![]() |
Super dikke Vento! erg mooi gedaan!
|
auto staat te koop, maar hij gaat maar door! :thumbup:
|
Deftige vento
|
Quote:
Besloten om te houden! En zolang ik niet mag rijden kunnen dit soort dingen prima :thumbup: |
Quote:
goed punt kerel, kost je iig geen benzine o.i.d! :thumbup: |
|
even je topic door gebladerd :thumbup:
heerlijk dikke vr6 al ben ik geen groot fan van je achterste wielkast randen :redface: |
Thnx! Dat is door de vorige eigenaar gedaan. Had voor mij ook niet gehoeven.
Aan de andere kant, 10j zonder problemen :D |
Ah rijbewijs weer terug? goeie bom duiten verder zeker?
Mooie wagen :thumbup: |
9 oktober het rijbewijs mogen ontvangen! De hoogte vd boete weet ik nog niet.. Moet nog een keer voorkomen. Dan hoor ik ook de hoogte.
Al kan ik je vertellen dat de advocaat ook niet goedkoop was ;) Ben wel blij dat het na 3 maanden weer in mijn bezit is! |
Net even je topic doorgelezen. Erg dikke Vento VR6. Wel klote van je rijbewijs, maar je hebt hem weer!
|
Hele dikke VR!
|
Quote:
Thnx! :thumbup: |
mooie auto nu maar weer lekker toeren met een rijbewijs
ik weet hoe het is zonder rijbewijs gok je er niet op met zo'n auto |
Is toch wel iets wat opvalt. Rijden niet veel dikke vento's bij mij in de buurt :D
|
De vr6 staat op het moment in de garage voor een paar kleine dingetjes.
-De kunstofbusjes op de schakeltoren zijn vernieuwd -Gepolijste kleppendeksel en inlaatspruitstuk zijn gemonteerd -Bougies en bougiekabels zijn vervangen (rode beru kabels uiteraard de ngk bougies) -Spoorstang links vervangen. Die was krom op 1 of andere manier :shake: Bleef ook naar rechts afwijken. Morgen kan ik em weer ophalen :) Kreeg vanavond een sneak pic van de monteur: ![]() Wil de cijfers vr6 nog rood gaan maken.. Of misschien toch helemaal zwart. Ben er nog niet over uit. Verder zijn vorige week de winterwieltjes er weer onder gegaan dus de Dz's hebben een warm plekje in huis gekregen ![]() Voordeel van op je zelf zitten en 3 slaapkamers over hebben :D |
Quote:
Rood! :thumbup: |
X 2!
|
Motorblok ziet er netjes uit. Zwarte letters lijkt mij wel tof! Eens is wat anders als de rest. ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 12:46. |