![]() |
Nette bouw! klein vraagje, welke radiateur heb je nu gebruikt? (zie dat je een andere gebruikt dan degene die je in het begin gebruikte).
|
Ziet er heel goed uit :thumbup:
|
m'n vader heeft de binnenkant van de motorklep en de onderkant van de deuren alvast gespoten
![]() ![]() ![]() ik had een gebruikte koppelings hoofdcilinder gekocht via marktplaats maar deze bleek lek te zijn dus nu maar en nieuwe besteld in duitsland en vandaag binnen gekregen. morgen monteren en ontluchten evenals de remmen en dan is het tijd om te gaan proefrijden. ik ben benieuwd. |
inmiddels is er ook aan de bumperset begonnen
![]() enorme rot klus. het uitdenken en fabriceren van de golf 5 stoel op een frame van een golf 2 ![]() |
mooi werk hoor! respect!
ben erg benieuwd naar het eindresultaat. kan niet anders dan geweldig worden! |
Mooi project .
|
Mooie bouw! Wel te doen die stoel knap inbouwen? Met ruimte enzo?
|
Respect voor je werk en de manier waarop je t aanpakt!
Ziet er erg goed uit allemaal. |
die stoel inbouwen wat betreft ruimte gaat prima maar ik heb hem 3 of 4 keer van de rail afgehaald en de bevestiging er weer af geslepen voordat het naar mijn zin was. op de laagste stand mooi diep zodat ik (1.93m) er goed in kan zitten en als je hem omhoog zet zie je nauwelijks wat van de rail en mijn vriendin (167m) zit dan perfect
|
Volgens zag ik je vader in de K&T staan met een mooie fiets! Die handigheid heb je niet van een vreemde :)
|
daar stond ie idd in haha
|
De stoel van een golf 5 zit toch gewoon met 4 bouten vast, dat was toch wel op de bodem te maken?
|
dan zou je hem achter die dwarsbalk moeten zetten. dan kan hij niet naar voren schuiven. geen optie dus. dan kun je hem bovenop de dwarsbalk zetten. geen porum ! en dan kijk je tegen de rail aan, dat ziet er echt niet uit. nu mooi opgelost !
|
Dwarsbalk weghalen?
|
haha. dat lijkt me niet verstandig. wordt je carrosserie slap van
|
Mooie update,
Het zien er zalige stoelen uit. Ik heb nog nooit in een Golf 5 GTI gezeten maar ze zien er zo degelijk uit :thumbup: |
Dit word weer een dikke mk1 er bij, voor het aanstaande meeting seizoen. Hij rijd super he tim :-)
|
stoelen zitten heerlijk, weet er alles van :D
gave build om te volgen! |
ha mooi word ie ,,,da had hans noooit gedaan gekregen
ik wil dr oooooook 1 maaar de mijne roest hier weg op de stoep ,,,,,, lees ik van middag de klassiek superblad met leuke tipss staat een fiets van van vreden in,, :thumbup: in met een vent dr op ik denk das toch......idd pagina verder zoonlief bouwt golf 1 met v6 jij was net zo handig,,,,,,mooi ofwa zo n bekende nederlander in huis...grtz jarno |
|
haha klopt jarno, die ouwe stond pagina groot in de klassiek & techniek
|
jarno, is trouwens niet de golf van hans. daar zit een 20vt in
http://www.volksforum.com/forum/sho...2&highlight=k04 |
dacht dat je daar de zaag ingezet had ,,,,,deze is oook leuk kleur is ook super dat zilver,,,
|
Quote:
Leuk filmpje, Die Ascona past ook goed in dit filmpje. :D :D :thumbup: :thumbup: |
Prachtig mooi project! :thumbup:
|
:thumbup: :D mooi geworden hoor
|
Klinkt goed!
|
Dood eng daar zo te gassen zonder gordels deuren etc. met vochtig wegdek. :eek: :screwy: :shake:
Daar heb je een heel groot hart voor nodig :D Ik knijp hem al als ik er alleen al naar kijk . Vooral als de chauffeur met zo`n vaart de bocht in duikt :( Klinkt overigens erg goed een V6 in een mk1. :thumbup: Ik hoop alleen dat je vriendin haar echtervoet beter beheerst dan deze chauffeur.(jij?) Anders voorzie ik nog wel eens ongelukken op korte termijn :wow: |
Heet niet voor niks een Testrit ;)
|
Quote:
Dan zou veiligheid helemaal voorop moeten staan :tongue: Het kan allemaal nog in elkaar storten :rolleyes: |
Quote:
Gaat goed voor een eerste proefrit :thumbup: Weinig grip zo te zien :tongue: |
Haha, wat wil je met die 5J staal joekels! :tongue:
top project! |
Vaak bej te bange Hahaha.
|
snelheid viel wel mee hoor, veel lawaai en vooral wielspin met de smalle staaltjes
|
beide voorstoelen zitten erin. hels karwei om het mooi en sterk te maken maar is perfect naar mijn zin gelukt.
ik heb een bloedmooi interieur en dat moet er dan ook mooi in ! ![]() van de week bezig geweest met de achterbank. zowel de leuning als de zitting moesten aangepast worden de zitting was te lang en de leuning veel te hoog. beide een cm of 8 ingekort morgen verder net het bevestigen van de leuning. de zitting is klaar ![]() ![]() zagen maar ! ![]() ![]() hoogte is goed zo |
Netties tim :) gaat goedkomen zie ik al wel ;)
|
Idd zeer netjes man
Vooral de voorstoelen ook |
Voorstoelen staan er erg mooi in.
|
Wat een super interieur!
|
![]() leuning met kofferbak scharnier van een golf 1 ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 04:14. |