![]() |
Quote:
proberen waard marco erger kan het nooit wordentoch :thumbup: |
Quote:
Ik heb het al erger gemaakt :D . Deed het bh-tje erop, om de aandacht bij de stippen weg te halen. Nu is daaronder 1 grote stip :redface: |
In regenwater zit ook kalk.
Dat en natuurlijk UV (de zon) zorgen voor die verkleuring. Ik werk bij een poetsbedrijf en als wij zo'n rode auto krijgen die dof is of vlekken heeft wassen we hem eerst altijd ff met schoonmaakazijn. Meestal helpt het wel... |
Eerlijk gezegd heb ik met de mijne daar nooit geen last van ,vlekken in de lak .
Alleen dat de lak ,bij de randjes soms iets gaat verkrijten ,maar dat is zo weer weggepoetst . Nu zit de mijne ook onder een dikke laag meqiuars natuurlijk :D |
Quote:
:goodpost: reklame :D :D Ik heb het aleen op de spiegels Maar dat komt om dat het motip verf is denk ik Wat marco heefd heb ik trouwens nooit eerder gezien Ik ben er ook ff 2 tellen mee bezig geweest je kan poetsen wat je wil het gaat niet weg De witte vlekken zitten echt in de lak Quote:
dit is echt nieuw voor me ...probeeren dus :thumbup: |
Quote:
Misschien probeer ik dat nog een keer. Maar ik had de bra er al op om de aandacht er bij weg te halen, dus de hele voorkant van de motorkap is ook 1 grote vlek nu... Ik zit er over na te denken om hem compleet opnieuw te doen. Maar dat word dit jaar zowiezo al niks meer. Eerst wat muziek er in, en de motor krijgt 'n wytze behandeling binnenkort :D . Verder nog wat zaken als een nieuw voorruit enzo, en misschien wel alvast wat beginnen met ontroesten. Wil denk ik dan de gaatjes voor de strips ook dicht laten lassen en m'n achterplaat strak en de wisser achter eraf... Maarja, het zijn nog wilde plannen, de tijd zal het leren! |
Eindelijk recaro's!
Eindelijk een leuke update! Deze wilde ik al heel lang doen, maar vanavond was het zo ver! Elektrische recaro's! Damn wat zit ik eindelijk eens lekker. Grijs velours, op 1 brandgat na helemaal gaaf. Sorry voor de slechte foto's! Camera wou niet echt wat ik wou :D. Komen nog wel betere, en zondag in drachten te bewonderen ;)
Ik ben er erg blij mee :D |
ZO! Dat is pas goed daily-materiaal! Dat zit als een tierelier!
|
Leuke wagen, interieur ziet er ook heel goed uit !!
|
mooie auto geworden zo.
|
NNNNAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJ JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJSSSSSSSSSSSSS
Interieur is echt netjes zo :D :D :D :D |
Thanks voor de reacties. Ben er zelf ook erg blij mee. Wat een wereld van verschil, kwam vandaag weer eens fit uit de auto :D .
|
zo netjes interieurtje man! kan me voorstellen dat het zit als een koning. ik weet wat een ander interieurtje kan doen... :D
|
Quote:
Mooi interieurtje, eens wat anders als al dat blauw |
fijne stoelen marco :D ..........blij dat ze goed zitten :thumbup:
|
Quote:
En zo raakt Alberto toch zijn handel langzaam aan kwijt :) Is dat leer ook al weg!? Stond niet meer in je topic! |
Quote:
Nee moet gewoon goed zitten met 1000 km.+ per week. Maar met gooien en smijten zijn ze ook wel makkelijk inderdaad. En ik vond de stof erg mooi bij de auto staan :D . @ alberto: Ik ben ook erg blij :D. En dat 3 deurs leer van je, kan dat ook in een jetta? Dan bedoel ik vooral de achterpanelen... Zit wel 1 brandgat in, zou het zelf te repareren zijn en zo ja hoe? Of weet iemand een adresje, 't moet wel beetje mooi/goed gebeuren natuurlijk :D |
ja achterpanelen van jetta zijn hetzelfde
|
Quote:
Thanks, zal de info even doorgeven :thumbup: |
Quote:
Gelukkig wel ,marco blij ,ik blij, mama blij :D want de recaro's stonden in de weg bij ons boven Want tja de kids eisen mijn hobby ruimte op :eek: waar de recaro's stonden volgende week eens een dag zien te vinden om de garage op te gaan ruimen en dan veel spullen weg bonjouren Het leer is al weg ja is naar AMSTERDAM gegaan :thumbup: marco veel zit plesier met je elekt Recaro GLI intrieur |
Zit nog steeds lekker alberto, mooi schoon bankje weer :thumbup:
Zondag bij aankomst op het meetingterrein bij de mac nog een leuk momentje: Nog een geinige foto later die dag Beetje kutfoto's, camera stond niet goed ingesteld :redface: |
Zo dan maar weer eens wat update's posten. Afgelopen weekend redelijk wat gedaan aan de golf. Vrijdag eerst bij wytze geweest, en de motor even opgevoerd, dus meer lucht, meer brandstof. Leuk sportief geluidje, en prestatie's gingen flink vooruit, evanals de rookproductie :D . 180 al gehaald (op de teller natuurlijk) tegenover maximaal 160 anders, als je al tijd kreeg om dat te halen en de wind mee had. Gaspedaal veel strakker afgesteld, dus rijd weer als een tiet :D. Heb het benji vanavond ook maar even laten zien bij de stoplichten @gemeentehuis burgum :D :tongue: . Wytze, bedankt :thumbup: . Verder zaterdag een andere klokkenwinkel geïnstalleerd. Veel gedonder gehad om de kilomterstand weer op de juiste stand te krijgen, maar dat is voor mekaar. Daarna kreeg ik de toerenteller niet aan de praat, en de dagteller houd er steeds mee op. Ik heb het spul ook nog niet aan de praat gekregen. Zondag schroefset gemonteerd, en de golf dus nog net even lager gezet, vooral achter! Foto's moet ik nog uploaden, maar deze zijn wel erg slecht allemaal!
|
is het gelukt marco
mooi laag geworden ? |
Quote:
Ja super, staat er veel mooier voor zo, staat wat meer recht, en 't rijd als een kart :D . Kom morgenavond wel even langswaaien ;) |
Super mooi Golfje kerel!
En hoorde al hoe snel hij ging van Wytze :D Dat je me vanavond wél zag staan! Meende dat je het niet zag. Je zwaaide alleen maar naar Mient :woowoo: Arnaud zat btw naar me. |
Donderdag gespot, carpool Grou:
![]() |
Quote:
Bijna dagelijks te bewonderen daar. Dit is z'n nieuwe hoogte, maar wil 'm nog net 'n tikkie laten zakken achter :thumbup: . Maar goed dat je niet dichterbij fotografeerde, hij was wel errug vies :eek: |
Hey Marco ,doet de toerenteller het nu al ,ben wel benieuwd !
|
Quote:
Nee. Heb de boel nagelopen, maar het ligt niet aan signaal ofzo. Het asje is krom of vies of weet ik wat, maar daar kan ik niet bij natuurlijk. Hij blijft altijd bij plusminus 2000 toeren hangen, ook als de auto van contact is. En hij gaat niet verder dan 4000, daar slaat ie ook vast. Maar de toeren die hij aangeeft, als hij het doet, die kloppen wel. Maar als ik 3000 draai doet ie 't ook niet altijd, moet ik soms een klap op het dash geven om de naald los te krijgen. Dagteller loopt ook constant vast, dus het blijft beetje klote zo. Ik zal maar een andere unit op de kop proberen te tikken dan... Of iemand moet een idee hebben om het op te lossen, maar nog niemand die iets wist tot zover. |
Dan kan het zijn dat de teller van binnen vies is ,misschien wat lichte roestvorming op de asjes of zo ...
Dan moet wel de hele teller uit elkaar ,en of je er dan bij kunt? Ik denk dat een andere tellerunit zoeken beter zal zijn . Even de sloperijen langs in de buurt ,zal vast nog wel ééntje liggen met één stekkeraansluiting. Anders moet ie eens helemaal uit elkaar . ;) |
ik heb nog wel 1 liggen van een TD en bonne (nienkebug op het forum) heeft nog wel 1 van een eco, als je belang bij 1 van bijden hebt hoor ik het wel :)
|
Quote:
Nou nee, doe mij dan maar een nieuwe. Heb lang genoeg geknutseld aan dat ding... Heb m'n uitlaatje vandaag ook nog even verder afgemaakt btw, netjes geworden :thumbup: . Als ik morgen even tijd heb ga 'k foto's uploaden van wat veranderingen de laatste tijd. |
Zo, even wat foto's van het een en ander, excuses voor de slechte foto's:
Oude tellerbak eruit gehaald Gaatje vlakbij het groene tandwieltje geboord, asje eruit gewipt en de cijfertjes op de originele stand gedraaid (danku wytze!) En ik zag dat het goed was :D Montage van de schroefset, schroefset zelf zie je niet maar goed. De krik paste er in ieder geval nog onder voor de tijd :D JeeWee's jetta, reeds verlaagd met schroefset van split En het werd steeds later :D Splits vw-barn :D Het oude 80/60 setje van mijn rooie werd meteen onder rypkema's grijze daily gemonteerd Zo na een uurtje of 10 's avonds krijgt men best honger van een middag sleutelen |
Leuke foto's Marco! Moeten we vaker doen, was gezellig :D
|
Fotoshootje gedaan van de nieuwe laagte. Gaat denk ik achter nog een tikkie lager, maar moet hem zowiezo nog even beetje bijstellen hier en daar.
|
Kan lager. :tongue:
Maar ziet er mooi uit zo, bij mij is het geen doen meer eigenlijk, zo laag en als daily, maarja, wie mooi wil zijn... en ik ben me toch een partij mooi zeg ik je!!! :D |
Quote:
Dat gaat zeker goedkomen :thumbup: . Dit waren de beste foto's, de meeste zijn mislukt :( Uitlaatje gister nog gepolijst: Half uurtje werk, korreltje 1000, 2000, 3000 en daarna even met autosol metaalpolijst :thumbup: |
Is dat gewoon een standaard uitlaat?
Hoe lang zou zoiets houden? Was er bij mij zelf ook al een beetje aan begonnen nadat ik er spuitnevel op had gekregen, maar ben gestopt na twee minuten. :D |
Quote:
Die van mij is ook daily hoor, heb hem 8 maanden en al bijna 30.000 gedraaid :D . Maar als ik nog lager ga kan ik niet meer sturen :D |
Quote:
Ja, klopt, dat probleem had ik ook. Heb er daarom plattere en smallere bandjes op gezet. Ben nu van 195/50-R15 naar 185/45-R15 gegaan. Zakt ie gelijk een stuk van en je krijgt een heel stuk meer speling. Kan ie dus nog wat verder zakken. :D Heb nu nog 20mm voor en 10mm achter over. |
All times are GMT +1. The time now is 22:34. |