![]() |
Mooie halfords krik, heb m ook :)
|
Ja een goed ding is dat, en dat voor 3 tientjes
Ging me vooral om de bokjes, ben als de dood als ik eronder moet zonder die dingen... |
Idd, zeker handig. Krik is idd prima, en voor het geld kun je niet tobben..
|
Welnee, ideaal ding!
|
hey jurjen werk jij in winsum misschien bij de wildkamp?
ik was even bij tichelaar dynamo's volgens mij zag ik jouw jetta daar staan |
Jup, dat klopt as een bus ;)
He, zie nu dat je daar vlakbij zit ja, dronryp, andere kant kruispunt |
zo'n krikje werk super !!
assteuntjes is zeker een aanrader !! gr. Martijn p.s. verbreed staal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Goed, zoals beloofd
![]() Nu nog velgen want dit is echt :screwy: Verbreed staal komt eraan :cool: Twijfel ook nog over een bra, wordt dan toch langetermijn denk ik. Eerst een interieur opzoeken, maar daarvoor wil ik allereerst ook een zwart vloerkleed hebben. Daarmee kun je alle kanten op, met blauw niet :mad: |
Goed, net even gesleuteld want de auto klapperde als een gek voor...
Eerst dacht ik aan een aandrijfasrubber (zoekmachine hier vind er 0,0 over) toen vervolgens toch wellicht de homokineet. Dus ik het zwikje uit elkaar gehaald en toen zag ik dat de schroefveer er wel heel los onder hing... Wat bleek, de rubbers waren ook aardig versleten en aan vervanging toe. Dus heb ook weer wat te doen heden ten daags. Gelukkig ben ik vandaag en morgen vrij, dus tijd genoeg. Foto's: ![]() ![]() |
Quote:
komt mischien omdat dit een aandrijfashoes heet :woowoo: |
Nieuw interieur is binnen.
Een kleine spypic dan maar ;) ![]() |
Quote:
:woowoo: ben benieuwd :D |
Wel verdwaald in Duitsland overigens, was een TomTom met BeNeLux :stupidme:
|
Een scirocco tropic interieur misschien?
![]() ![]() |
Heeft er verdomd veel van ja ;)
Kwam uit een Golf 2 Nu nog even zien hoe ik het hangende wangetje ga maken, en hoe ik het ga schoonmaken (tips!?) |
Stoomreiniger :)
Voor de hang-wang; zelf crea-bea zijn met schuimrubber? In textiel winkels of op de markt zijn meestal wel stukken te vinden ;) |
Bekleding van de achterbank zit nu in de wasmachine rondjes te draaien...
De wielkasten voorzijde vandaag ook maar eens bewerkt en in de tectiel gezet. Hopelijk is het aanlopen nu gebeurd... |
Quote:
krimt die rommel niet heel erg ?????? stoel kan je wel het schuim van een rechter stoel in zetten vind je vast wel ergens op een sloop |
Quote:
Ga ik niet vanuit, bank is er net weer uit, blinkend schoon :thumbup: |
En vandaag ook nog een skai leer interieur opgehaald. Kon de deurpanelen mooi gebruiken.
Enkel is het leer daar waar je met je arm op leunt losgeraakt. Hoe krijg ik dit weer vast? Alvorens even met de fohn warmmaken neem ik aan, en dan welke lijm/kit gebruiken? Iemand ervaring? |
Niemand?
|
Kun je daar niet van dat spuitlijm voor gebruiken??
|
Bison Tix!
|
En hoe krijg ik het eerst weer een beetje in de vorm? Het is nu zegmaar euhm... gekrompen lijkt het wel...
|
Misschien met de fohn iets verwarmen...?
|
Ja maar ik ben bang dat het met fohnen juist nog niet lekker gaat. Naja, maar eens proberen vandeweek dan.
|
Weer een ding wat ik van mijn verlanglijstje kan afstrepen. De radio naar beneden. Randjes moeten nog worden afgewerkt middels stripjes.
![]() ![]() Nu nog een blindkap voor boven vinden, iemand een idee? |
zijn originele kappen voor.. wat mooier is, is een mk1 jetta afdekplaat (staat jetta in)
of een opbergvakje in dinformaat. had de mk4 geloof ik, maar zijn ook wel algemeen bij de automaterialen zaak te krijgen. |
Quote:
:thumbup: :) |
Heeft iemand daar een foto van beschikbaar?
|
dit is een jetta 1 kapje. verwerkt in mn Console
![]() en dit is een standaard mk2 dummykapje |
Goed, projectje velgen moet ook weer eens van stal.
Staalverbreed vind ik toch iets te klein in de wielkast dus gezocht naar mooie 15 of 16 inchers. Nu 3 setjes bekeken wat ik wel wat vond hebben... 15 inch ET rond de 25 en 7J (195/50/15) (meer een opknap setje) ![]() 16 inch met 205/45/16 en met onduidelijke foto ![]() 16 inch ATEV velgies ![]() Vind persoonlijk het 2e setje het mooist maar wat denkt de kenner? |
Die Azev's zijn ook wel stoer.
|
tjonge wat banden ................
azev natuurlijk ..altyd goed |
Laatste setje doen! Staat wel mooi met een platter bandje:)
Zijn die tweede oz velgen? |
Quote:
waarom niet gewoon een votex consule ? zo als die van tjaap ???? |
:rock:
![]() |
Goed, streep de ATEVjes maar door, dat was niks.
Morgen om de andere set 16" kijken en anders eerst verder kijken... |
Azevs waren 't leukst! 2e setje vind ik persoonlijk niet veel.
|
Vandaag even ritje Noord Oost Friesland gedaan. Bij Alberto wat gehaald en toen nog opgesloten gestaan op de sloop. Die ging om 12 uur dicht en om 11:55 stonden alle deuren al op slot toen ik weer voor was :D .
Andere setje gaat ook niet door, dus eerst verder kijken. |
All times are GMT +1. The time now is 00:07. |