stellen :p :rolleyes: :biggrin: |
Quote:
En bedankt.... :frown: :biggrin: Maare...bijna whore, mannetje! |
Quote:
Hahaha sorry, zo had deze lieve jonge dat niet bedoeld ;) Nog een paar :cool: |
pfffffffffffffffff hallo hé! Jullie kunnen lullen! Topic is me niet eens opgevallen, kun je nagaan!! Ik ben gisteren naar status; no personal life gegaan, ook leuk!
Jeetje, wat een onzin allemaal, maar wel leuk!! :p |
Quote:
Heeey kom je ook ff gezellig meedoen :D |
Lig je op de loer ofzo! Jeetje wat reageer je snel!
|
Quote:
Ja, Bien...Want jij kan ook zo gek lullen....(maar laat de mods het niet zien... :p ) Enne, Koeliejoelie...Die quote is van Chin Chan, ván MIJ!!!!! ;) :D |
Quote:
IK LULLEN?!?!!?!! Ik lul NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: heheheehehehe |
Quote:
Er was toch echt iets met jou en lullen, alleen weet ik nou niet meer wát.... :biggrin: |
Quote:
Pas op, met bovenstaande reactie kan je rare antwoorden verwachten, je zit op een forum, whahahahaahahahaha!! |
Quote:
Ja zo kom ik ook wel aan de postwhore toe........loze sjiiiiit :biggrin: hehehehehe :rolleyes: |
Quote:
Whahahahahahahaha goed besug :cool: :biggrin: |
Quote:
lekkere reactie weer he?? :o |
Quote:
Quote:
asjeblieft :rolleyes: |
@mister cool; hou er rekening mee dat als je straks een posthoer bent, dat je weer terug kan vallen naar guru... Heb ik ook gehad... Dan verwijderen ze topics en/of reacties (weet niet precies hoe of wat) en dan gaat je postcount naar beneden.....
|
All times are GMT +1. The time now is 09:59. |