![]() |
mooie edition one rene jammer dat je hem weg doet.
vriendin vond het toen ook een mooie auto toen die te koop stond in hoogeveen. |
Dankje Ruurd!
Helaas zag hij er mooier uit dan dat hij technisch was...uitlaat begon te lekken, schokbrekers begonnen kuren te vertonen en het ABS lampje begon ineens te branden... gelukkig heb ik het meeste nu verholpen en hij rijdt echt een stuk lekkerder dan eerst. Zonet nog een nieuwe originele VW spanningsregelaar gekocht en een tussendemper en einddemper besteld via ebay....deze zullen begin 2008 wel op de mat liggen hoop ik :) |
En toch moet je hem niet wegdoen....
|
Quote:
Nee vind ik ook Erik :thumbup: |
Quote:
Begin er stiekem al een klein beetje gehecht aan te raken....(ongelovelijk hè ;)) En zit al een beetje te denken aan een alternatief.... ma goed...we`ll see ;) |
Verkoop loopt niet echt lekker...en heb het gevoel dat de 2500 euro die ik er voor wil hebben teveel is....dus hou ik hem de eerste tijd maar even....moet toch nog genoeg aan gebeuren..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sorry voor de wazige foto`s..moet nog wennen aan m`n nieuwe digi cam |
Jeuj! Zorg maar eens dat die RM's afkomen, dat is meteen een heel ander gezicht. :thumbup:
Wel vaag dat je geen scherpe foto's krijgt met de Sony. Wacht je wel totdat het kader groen is? |
Volgens mij ben ik dat vergeten....`t was koud :D
|
Dikke boehoe hier hoor, ik had echt intresse
|
En gisteren kwam de tussendemper binnen...uit Polen volgens mij...voor 35 euro :D
![]() ![]() |
Kom maar eens een bakkie doen als je weer naar winsum gaat :D
|
Vandaag de einddemper binnen gekregen!
Origineel vind ik nog altijd het mooist lijken onder de achterbumper van de mk2 :) ![]() ![]() Straks even naar de lokale onderdelenboer voor de rechte pijp tussen kat en tussendemper, uitlaatrubbers en -klemmen....en dan is het zaakje compleet! |
nog even de polijste rm er onder en is de wob klaar rene.
|
Hey, ziet er strak uit rene....
Nieuwe piep en klaar. Gr Lars |
2500 euro is ook veel voor die auto. Mooi is ie wel, uitlaat ziet er goed uit alleen zien die einstukjes er verbogen uit op het uiteinde :S
|
Eindelijk compleet....morgen maar es kijken of ik het `s avonds mag monteren bij m`n oude baas... :
![]() |
Alles neu, is het oude dan zo verrot...???
|
jup...net als de schokdempers verrot WAREN incl toplagers en de hele remmerij rondom....:rolleyes:
|
Goed bezig hoor, hele mooie auto. Niet verkopen :P
|
Quote:
Dus eigenlijk heb je een nieuwe auto :tongue: ik vind het een wijs ding om te zien. :thumbup: |
En daarna?
|
Quote:
? Vandaag de originele knipperlichten weer gemonteerd na reparatie van een lipje ervan en een grondige schoonmaakbeurt Ook wou ik het rode randje weer van de grille halen, maar ben er achter gekomen dat kunststof niet tegen verfafbijt kan....ik dacht dat het wel zou willen als ik het ging verdunnen, maar de grille heeft het niet overleefd :redface: ![]() |
oow oow oow prutser!!!!
waarom zoek je dan niet een gril zonder dat randje. Daar zijn genoeg van. |
heb er ook wel 1 nog te liggen.
|
:tongue:
Dat was de mijne ook Domi...ikzelf heb dat biesje erop geverfd... Boeie...er was toch al een lipje van afgebroken :) Als het goed is heb ik komend weekend een vervangende grille en 2 nettere mistlapjes |
Opnieuw matzwart spuiten?
Moet die van mij ook eens aan geloven. Wax heeft voor een vieze witte aanslag gezorgd boven op de grill :( |
Nee, het kunststof is helemaal zacht geworden en beschadigd...deze grille gaat de container in :(
|
Omdat de GTI blijft, gaat hij dit jaar ook weer omhoog. M`n vriendin en ik willen komende zomervakantie met de auto naar Italië, maar dan moet hij wel weer op originele (GTI) poten staan. M`n vriendin wordt namelijk kotsmisselijk in een auto de verlaagd is..
Voor de zomer zal hij dus weer op originele hoogte staan. Ook hoop ik dan de BBS RM klaar te hebben, zodat hij de GTI in originele staat op vakantie mee kan :) Ik ben namelijk vanmiddag even bezig geweest met de Gamma verfafbijt (die ik nog over had na het grille-incidentje:redface: ) en zoals het nu lijkt krijg ik de coating -die de meubelloger er niet af kreeg- er wel af met de Gamma afbijt! Morgen maar eens verder gaan met de velgen. Inmiddels de goeie delen van de versleten schokdempers gehaald en schoon gemaakt. De oude schokdempers waren echt af trouwens..met een pinkje kon ik de zuigerstangen naar beneden drukken en toen ze beneden waren sisten ze even en bleven ze beneden staan :S naja...even een foto voor de fotogeilen ;) ![]() |
Ach ja, iedereen heeft zo ze momenten, hahahahahahahah....
Anders heb ik nog wel een gril voor je liggen... (of beter gezegd vw-leusden) Gr Lars |
Nette golf heb je Rene had hem nog niet gezien maar wel veel over gehoord (LRR)! Niet te veel aan doen gewoon orgineel houden en bbsen eronder en gaan.
|
Quote:
:confused: :confused: :confused: |
Quote:
misschien een ideetje om die te verkopen ipv de auto :woowoo: |
Quote:
:woowoo: :thumbup: |
Voor geen goud!
|
De andere grille:
![]() ![]() ![]() Gratis gekregen van m`n kameraad Fré, maar helaas zijn er wel wat lipjes afgebroken.....dus er komt nog wel ff een keer eentje in die wat beter blijft zitten. De verstralers zijn wel netjes, dus die zet ik dan mooi over. Kheb ook nog eventjes een filmpje gemaakt: http://youtube.com/watch?v=id7wYRWz9QQ |
is het geen optie om hem 40mm te verlagen? Mijn vriendin wordt ook helemaal gek van de 60mm (+nagezakt) die op de golf zit.. Ga er binnenkort een setje Spax -35mm onder monteren met originele dempers. Comfort blijft behouden en voor de looks staat de auto nog wel wat lager dan normaal.
Ik vind het een hele mooie golf. P.s. waar heb je die einddemper+tussendemper vandaan? Ik moet bij mijn Golf3 ook nog een andere middendemper + tussenstuk monteren en wil er eigenlijk ook een GTI demper onder met 2 simpele pijpjes. |
strakke bak!
(nog steeds :) ) |
Vrouwen moeten niet zo zeuren...
|
Ben blij dat je het zelf zegt Linda...
Ik zie wel even of ik hem 40mm rondom ga verlagen... Op zich heb ik alleen nog maar een setje schokdempers aan de voorkant nodig en wat rubbers om mijn setje weer compleet en goed te maken.... ![]() en op zich is 1300km wel lekker met een origineel geveerde auto... |
Quote:
:screwy: :screwy: :chair: 3800 km, strak in de veren :cool: ![]() ![]() :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 14:50. |