![]() |
Nou nog maar 1 dan
![]() |
|
FF een passat gekocht en klaar gemaakt verlaagd, andere wielen en gepolijst en gepoetst daarna in de teflon gezet. Netjes dacht ik :thumbup: |
Kleine veranderingen, toch maar ff spammen ;)
|
Quote:
Staat best goed, rood op een Passat. |
ik vind het een topkleur op een passat,je ziet het niet vaak.
vind wit er trouwens ook mooi op staan,dat zijn sowieso m'n favo kleuren:D |
Mooie passat femme en sander
|
Quote:
Riep daar iemand wit?? Mijn nieuwe aanwinst sinds een paar maandjes. :D ![]() Enkel nog een 6cm verlagen :thumbup: |
Heerlijke auto, Hiephibi!
|
Mijne er ook maar tussen:
![]() ![]() ![]() Huidige setup met gepolijste 20ers: ![]() Greetz Thomas. |
vind de audi stars/parabools wel super staan zo.
zijn er meer foto's van deze velg onder een 3BG? |
|
Quote:
:wuv: |
Meer !!!!
![]() |
Quote:
Aight.. ![]() ![]() ![]() |
Toch jammer dat steeds meer VW rijders dat stickertuning van de Honda rijders overnemen.....
|
Honda rijders ga toch weg man !
Heeft daar echt totaal niks mee te maken. |
Quote:
Wel de xenonkoplampen, maar geen koplampsproeiers?? :confused: Verder wel een hele dikke en mooie foto :thumbup: |
Quote:
oh nee, in de Honda scene doen ze niet aan auto`s volplakken met onzin.... ![]() :rolleyes: |
Uh ja duh,
Maar daar is het niet van af gekeken. :shake: |
Nee, heb nog geen verlanglijstje op een deur van een nette VW gezien trouwens :D
|
Toepasselijk kenteken:
Quote:
Met dit er achterin: Quote:
:D |
Quote:
Dan ben ik juist een halve dag bezig geweest al die stickers van m'n Honda af te krabben, en blijkt dat dat voor VW-rijders nu juist wel "cool" is. :chair: |
![]() |
![]() |
Is geen 3b of een 3bg ;)
|
Wél dik... ;)
|
Quote:
Dat is waar :D |
![]() |
:fingered:
![]() |
fotos op meeting in england
![]() ![]() ![]() |
respect voor het werk :thumbup: , maar dat is niet mijn ding.
|
Quote:
Was deze niet eerst zwart ? Als ik me niet vergis ben je vorig jaar bij ons op de meet & greet geweest. |
Quote:
De mijne ook niet.... :D |
ja klopt vorig jaar zwart
en nu weer schade door storm in limburg dus dit jaar misschien niet erbij woensdag komt de verzekering schade opnemen gelukkig dat niet iedereen dezelfde smaak heeft |
Oh hopelijk niet teveel schade opgelopen. :confused:
|
Vraagje
Quote:
He, ik heb een vraag aan je hoeveel jij je Passie heb verlaagd en eventueel met welk setje? Ben aan het overwegen om een Koni streetkit te gebruiken 4 cm verlaging en dezelfde soort velgen die jij hebt. Heb deze al een tijdje op het oog en het ziet er "meister" uit. Zeer ubermooie Passie heb je! |
Is een schroefset wat er onder zit....
|
![]() ![]() ![]() |
Er zit inderdaad een schroefset onder, de KW inox 1.
En hoeveel verlaagd? Achter is hij maximaal ingedraaid. Maar ik denk een cm of 8. |
All times are GMT +1. The time now is 22:53. |