![]() |
Quote:
Die is laag :eek: Kom je zo niet in de knoei met je dorpels als je een drempel over moet? |
Quote:
soms ;) maar over het algemeen ontwijk ik drempels of ik rij er zo scheef op dat alleen de achteras sleept (slijt niet zo hard en is vervangbaar). Ik hoorde trouwens wel van de vorige eigenaar (op vag-fest) dat die hem nog iets lager had staan aan de voorkant, maar dit is voor mij laag genoeg. En ik zit nu ook net op het randje van APK bestendigheid (veren los/vast). |
he vette velgen man, maar lijken een maatje te klein???
heb zelf vandaag setje teardrops gehaald. had anders wel interesse in jou steelies ;) o ja ik krijg morgen of overmorgen mn voorveren binnen, waneer zullen we hem omlaag schroeven?? wil eigenlijk ook nog een stabistang halen voor dat ik aan de slag ga. mzzl joost |
netjes hoor :D
welke bandenmaat heb je om de RSL's hangen? staat toch echt mega een variant op zn reet :D |
Quote:
kom je met de APK zo de brug wel op dan :) |
Quote:
Thnx, bandenmaat is 195/45/14, zelfde maat als ik op het staal had. De maat van de velgen zijn verder ook ongeveer het zelfde. @Mitta, hij heeft zo al een paar keer op de brug gestaan hoor. Met wat strategisch geplaatste balkjes en stoeptegels lukt dat best. @Joost, ongeveer hetzelfde als het staal dus.. Nou is deze foto ook niet fantastisch hoor, dus komt niet zo goed over zo. |
Nog maar een (matige) foto dan..
![]() En nog 1 met de oude velgen. ![]() |
die knots is een mooi detail ;)
|
Quote:
VAG-fest knots eej ;) Na een half jaar over de hoedenlap rollen heeft ie eindelijk zijn plekje gevonden :p |
Dat ziet er netjes uit man,nu de dakrails er nog eens af .
Gr Richard |
En is dat interieur nog wat geworden waar je zondag voor zou gaan kijken???
|
Echt een vet apparaat zo.....!!!
Suc6 ermee Lars |
Quote:
jup.. grijs leer :cool: , alleen nog even poetsen en ergens elektrische ramen vandaan zien te halen.. |
dacht dat die er bij zaten? alleen de bediening dan?
|
RSL, staan erg gaaf!
|
Quote:
thnx! Leer zit er ondertussen al in. Alleen de deurpanelen nog niet ivm het gebrek aan elektrische ramen.. En de achterbank zit nog niet zo lekker, ik mis het midden scharnier nog (van vaste bank naar deelbare gegaan). Dus nu hangt ie nog een beetje scheef. @Maus: moet jij nog iets van de sloop zaterdag of heb je alles van de week al opgehaald?? |
Moet nog een slotloos Polo klinkje hebben voor rechts maar dat heb geen haast.
|
Vandaag gezien op de uitdeukdag, nette auto!
Zeker icm het grijze leer, echt goed :cool: |
Quote:
Ja idd, nieuwe velgjes zijn ook leuk, ff shoppen (rood/geel/roze :)) |
Quote:
Tis geen Polo. ;) |
Heb 'm ook zien staan toen ik weg ging bij de uitdeukdag. Coole auto, en damn wat laag :D
|
Thnx!
Hij staat nu bij de apk.. Dus ik ga morgen heel de dag zitten duimen ;) |
Quote:
:mad: afgekeurd.. Hij paste niet op de remmenbank, schokdempers lek en nog wat klein spul. Dat word dus weer sleutelen dit weekend.. |
het wordt een druk weekend denk ik voor jou idd.
jammer dat ik moet werken zaterdag. :shake: |
das weer minder dan
maar wel weer sleutel tijd mijne staat voor apk ook gewoon hoog voor een dag :screwy: ook geen gedoe van hij past niet ![]() ![]() en idd dakrailing niets om over te denken hij lijkt er nog lager door :D ![]() ![]() |
zal es kijken of ik tijd heb om jou te helpen dit weekend..
|
Niet passen op de remmenbank is ander APK adres zoeken he...
( met platenbank of remvertragingsmeter, hoogte is nooit een beperking voor APK keuring dan ). Die andere dingen zijn balen, succes met sleutelen, zijn gelukkig geen grote dingen :cool: |
Ondertussen weer door de apk! :thumbup: Dus tijd voor een update.
Zo heeft ie er een paar weken bij gestaan (had eigenlijk geen tijd..): ![]() Onderhoud was trouwens wel nodig her en der, toplagers waren zeker aan vervanging toe: ![]() Ondertussen heeft mijn broertje mijn velgen "gestolen", staan de polo eigenlijk vrij goed, dus ben ik op zoek gegaan naar wat anders.. ![]() Heb nog even gekeken hoe 16" staat en op basis hiervan op zoek gegaan: ![]() Sneak preview: ![]() |
Laat me raden een setje 16" bbs-en :D
|
Quote:
Heb je je lolbroek aan? ;) Ik had wel een foto van de complete velgen willen posten, maar die liggen bij mijn velgenboer om te ontdoen van stoeprandschade voor ik aan het polijsten en spuiten ga. |
Ik weet t, maar ik zal t niet zeggen. welke polijstpooiert heb je ze gebracht?
|
Quote:
haha, zelfs uit Madrid zit ie op Volksforum.. Hoe lang ken je me nou al? Ze liggen bij Korst voor de stoeprandschade, polijsten doe ik zelf natuurlijk. Trouwens nog een setje velgen gekocht (op de verjaardag van de vriendin van Gijs) niet echt spectaculair, maar wel voor weinig. Kan ik daar ook nog ff mee aan de gang. |
haha dus de velgenwinkel is weer geopend?
ben wel benieuwd eigenlijk, zijn ze al terug van korst? edit: kweed het nou ook, gaat wel mooi staan denk. welke kleur worden ze eigenlijk? ik zal mn mond verder houden :confused: |
Quote:
zelfde kleur als ik de naafkapjes heb gespoten denk ;) zie foto.. |
zijn ze al klaar?
|
nope..
|
Laat je intermediate (trackday) wheels eens zien :D ;)
|
Quote:
uhm.. nee.. schaam me dood ;) heb al wel 1 van de porsches klaar, alleen paar details nog bijwerken. ![]() ![]() ![]() edit: ik zi nu wel dat de enige kwats verf die tussen de tape is gekropen nu net frontaal op de foto staat ;) nog even uitschuren oid.. |
Dit is al vast stukken beter idd! :D
nu nog die andere 3, succes er mee! |
Mooie velgen. :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 21:14. |