![]() |
super mk2 zo! :thumbup: :thumbup:
|
Ziet er echt super uit zo :)
|
vind het front heel mooi!:D
|
Die US look staat hem erg goed, zelf ben ik egen fan van het verplaatsen van de kenteken plaat maar vind het op deze een goede combo!
|
ja, ik ook niet ;) Maar met deze bumper en dan een plaat in het midden is echt geen gezicht...
Evt een kleine plaat erop is nog een optie maar ja niet legaal. Wil wel proberen legaal te blijven. ![]() |
supervet zo.... :thumbup:
|
Netjes zo, maar je ruitenwisser zit verkeerd? Moet links zitten en de sproeier rechts..
|
Zeer geslaagd zo :thumbup: Zo'n amerikaanse plaat staat er heel goed op.
|
Quote:
denk dat je in spiegelbeeld kijkt dan... zo zit hij perfect. :) De originele positie links half omhoog vind ik niet mooi. ![]() |
Ja idd, zag het verkeerd.. leek net of hij op dat rechtste gat zat, past ook helemaal niet.
Ik zou 'm zelf omhoog zetten aangezien het wat meer bij de retro stijl past, verder netjes! |
De mooiste update aan je interieur wordt hierboven niet eens genoemd ( misschien omdat jj ook niets hebt vermeld... ) maar vind het echt super ;)
:thumbup: |
Quote:
ik denk de gordels of niet haha Voor de rest super weer. blijf mooie golf :thumbsup: |
Quote:
ik denk de gordels of niet haha Voor de rest super weer. blijf mooie golf :thumbup: |
Quote:
Of de kniebalk, gordels had die geloof ik al, of ik ben gek :D |
Kan van alles zijn. Gordels zaten er al een tijdje in ja. :thumbup:
|
Volgens mij kijken jullie allebei scheel.... :D
|
Stuur?
|
Volgens mij ook het stuur. Ik vind hem niet zo geweldig. Zijn er niet meerdere usa varianten daarvan?
|
Quote:
is volgens mij een porsche stuur? |
is een porsche stuur uit een 911. Past weer mooi bij de wielen en deurgrepen. Nu nog een passend motorblok erin :D
![]() |
|
Quote:
Ah dat stuurtje, dat wist ik al :D Dacht hij heb misschien wel weer wat nieuws..haha |
Quote:
nee... niks geks hoor. Alles is nu us afgezien van de achterruit dan. :thumbup: |
Stuur is echt geweldig. Niet eerder gezien in een mk2 en een perfect detail bij de overige porsche-delen in en om de auto :cool:
|
Stuur vind ik ook perfect.
Weer wat nieuws ![]() Jaja uit 1984 natuurlijk :thumbup: |
Woah vet, dat boek hebben m'n ouders volgens mij nog steeds in de auto liggen :D
|
Quote:
ja die was vroeger noodzaak. Heb er zelf in mn andere auto's ook een. Wel een stukje nieuwer dan :) |
nieuwe foto's
Eindelijk klein beetje tijd gehad om eens wat betere foto's te maken :D
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
heel mooi zo:thumbup:
leuke foto-locatie,lekker retro:D weer eens wat anders als flatgebouwen en euro-masten-shit.... |
Nice! :cool:
|
Hi stn1!
Schitterende auto, mooie details ! :thumbup: Immer gute fahrt ! Miez |
Kijk: een Porsche in een Golf-jas!
Echt een top bak geworden! |
bedankt voor de leuke reacties. Denk dat mn golfje zo wel is hoe ik m wil. Mogelijk dat ik m na de wörthersee laat spuiten en dan van de winter een sneller blok erin. Denk dat het gewoon een 16v wordt. Een 2.0 uit een golf 3 lijkt me wel mooi.
|
mooi totaalplaatje geworden. goed oog voor detail!
|
He Peter, helemaal geweldig die golf van jou! :cool:
Ik hoop zelf in Oostenrijk nog iets in diezelfde stijl er langs te kunnen zetten :rolleyes: |
Quote:
dat hoop ik dan ook maar :thumbup: kunnen we met 4 mk2's een fotoshoot doen. |
Prachtige golf! En zoals al eerder gezegd, details kloppen echt heel goed :thumbup:
|
Hele mooie Golf inderdaad. Vond hem vorig jaar op de See al erg mooi, maar dit jaar staat ie er weer een stuk strakker bij. :thumbup:
|
Quote:
idd altijd mooi natuurlijk ! ennuh staat er weer gelikt bij top :thumbup: |
marker maar even recht gehangen ;) Bumper lukt niet helemaal
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 09:21. |