![]() |
:puke:
Ziet er niet uit, steken veul te ver uit! Gewoon je oude bumpertjes houden. :) |
Quote:
:iamwithst |
Achterkant is hetzelfde principe, steekt ook zoveel uit.
Maar iemand heeft de onderkant zilver gespoten terwijl de vorige bumper er nog op zat... :confused: dus ik moet zelf nog ff schuren en spuiten voordat de stalen bumper er weer op kan :) |
Quote:
NIET,naar mijn mening (maar wie ben ik) ;) |
tja, het glad/mooi maken onder de bumper moet zowieso gebeuren :)
dus ze gaan er zowieso op, zal ook kijken of ik die dempers er niet tussenuit kan halen, zodat de bumper wel strak tegen de auto aan zit... ps: deze wil ik ook: een golf 1 autotelefoon! :D ![]() |
Nee, geen USA bumpers. Is geen gezicht, lijkt net een of andere stalen balk die ze in daken bouwen.
Kortom; originele er weer op :) |
Die Bumpers lijken nergens op lelijke uitstekende dingen we zijn hier in Nederland en niet in de USA toch?
Die plastic bumpers staan veel beter met het contrast gewone stalen bumpers zou ook niet raar staan |
lekker zelf weten t'is smaak he`
|
maar ja, ik ga zowieso kijken of ik de dempers niet gewoon kan inkorten (dat ze niet meer dempen) Staat denk ik een stuk beter als ze gewoon strak tegen de auto aan zitten :D
Ze zijn wel staal, kaarsrecht en bling :cool: |
Quote:
Mijn reactie: niet doen, ziet niet uit, maar het is jouw auto, moet je zelf weten. |
wat vind je er zelf van Arjen?
niet teveel vragen naar meningen van anderen hè ;) |
1 ding: ze liggen al in de schuur, dus erop gaan ze zowieso, wat ze er hier ook over zeggen :D ik vind het zelf erg apart, en wel kick staan :)
maar ik was gewoon nieuwschierig wat ze hier en opt vw-forum ervan vonden, en zelfs die meningen zijn erg verschillend ;) |
jammer van je golf, vind de bumpers veels te lomp.
|
Op VWForum weten ze vast raad met zo'n stukje metalen bumper?
Mijn mening: ziet er niet uit. Zou leuk zijn op een echte USA Rabbit maar daar houdt het ook mee op. Heb ook zo'n setje in de schuur liggen, daar ligt het mooi! |
nou, het zonnetje scheen heel mooi vandaag, dus ik dacht: tijd om te klussen :)
de bumpers eraf, wat eronder zat was niet zo prettig, de linker-achterkant was aardig rot, dus heb ik 4 punten met een polyster reparatie-setje verstevigd :) nadat het droog was alles opgeschuurd, en zowel de voorkant als de achterkant gespoten, nu dit er allemaal weer aardig uitzag konden de stalen bumpers erop. En ik moet eerlijk zeggen, ik vind het zeker niet verkeerd staan :D ;) maar aangezien foto's meer zeggen dan woorden: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Polyester matjes :eek!:
Prima quick fix, maar realiseer je wel dat je 1) dat binnen een jaar fatsoenlijk moet maken of 2) binnen twee jaar alles weggerot is |
zo, vanaf vandaag ga ik de golf echt de hele week gebruiken voor mn werk (120 km per dag) :rolleyes:
ik hoop dat de hele week zonder problemen verloopt :D |
idd,quick fix, maar zeker repareren! zal er zoveel gezonder uitzien :)
|
Binnenkort maar eens vragen of er nieuw stuk ingelast kan worden, strak maken en overnieuw spuiten...
Hoe heeft de auto zich vandaag gehouden??? |
goed hoor :) met die harde wind op de A4 ging ie wel aardig heen en weer, maar voor de rest ging het wel lekker :D
|
photoshop van de golf met verlaging gemaakt door Arnout:
![]() |
Bumpertjes vind ik persoonlijk ook niet zo mooi. Maar zoals gezegd : het is jouw auto!
Verlaging zal gaaf staan. Zit zelf te denken aan een Supersport schroefsetje.. |
Ik zou eerst mooie set 13ers of 14ers zoeken, vind deze wielen zo groot
|
Met huidige wielen (dikke band) gaje wss op die hoogte niet kunnen uitdraaien... hadk ook met mijn dikke ballonbanden en binnenschermen
|
ja joh, tis ook maar een photoshopje :)
maar hij kan voor zowieso wel iets van 5 a 6 cm zakken zonder problemen, en met een schroefsetje kun je voor en achter lekker goed levellen... en het blijft wel mn daily auto he, moet ook nog bij mn werk de parkeergarage in kunnen ;) |
ff een vraagje arjen, hoe heb je die uitlaat gemonteerd? :D
|
Quote:
tis een draadloze ;) |
tja... de photoshopper had daar niet echt rekening mee gehouden... :D
|
Nou jongens... hierbij een klein shootje om 2 uur 's nachts in de parkeergarage van Endemol :)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
en hoe houdt de tuut het op de lange afstand?
|
2 uur 's nachts?
je bent toch niet gestrand daar he :tongue: mooi autootje, mooie foto's! alleen volgende keer wel effe de antenne helemaal uittrekken :D |
antenne kan niet helemaal uit, is een beetje verbogen :rolleyes:
en nee, was niet gestrand, maar was net klaar met werken, en moest voordat ik naar huis ging gewoon nog ff wat foto's maken :) |
o ja, heb ook nog een setje achterlichten gekocht voor een tientje en die gedeeltelijk zwart gespoten
(wel met die speciale smoke-achterlichten spuitbus van motip) tis natuurlijk niet origineel, maar vind het ook niet verkeerd staan :D ![]() |
enkele grill met chromen lijstje op de sloop gescoord: :D
![]() ![]() |
een decimeter droppen en er mag voor mij een strikkie om.....goed bezig arjen!
|
Quote:
:iamwithst |
Grilletje ziet er goed uit!
|
laat je die bumper erop? de originele vind ik beter staan
|
Quote:
hoe zitten die wielbogen achteraan eigenlijk vast? lijkt wel of d'r grote parkers doorheen zijn geschroefd??? |
viel me ook al op, zou wel jammer zijn!
|
All times are GMT +1. The time now is 10:59. |