![]() |
vind ze wel geslaagd zonder deksel
|
Holy F*CK, wat een onwijs gave Golf.. :eek: :eek:
En al 11 jaar bij een eigenaar. :thumbup: Damn, SUPER, that's all there is to say |
Quote:
Ben ik 't helemaal mee eens. Staat veel mooier in deze kleuren combi zonder deksel dan met. :thumbup: |
Ziet er goed uit !
Met die sebrings eronder was ik er helemaal verliefd op, maar die sebrings is momenteel ook een rage geworden volgens mij :) |
klopt idd, sebrings zijn alweer bijna uit! ;)
Vind het helemaal niet zo gek staan. Maar zal het eens moeten zien met die logo's anders fijn eraf laten. |
mercy he manne,
vind ze ook zeer geslaagt zonder dekseltjes, ga er vooral zo mee rondrijden, maar ga tog eens fotos posten met dekseltjes, vind ze persoonlijk mooier zonder ;) grts |
Staat heel goed zonder deksels !
En super topic om te volgen dit, wat een dikke auto !!! |
Quote:
dank u, vind ze ook super zonder de dekseltjes ;) grts |
paar nieuwe deftige pics nu ;)
met dekseltjes ![]() en zo rij ik rond,zonder dekseltjes vind ik hem het vetst ;) ![]() grts |
Hele mooie strakke auto! Echt niets te veel of te weinig!!! Alleen zou ik wel de sebrings eronder houden... Maar goed smaken verschillen!
Keep up the good work!! |
Idd zonder dekseltje ziet het er veel mooier uit !!
|
Die velgen staan hem idd erg goed!!! Ik zou ook de dekseltjes eraf laten, dat is toch net weer wat aparter! Verder een superbak:)
|
Dat ziet er erg VET uit met die dopjes eraf !! :eek: :eek:
Heel proper Golfke man :thumbup: :thumbup: |
mercy he manne
vind hem ook vet zonder dekseltjes en rij dus ook zo rond ;) grts |
Zeker dat doppie weggooien... :D
ZONDER is mooier...... :thumbup: |
Lijkt zonder dopje wel een beetje op PLS wieltjes of OZ turbo.
|
Mag ik dan zeggen dat ik nog niet erover uit ben wat het mooiste is. :gives:
Met de huidige logo's vind ik het ook niet staan, maar het zijn toch mercedes velgen, of niet ? Hoe zou dan een mercedes logo in de deksels staan vraag ik me af. Misschien eens proberen, zal in ieder geval beter staan als die andere logo's |
Quote:
hey maat rij nu zonder dekseltjes en dat vind ik zeer geslaagt, juist omdat ik de logos niet mooi vind! vind het trouwens vet zonder dekseltjes, maar op de dekseltjes komt zeker een ster in dat was ik van plan hoor! grts |
:thumbup: eens afwachten hoe dat zal staan
|
Allereerst wil ik zeggen dat je een super strakke golf hebt ,echt mooi origineel en toch erg opvallend op een goede manier!
Maar ik heb wel een vraagje ,heb je nou wel de velgen omgeboord ,want ik zie nog steeds 5 bouten op de foto's ? Of zijn nu de naven op mercedessteek ,of heb je adapters? Verder zou ik zeggen ,wees er goed zuinig op ,en nog veel plezier met deze mooie auto! |
Om eerlijk te zeggen vond ik de Sebring velgen vetter :redface:
Sebrings of niet, je auto ziet er goed uit! :D |
Quote:
mercy maat, heb adapters van 4x100 naar 5x112 steken ;) |
thanks manne :thumbup:
grts |
Monteer die Sebrings nou maar weer ;)
|
Quote:
hou deze zeker bij hoor,maar dan als wintervelg, vind de deze er nu nog pak vetter onder staan ;) grts |
Quote:
Inderdaad stond tog het mooist. Maar ja deze zijn ook wel leuk ! |
mooie golf zo mijn vriendin wel wel eens langs komen en het huis zien. :woowoo:
|
Erg leuke wielen, maar toch verkies ik de sebrings hierboven :redface: . Blijf 't overigens een superbak vinden!
|
Vind deze beter dan sebrings!
|
Weer mooie foto's hoor en die velgen zijn echt mooi, net als de sebrings:D
|
mercy he manne voor jullie goeie en eerlijke reacties ;)
grts |
Hij staat er lekker bij chobee, mooie fotos !
|
Puike wagen!! :thumbup:
zo zie ik ze het liefst..! |
:thumbup:
|
wat een schitterende auto blijft dit toch zeg.
|
Quote:
mercy maat ;) grts |
hey manne,
de 16V ligt trg op de zwarte sebrings! ![]() de mercedes velgen staan te koop, er komt iets anders in de plaats ;) grts |
Geweldig die sebrings:D
Maar wat voor iets komt er voor in de plaats? ook weer gepolijste? |
Benieuwd wat het nu weer gaat worden :D...
Blijft een super nette gti om te zien :thumbup: |
Quote:
|
All times are GMT +1. The time now is 05:12. |