![]() |
Zo...de blauwe is er vandoor...denk dat ie de afgelopen maanden meer van NL heeft gezien dan die verwacht had...(wel vanaf een ambulance..)
Niet veel tijd gehad voor de rode vandaag....alleen de blauwe platen gemonteerd... |
Hij staat inmiddels in Fryslân, zeer waarschijnlijk z'n laatste rustplaats....
Ik heb hem gekocht als donor voor m'n 74er, maar is wel wat zonde misschien :) ![]() ![]() |
Ik was er al bang voor. Zonde..
|
Quote:
De in mei 1974 geproduceerde Golf krijgt weer 'n zwaluwstaart achterpaneel :thumbup: |
Quote:
Een correct zwaluwstaart achterpaneel. Is absoluut zonde dat ben ik me bewust maar soms moet je.. Chris nog bedankt... verder zullen we je topic niet meer vervuilen! |
Zonde....tja...had het zelf ook graag anders gezien,maar weet ook dat zo'n auto niet makkelijk iemand zal vinden die het aandurft zoals ik het wel aandurfde....maar ga geen 2 projecten er op na houden.....ik heb het linker portier en de motorkap gehouden om mijn rode compleet te maken,en Michel gebruikt weer andere delen voor zijn project...
Moeten maar zo denken...ook al is er binnenkort een swallowtail minder,worden de andere weer een beetje zeldzamer :D |
Quote:
:eek: Wat jammer! |
Weer een hoop lol gehad : de tam tam maakte weer overuren .
Hoorde weer via via dat ik een swallowtail ging kopen :D |
Quote:
Zo zie je maar dat je zonder geld uit te geven toch een hoop lol kan hebben. |
Ja...maar Gert zn plannen met de blauwe...(ja..hij was erg serieus) waren nog leuker...:D
|
Quote:
je bedoelt dat je het topic hebt bijgehouden :screwy: |
Heeft even geduurd.....ruim 15 jaar,maar er zit weer een frisse APK op de 40-FZ-36!! :D
Gelijk nieuwe olie erin,bougies,filters,contactpuntjes enz...maar hij bleef maar beroert lopen...volgende stap zou de distributie riem worden...bleek die al die tijd 3 tanden verkeerd te staan...Alles vervangen,op tijd gezet,en draaien als een nieuwe :D (mag ook wel met maar 68.000 km) |
Dat gaat lekker Chris!!!!
Dus deze week kom je even langs pruttelen? |
Gefeliciteerd Chris!
|
Dikke prima! mooi pekelbakkie zo haha
Nu maar onderdelen sparen! Kerstkaart (:D) in goede orde ontvangen laatstelijk? |
@Split..yep,kaart met vrijwaring zijn aangekomen:D
|
Zo,kleine 'update'...
Golf staat nu al een paar weken stil,tot het gepekel en de kou wat verdwenen zijn.Het uitelkaar halen en restaureren gaat eind van het jaar gebeuren,ik wil er eerst een zomer van genieten!:D APK zit er dus op...setje Ronal Turbo's liggen nu bij de 'afdraaier'...165-50-15 Bridgestones vandaag binnen gekregen,en een V-maxx schroefset verwacht ik ook van de week met de post. Over een kleine 2 weken alles monteren..Zullen ook de enige schokkende veranderingen zijn aan de 'swallowtail'..de rest zal allemaal origineel blijven. Voorlopig het komende jaar een 'rat-look' met bling bling wielen...(kut woord eigenlijk dat 'rat-look'...maar zo begrijpen de meeste hoe die word)En het is geen 'look'...hij is echt wat dof en roestig :D Foto voor het idee... ![]() |
Quote:
je hebt toch geen foto gemaakt van die oranje sloper he :eek: ?? gr. Martijn |
Zou niet durven...deze komt van het internet...
|
Quote:
Chris, plaats ook even een foto...hoe deze oranje Golf I er nu uit ziet !!!! :thumbup: |
Moet dat eerst vragen of dat mag....:D
|
die bruinepoepgolf ziet er goed uit! je gaat er dus een swallowtail RR van maken?
o ja, goed bezig, respect en deze ga ik volgen |
RR?
Rat Reality ipv Rat Look? Scherp Habbeflats.. |
Afgelopen vrijdag de slikker verlaagd dmv een V-maxx schroefset.Niet maximaal omlaag geschroeft..eerst zien hoe het gaat passen met de Ronal Turbo's (als ze ooit een keer klaar zijn bij de afdraaier) Enige wat nu nog gedaan moet worden is de rechterchassisbalk aanpassen ivm het aanlopen van de rechteraandrijfas....
|
ziet er goed uit Chris.
|
Ik vindt 'm zo al top! :)
|
Idd.hij ziet er zo ook al top uit.
Groot gelijk dat je er eerst een zomer zo van gaat genieten. Leuk om eens af te wisselen dan de golf en dan de tt. Groet, Marco |
Ook dat ja...en als ik eraan ga beginnen,ben ik wel een paar maanden van de straat..en kan dat beter in de winter doen,dan in een warme zomer:D
|
Erg leuk al zo, ben benieuwd naar het eindresultaat :D
|
En hoe staat het met de draaier ???
Al nieuws ,pic's ,etc ,etc ?????? |
Nee word er een beetje moe van...wacht nu al 5-6 weken...liggen nog steeds op de zelfde plek...maar geduld word beloont moet ik maar denken..
Kan ik mooi even tijd maken voor de wielen van de TT...opnieuw polijsten,weer nieuwe boutjes erin en eronder binnenkort..:D |
Quote:
die heeft volgens mij geen haast :( |
Quote:
Hmmm das mooi klote dan voor de golf 1,maar wel weer mooi voor de tt. Ga je de ronals ook nog polijsten naar het afdraaien of laat je alleen de tekst eruit draaien als ik vragen mag ? Ik heb bij de jetta destijds de zender turbo's laten afdraaien en daarna niet meer gepolijst dat gaf ook wel een apart effect eraan. |
Heb meerdere velgen gezien die door die draaier zijn gedaan,en die hoeven echt niet nagepolijst te worden.
Plan is om de tekst er juist in te laten staan,maar 2 velgen zijn best ingevreten,dus eerst maar afwachten hoeveel eraf moet om ze netjes te krijgen,kans dat de tekst daardoor verdwijnt is aanwezig.Moeten we dan een oplossing voor vinden,want ik vind met tekst erin toch echt het mooist. |
OK helder.
Ik hier uit de surinaamse keuken van mijn vrouw nog wat pepers liggen. Misschien wat voor in de reet van de draaier ;) |
Eindelijk...6 weken ofzo verder,maar de Ronal Turbo's zijn klaar :D
Was een bij elkaar geraapt setje,1 nieuw uit de doos,1 gepolijste,en 2 wit gekalkte velgen.Die laatste 2 laten glasparelen,kan voor die 40 euro zelf niet staan tobben. ![]() Daarna ze zijdeglans zwart gespoten en naar de draaier gebracht... Op de foto nog vettig van het draaien,dus die strepen zijn geen fouten in het draaien oid. ![]() De 165-50-15 Bridgestones eromheen laten zetten....morgen nog iets verder laten zakken en uitlijnen..laat de 1e meeting maar komen.:D ![]() |
Dat ziet er goed uit.... maatje
|
Ziet er echt goed uit inderdaad .. misschien achter een klein spacertje?
|
Wielen maken de auto zeggen ze he....vind hem zelf ook wel stoer zo,laag,bling bling wielen maar wel aardig aangetast door de 'tand des tijds'...en dat laten we voorlopig ook zo,roestige en gedeukte bumpers..verteerde raamrubbers...roest...dof...vies...geen 'retro-rat-oldscool-look',niet gemaakt...gewoon een oud hok:D
|
ziet er goed uit Chris ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 03:23. |