![]() |
Staat mooi dat rooie lijntje alberto :thumbup:! Vanavond zal ik eindelijk eens jou oude veerpootbrugset in de golf gooien, heb 'k toch nog wat gedaan aan m'n auto in de laatste 4 maanden :D
|
Vandaag even met de stoelen bezig geweest
heb ze alle bij even voorzien van een mooi fris nieuw schuim Bestuurders stoel kreeg wat spooren ...na 190,000 KM Voor de stof kapot ging maar snel wat aan gedaan ![]() ![]() gelijk de boel ook maar even schoon gemaakt |
Ziet er weer netjes uit.
Rode lijntje is ook super. Echt een mega dikke Passat dit ! |
Mooie passat, en dat rode lijntje is super.
|
Weer een nette auto van je. :thumbup:
|
thanks voor de GT set! erg fijn ook dat de schroefjes en klipjes erbij zitten :thumbup:
|
Quote:
weet niet of alle shroefjes er bij zitten ...maar alle klippen op de deuren wel meeste zit ook met klemmen vast en popnagels :thumbup: |
mooi zo Alberto bij de Vento is dit te laat dus ik moet een andere bestuurderszetel zoeken :)
|
Quote:
bij rijders kant ( rechts ) kan ook wel Dimi ...zet je zo om ;) |
![]() mooie shot van mijn wielen ... |
Niet te koop? :D
|
(Haast) alles is te koop bij Alberto ;)
|
Quote:
Jep ... maar ik denk dat ik dan vrrreeselijk rusie krijg thuis :D |
Welke velgen gaan hier nu onder komen? ;)
|
tja wat gaat er onder komen
ik heb de wielen vandaag verkocht , ze zitten nu onder een Golf rallye en weer naar noord-holland waar ze ook al eens eerder geweest zijn :D ik ben nu met toch wel beetje spoed op zoek naar wat leuke wielen ik heb wel wat in gedachte , maar of het dat wordt .... ff af wachten dus |
Mooie Passat!
Ik heb je trouwens even een PB gestuurd! |
Quote:
dank je Thijs ik heb nog wel een schuim vulling voor je liggen evt ;) gister tussen de bedrijven door de nieuwe velgen op gehaald ik kon voor een erg leuk prijsje een setje BBS LM look kopen nieuw in doos en met nieuwe banden ... :D dus de winter wielen ![]() hebben na een week plaats gemaakt voor ![]() |
lekkah...echt mooi zo achter mischien nog ff een verbredertje er tussen?
|
Meer foto's! :thumbup:
17" met welke banden heb je nu? Staal is geen porum imho, of misschien verbreden.... |
Quote:
17 inch jep met 205 40 staal was ff nood op lossing , want mama moet wel rijden :D ben nu bezig om de zolder op te ruimen hier , want had wat lekkerij als dat klaar is komt het staal onder de jetta ...als het past :D Quote:
tussen de LM look zit al 5mm verbreder ;) |
![]() |
Smoelt goed, bandenmaat met huidige hoogte is zeker niet storend. :)
|
Quote:
zat ook om de BBS RC's ...en blijft een auto voor mijn vrouw ;) super laag zal ze nooit gaan , dus 185 35 zal er niet om komen :D |
Staat erg mooi zo, mooie bak :thumbup:
|
Staat m inderdaad mooi Alberto !
|
Erg mooi, super mooie Variant !
|
Ik krijg een zwaar déja-vu gevoel :D maar het blijft heel mooi natuurlijk!
|
Quote:
sorry maar ik vond het bij jou erg mooi staan ...ik geef het toe :redface: |
heel mooie auto hoor, gr ronnie
|
Hoeveel mm is ie verlaagd?
|
Quote:
1 op het oog :D zit KW schroef set onder ;) |
Quote:
Ja dus! hoeveel mm heb je hem omlaag geschroefd dan, want ik ben niet zo thuis in variant 1 of variant 2. Ik zou dit graag willen weten omdat mijn vrouw ook in een passat vr6 rijd en ik die zo wil verlagen dat ze toch nog alle drempels gewoon recht kan pakken. |
Mooie auto Alberto! Vooral de kleur icm die velgen, helemaal goed!
|
Quote:
geen idee heb hem zo gezet dat ik het netjes vond en goed rij baar is ;) hoe veel mm het is geen flauw idee :D |
Dan kan ik ook maar het beste voor een schroefsetje gaan kijken voor haar auto!
In ieder geval bedankt! |
Staat em goed Alberto!
|
Quote:
ja vond ik ook wel ... ;) Vandaag even ... :rolleyes: ...een nieuwe APK er op gekregen zou even een afspraak maken , maar hij kon er gelijk wel voor 10 min later stond hij op de brug , en 20 min later en 3 tientjes lichter was ik weer thuis :thumbup: Volgens de keur meester "een perfecte passat'' we kunnen weer rijden tot 13 januari 2010 :D toch wel leuk |
Dat lijkt erop! Altijd leuk zulke opmerkingen van een keurmeester :D . Heb de golf er ook net voor gehad :thumbup:
|
Quote:
Zeiden ze ook van onze Passat GT toen ze hem in 1x goedkeurden :D Onderlinge passat liefhebbers die keurmeersters :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
![]() ook leuk onder de passat ? :rolleyes: |
All times are GMT +1. The time now is 03:03. |