![]() |
cool! gele mistlampen staan hem goed! succes met de opbouw verder (en met het huis :D )
|
Quote:
Huis is nog lang niet klaar, maar er valt al goed in te wonen gelukkig. :) Ben blij dat ik nu toch wat tijd kan vinden om aan de VR6 te werken. Hoest bij jou Christiaan? Hoeveel lagen verf heb je al over die nieuwe muren moeten kliederen? Of toch maar voor een behangetje gekozen? :D |
Quote:
Thanx! :) |
waarkomen de gelemistlampen vandaan?
|
Bij Suspension Supplies. Het zijn imitiaties (wel netjes, stukken beter dan die Chinese troep die op Ebay aangeboden wordt), aangezien ik niet heb kunnen achterhalen of de originele gele Hella's nog leverbaar waren.
|
gaat de goede kant op Piet
|
dart dacht ik wel
|
looks cool!
succes met je project |
New pics please
|
Na komend weekend
|
Het heeft eventjes geduurt, maar het gaat de goede kant op.
Straks ben je nog eerder klaar als mij :) |
Quote:
als IK ! :D;) Hoest met je project? Over anderhalve week ben ik weer in de buurt, zal ik het dan maar ff af komen maken? :D |
Quote:
DAN IK! |
Quote:
;) |
Gele mistlampen zijn COOL............. :D :D :D :D :D :D :D :D
|
Quote:
Als je wil, graag ;) Pas GTI benzinetank , benz pomp en rvs uitlaat gekocht. Voor mij is het alleen nog aansluiten en klaar. Ik vind je US stuurtje wel strak!! |
Supergolf Pieter, ben blij dat mijn ruitjes een waardige nieuwe thuis gevonden hebben ... als ie af is, kom ik hem zeker eens bewonderen op een of andere meeting .. enne testritje in mijn droomauto zie ik ook wel zitten ;)
grtz Rutger |
Thanx Rutger. En proefritje is altijd bespreekbaar ;):p
|
Piet, weekend is al 2 dagen voorbij maar nog geen foto's, hoe ken dat ? :p
|
Quote:
Je mag dan gerust eens langskomen als je wilt :) |
Quote:
Ik heb weinig kunnen doen, i.v.m. te lang kletsen en koffie zuipen in de klusloods in Leusden van VW Golf Creations:rolleyes:, verkoop van auto en -onderdelen en werkzaamheden in m'n huis op zondag. Het meest spraakmakende wat ik dit weekend aan mijn auto heb gedaan is de zwartlederen Corrado achterbank er in plaatsen. :) |
corrado achterbank is toch te smal?
|
foto dus!! :D ;)
|
Quote:
Alles is pas te maken :D |
Quote:
en dan bel je niet ff dat je in Leusden ben ? :p |
Ik heb je telefoonnummer niet! :D
De laatste tijd ben ik wel wekelijks in die klusloods in Leusden te vinden. Ik kan er een hoop handel kwijt...:p |
hey pietertje,
ziet er goed uit jonge!!! wedstrijdje doen als ie af is? mijn golf 1 1.5 tegen jouw vrNiks? :p nee jongen, respect zoals jij het doet hoor! mijn auto waarmee ik je nog enigszins kan bijhouden laat nog even op zich wachten, ben nu de golf even technisch in orde aan het maken. volgende maand de schroefset eronder, embleemloze grill, heldere koppers, Hartmann uitlaat en veerpootbrug monteren. en dan oogt de golf al weer wat beter (steffan's zitten er al onder :) ) en daarna ga ik pas met de rocco verder. sparen voor de nokkenstokken enzo. wanneer komt het je een keer uit als ik langskom? ik kan eigenlijk alleen op sommige zondagen (als ik geem competitie heb) ik weet niet of je 2 januari gaat sleutelen? of dit weekend nog? mzzl |
Begin deze week weer wat verder geklust aan de auto:
-Het Corrado interieur zit er in (heerlijk m'n bammetjes opeten en koffie drinken op die vollederen Corrado achterbank :p), -linkerdeur is weer helemaal opgebouwd (nog nooit zoveel draden een Golf mkII deur in zien gaan, goeiendag zeg :eek: ), -alle ruiten (behalve die van de rechter deur) zitten er weer in, -linker daklijst is met veel pijn en moeite weer terug op zijn plaats gezet :o , -rallyefront aangesloten en getest (wat een prachtige verlichting komt er uit die lenzen :) ), -schuifdak terug gemonteerd en weer werkend gemaakt (wat een werk zeg). Rest nu nog een deel van de rechterzijde opbouwen, kabelboom van de achterklep repareren (draadjes vervangen, waren doorgeschuurd), en voorschermen en motorkap 'richten'. Daarna de werking van alles controleren en naar het APK-keuringsstation. Na de APK goedkeuring ga ik alles schoonmaken (binnen en buiten) en spatbordverbreders en dorpels monteren en als laatste de nieuwe logo's plakken op de achterzijde. |
mail es wat foto's pieter :)
vw-scirocco@racedriver.com |
Kijk hier maar ff Marijn:
|
Quote:
Bel je Edje ff ;) die heb mijn nummer wel en anders Peter :p Was vandaag nog bij Pater maar er was niemand aanwezig.... |
de logo`s op de achterzijde is niet echt mijn smaak. maar nog meer foto`s van die achterbank? kwil graag zienhoe hij aansluit op de zijpanelen...please pieter show me :P
|
Morgen ga ik weer foto's schieten
|
Ben ik ook wel benieuwd naar idd de aansluiting etc van C achterbank
|
vraagje.. dakraam rubber vervangen dus de zelfde k*t klus?
|
pieter....vandaag is het morgen. waar blijven de foto's? :p
|
Zie hier de foto's van vandaag:
De binnenkant, wat een zooi is het nog met al die draden enzo... De achterbank: En wat jullie wilden zien, het enorme gat tussen de achterbank en de zijpanelen: Nu heb ik er genoeg van, de rest van het jaar ga ik er niks meer aan doen. Fijne jaarwisseling allemaal ! |
Quote:
idd maar met de juiste aanpassingen zit ie aardig op zijn plaats. Alleen is het wel mooier als je zelf kussens maakt die de extra ruimte opvullen. Lastig klusje.... |
Piet, bouw der is een andere pookhoes + knop in man.....
|
Zie ik dat goed ? Ga je een schuifkantelsysteem inbouwen, of zat die er al in ? Zo ja, heb je wat tips voor me ? Of is dat piece of cookie ?
Grtz...................... LRR |
All times are GMT +1. The time now is 09:39. |