![]() |
Ik heb op dit moment de allereerste Album van Deep Purple in mijn cd speler
Shades of Purple, ik geloof dat het uit 1968 af komt. Dus oooooouuuuuuddddd! |
Mijn aircooled daar valt nog lang niet mee te cruisen, maar in de Fox wel ;)
Ik zeg (niet in volgorde van coolheid maar om er toch een nummering aan te geven): 1. Tool 2. A perfect Circle 3. Red Hot Chili Peppers 4. Suicidal Tendencies 5. Korn 6. Incubus ( ;) ) 7. Disturbed 8. etc.etc. |
XFM, SlamFm, 538
|
Quote:
YOU ROCK !!!!!!! |
vorige week:
Tool - Aenima Tool - Lateralus Maar deze week heb ik alweer boards of canada, pendulum en vele anderen gedraaid. |
|
Brain Setzer!!
|
Quote:
Het was toch Seltzer of vergis ik me nu? |
Wel veel mensen die naar "stevige" muziek luisteren hier.
Ben me even aan het orienteren naar een MP3-radio voor in m'n daily, zodat ik al m'n Pink Floyd / Depeche Mode / New Order en nog veeeeeeeeeeeel meer van dat soort klassieker erin kan knallen !!!!!! Grtz........... LRR |
zitten wel luitjes tussen met goed smaak hier! Mijn smaak is behoorlijk breed... Momenteel ligt er een stapeltje in met:
- Jack Johnson - In between dreams - John Lennon - Imagine - Beasty Boys - Licensed to ill - Beach Boys - Te very best of - Bleus Brothers - Best of - Faitless - Forever - Kaiser Chiefs - Employement - Mark Knopfler - Sailing to Philidelphia - Nirvana - Nevermind Dit rijtje wisselt overigens geregeld, dus het is niet zo dat dit allemaal mijn favorieten zijn ofzo :D |
Quote:
zeker een goed album.. mooiste nummer vind ik toch, (ik meen nummer 10 ) Blinded by the lights En vermelden wat ik allemaal in m`n vw`tje draai ga ik jullie niet aan doen, dat is me een waslijst van hier tot aan afghanistan... heb standaard een map van 208 cd`s in de wagen liggen. allemaal origineel ook nog, (ook een tik van mij, moet alles ori hebben) :stupidme: |
Hed Kandi, Bloomingdale, jaren 90 spul (scooter etc)
anders slamFM of XFM. |
Van reggae tot DnB (als ik een radio heb gevonden) :cool:
Maar absoluut géén hardcore!! |
Back by Dope demand van King Bee (origineel van Herbie Hancock) ;D
Grtzzz |
momenteel heb ik het nieuwe album van TOOL "10,000 Days" in de Gleuf 2 ligge :rock:
|
Momenteel heb ik in de auto:
- Those legendary shack shakers; :beer: - Stray cats; :cowboy: - Het beste van Drukwerk; gewoon ontspannen en meelallen. - Beasty Boys (hello Nasty). beetje oudeschool |
1 - Corry & de Rekels :rock:
2 - Vader Abraham :woowoo: 3 - Henk Wijngaard :hug: |
jammer dat ze uit elkaar zijn maar deze blijft meesterlijk en zeker met dit weer..
weezer - island in the sun |
Food For Woofers :rock:
|
een doormijzelf samengestelde (gebrande) verzamelaar van AC/DC met allemaal nummers uit de Bon Scott (R.I.P.) periode :rock:
|
nu in de gleuf..
zelf samengestelde mp3 cd met o.a. status quo dire straits henk wijngaard mooi wark ( ja ik ben een drent dus vandaar) belle perez(voor het zomergevoel) lucie silvas en wat top 40 dance voor onderweg naar de discotheek : jumpstyle , hardstyle |
De nieuwe cd van Muse! :rock: (Black holes and revelations)
|
Op dit moment liggen in het handschoenenkastje
- Nieuwe Stone Sour - verzamel Basshunter - verzamel Metallica - verzamel K3 - verzamel eerste werk van Earth & Fire van alles war dus :D |
Op dit moment ziter in de cd speler
Obituary.... Back from the death!:rock: |
Pearl Jam - Pearl Jam :rock:
|
Fu Manchu - California Crossing
|
Quote:
Brian Setzer zat in de Stray Cats Aqua Selzer is de US versie van de Rennie :D Ik heb geen audio in mijn voiture In die van Striet draai ik wel eens een mp3 cd vol met obscure underground disco :rock: |
rocksteady en ska tot in je botten:
Rude Ridge & the high notes- soul stomp wereldse muziek uit dat kleine kikkerlandje :D |
De nieuwe Slayer: Christ illusion :rock:
|
Op dit moment een cdtje van Jovink.
Maar heb eigenlijk allerlei soorten muziek.Van ramstein tot madness. Van r&b tot trance. |
Beetje off topic : Striet is bij het enige concert geweest wat Jovink ooit in de US heeft gegeven :D
Het Tour t shirt is verdwenen maar de ori set list heeft ze nog |
Quote:
hahaha, jij ook al? |
Beef
Madness Jamiroquai The Streets en natuurlijk Bob Marley! |
Nu Donovan Frankenreiter - Move by yourself :cool:
|
Turkish ROCK YEAHHH BABY :D
|
Obituary vervangen door rammstein!
|
Reggaeton!
|
Quote:
ja, te gekke plaat! Slayer is na jaren eindelijk weer eens geen middelmaat. |
afgelopen zaterdag toen ik bij goed weer met mijn Golf 1 aan het cruisen was even onderweg bij de Mediamarkt gestopt om de volgende CD te kopen, nu in de CD player van mijn Golf 3: de nieuwe Motörhead: "kiss of death". :rock:
|
Altijd dikke hardcore in mijn waggie :D
|
All times are GMT +1. The time now is 23:18. |