![]() |
even een klein update ( de update volgen zo snel niet meer maar ik doe nog steeds verder )
nieuwe remleidingen gemaakt ![]() ![]() verder een kleine preview van de motorblok :) ![]() ik ben nu volop bezig met wat kleine spullen te stralen en te spuiten maar daar volgen later nog foto's van |
ondertussen wat onderdelen gezandstraald & in kleur gezet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
trekhaak terug geplaatst en aangepast zodat de nummerplaathouder onder de bumperbalk komt ipv er gewoon op
![]() ![]() Waterreservoir + Ruitensproeirvloeistof reservoir een stopje gegeven & rempomp terug op z'n plaats gemonteerd ![]() ![]() Remleiding gemonteerd ![]() ![]() ![]() er is een reden waarom de achteras/bladveren nog niet opnieuw in kleur zit en de rubben remslangen achter nog niet vervangen zijn ... de reden volgt later ;) |
Iets met verlaging?
|
Quote:
inderdaad :) |
Nice! :D
|
Quote:
thx ;) maar het wordt niet enkel verlagen :) er komt nog iets bij |
Zozo mooi project. Ik blijf het goed volgen. Ik als beginner kan er veel van leren zie ik al
|
Caddy 4motion ;)
|
Erg mooi project.
|
Quote:
thx ;) er zijn vast mooiere projecten om te volgen :) maar wie weet leer je er wat uit |
Quote:
Breng me niet op ideeën , Hier in België is dat jammer genoeg niet toegelaten :( |
Quote:
dank u :) |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mooi kunstwerkje!
|
Quote:
het is wat wennen :p |
dit was trouwens de motor voor hij een kunstwerk werd :)
![]() |
Weer een kleine update :) het einde komt in zicht :rock: :wee:
Ruitensproeier Nozzle ![]() Stofkappen Voor Remmen ![]() Stuurstang ![]() Stuurgewricht ![]() Stofzak Stuurhuis ![]() Same Story maar de andere kant ![]() Wiellagers Vooraan ( Kit ) ![]() Draagarmen ( Kit ) ![]() Kogelgewricht ( Kit ) ![]() Zuigerveren Goetze ![]() Deurrubbers ![]() Tandwiel snelheidmeter ![]() Geleiders Zetels ![]() Rubber Gaspedaal ![]() Spelletjes voor in de Deurrubbers ![]() |
Radiator test
![]() Vdo dinplaatje ipv de radio ![]() Goetze zuigerveren op z'n plaats gestoken ( passen 100x beter dan die vorige kolbensmith zuigerveren ) ![]() Nieuwe Lagers + Stofkappen gemonteerd ![]() ![]() Draagarmen gemonteerd + Stuurgewrichten + Storzakken ![]() ![]() Deurrubbers gemonteerd ![]() ![]() |
Ik kan het fout hebben maar denk dat die platen acter de schijven omgekeerd moeten zitten (links moet rechts zitten). kan dit of ben ik fout ;)
|
Quote:
platen zijn universeel ;) dus passen zowel links als rechts |
Hij bedoeld andersom naar de schijf toe, maar nee zoals ze nu zitten, zitten ze goed!
|
Quote:
inderdaad zoals ze nu zitten zitten ze inderdaad goed ;) |
Beire! Goe bezig maat! ;)
|
Quote:
Thx ;) we doen ons best , tword geen showroom caddy maar hij zal toch mooier zijn dan de meeste caddy''s :p |
Even een Kleine update :)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hey dikke project heb je hier!
heeft jou caddy niet even te koop gestaan ? btw vertel me eens hoe je er foto's bij krijgt :tongue: grts |
Mooie kleurcombinatie op je blok, erg netjes!!
Succes met inbouwen, in blijf m volgen:thumbup: |
Quote:
dank u :) ze heeft inderdaad een week ofzo te koop gestaan ( zat effen in een dip door een roestplek op een bizarre plaats , dan een weekje laten koelen en toch gewoon verder gedaan ) je moet eerst u foto's uploaden : dit doe je middel door een foto uploader ( geen idee hoe het anders noemt , ofwel via facebook . ik doe het steeds via tinypic.com daar gewoon u foto uploaden en dan de link kopieren ( IMG code ) gewoon in mijn topic en dan krijg je foto's , je kan het ook gewoon via fb doen dan moet je enkel de url van de afbeelding kopieren en tussen [IMG] hier u URL [/IMG] zetten of je klikt gewoon op het icoontje Insert Image en dan kopieer je uw link :) Voldoende uitleg ? :p |
Quote:
Dank u , Motor inbouw is reeds gebeurd en daar komt de kleuren combo nog beter uit :) |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Holy smoke!! Dat is wel heel erg ruig!
Je hebt er een fan bij. :thumbup: |
Quote:
ik had iets in mijn hoofd en het komt beetje per beetje uit net zoals ik het in mijn hoofd had :) Iedereen Verklaarde me zot ... " Ben jij gek ? Rood & wit ...en dat in een babyblauwe(miami blue) caddy :screwy: :screwy: Wat een kunstwerkje " maar ik ben best tevreden met het resultaat . Nu nog een spaghetti spruitstuk zien te vinden ( 2dehands ) want ik zit al serieus over mijn budget en dan nog eens zien of ik op Carburator('s) ga rijden of dat ik toch wat ga lopen rotzooien met k-jetronic ... daar raak ik maar niet wijs uit |
Dan Toch maar een Nieuwe TA Technix spaghetti spruitstuk
![]() Achteruitrijschakelaar + Vdo oliedruksensor ![]() K&n Caterontluchting & Facet Benzinepompje :) ![]() Super Tevreden over de pasvorm van de Ta Technix Spruitstuk ( vroeger paste die dingen voor geen meter maar ze hebben er blijkbaar hun werk van gemaakt :thumbup: ) ![]() ![]() Vdo Sensor heeft weinig plaats over ![]() |
Ziet er mooi uit hoor! Dat gaat een mooi dingetje worden als die klaar is
|
Quote:
Dank u :) ik hoop dat het een mooi ding wordt :p het zou wat jammer zijn mocht het op niks trekken als je zoveel werk er in steekt |
Goe bezig maat! :thumbup:
|
Mooie updates.
In de toekomst zou het mooi zijn als wit geel werd :D ![]() |
Quote:
Thx :) enkel blijft hij weigeren om een vonk te geven :( |
All times are GMT +1. The time now is 17:26. |