![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
Precies, heb rap Chris de camera afhandig gemaakt en een paar gig volgeschoten :cool: Allemaal te zien in de gallery van VW-Speed.nl :cool: |
Quote:
Altijd klaar Ronnie :thumbup: Als je der originalformaten wil hebben zou je Chris even moeten mailen/PM'en. Gezellig was het zeker :rock: |
|
ik was ook met de camera op stap maar had achteraf verkeerde instellingen :D
sorry voor de ruis en rare kleuren dus... hier staat de rest: http://s280.photobucket.com/albums/...02009/?start=40 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
@project mk3
gave foto.. wist niet dat mn edition 30 logo zo rond liep :P ![]() |
hey mijn zus haar cabrio ook nog op de foto :D
![]() en Sander bedankt voor je foto,s ook :thumbup: ![]() |
is deze locatie dezelfde al waar waldrock is?
|
@ vwracing, :) mn lens was stuk, daarom leek alles rond :P DIKKE 5 heb je daar man!
@ bolfvariant, mn droomauto moest natuurlijk ook op foto, vind die a4 cabrio's zo DIK eh! |
Quote:
Denk 't niet, volgens mij viel waldrock dit jaar gelijk met deze meet? |
Quote:
haha, ok dacht al ...beetje vervormd;) Thnx ben ik ook erg blij mee. Plus het feit dat het een originele Nederlandse Edition30 is... die je bijna niet ziet :P Vooral niet in deze kleur;) grtz |
Ook nog even een reactie van mij :thumbup:
Ik vond het evenement erg geslaagd ! Mooi weer ,goede locatie ,en een super sfeer ! Ja ,natuurlijk is er altijd wat stof ,maar dat mag de pret niet drukken ! Ik heb me iig goed vermaakt ,en kijk alweer naar volgend jaar uit ! En ook ik heb inderdaad de prullenbakken gemist ,maar dat is weer een klein aandachtspuntje voor volgend jaar zullen we maar zeggen ;) Verder Toppie ! En viel ik ook nog geheel onverwacht in de prijzen ! Kijk maar eens naar die smile :D ![]() ![]() |
Quote:
ja je hebt gelijk, heb net ff op de site gekeken. twas 12 en 13 juni. ik was er in 2006. toen was het 1 juli. |
Ik heb er geen problemen mee, mag er graag naar kijken. Ik vind alleen de tekst op kentekenhouder nou niet echt 'ferrari-waardig'...
|
![]() dit is de auto van de jurilid. :thumbup: |
hee, daar moet ik ook nog wel foto's van hebben. Geweldige machine! Samen met die dikke a-manta (vroeger op th-lines) wat mij betreft verreweg de mooiste opels van Friesland!
|
Quote:
aha, hieruit maak ik op dat deze opel ook is samengesteld uit meerdere exemplaren :D |
nee grote vriend, beter lezen: SAMEN MET DE DIKKE A-MANTA de mooiste opels van Friesland :D
|
Quote:
Ik denk dat je een beetje moet opschieten met verbouwen, al die verfdampen stijgen je blijkbaar naar je hoofd :D niet gezond meer! :eek: maargoed, voor een opel zijn ze niet lelijk nee ;) |
Deze heb ik ook gezien op vwteam op de snippeling meeting vorig jaar.
Van wie is deze auto? ik wil DOLgraag weten wie deze auto gespoten heeft :wow: ding is net een spiegel :cool: ![]() |
Die is van tom-vw. (op het vwforum)
|
ja idd ding is echt super mooi gespoten...k weet wel dat zn maat met de oranje mk1 spuiter in opleiding is...als die dit heeft gedaan heeft ie geen opleiding meer nodig:D..
Die jonges waren zaterdag hier al in hallum city aan het feesten:P |
Quote:
Ik denk zelfs 1 van de mooiste opels van nederland :thumbup: :thumbup: |
Quote:
Die is van mij, dank je ;) Ik werk bij een schadebedrijf, en daar is hij dik 3 jaar geleden gespoten. Binnenkanten, motorruimte enzo heb ik zelf gedaan, en de buitenkant is door een collega gespoten, omdat ik toen zelf nog bezig was met de opleiding. Daarna heb ik alleen de bumpers en de achterklep nog een keer opnieuw gespoten. Quote:
Hij is dus niet door Yoeri gespoten:P Was wel weer gezellig daar in Hallum :D |
Quote:
Ik denk toch dat dan die Manta van Jan de Hoop mooier is . En anders zijn c-kadett rallye . Ook een snoepje . . |
Tom, andere jaren stond er toch ook altijd een groene mk2 naast,.. bijna dezelfde stijl..
Bestaat die auto niet meer? |
waar gaat deze topic heen? laten we het maar weer even over burgum hebben :offtopic:
|
Quote:
Die staat nu bij mij in de schuur ;) als het goed is ruil ik komende winter tijdelijk met tom van auto. de mijne gaat dan naar hem voor nieuwe lak en die van hem komt bij mij voor een nieuw hartje :thumbup: hoop dat die van mij dan net zo strak word :D |
Quote:
:goodpost: :goodpost: :goodpost: |
Quote:
Er staat ook 1 van de mooisten, of had je daar overheen gelezen :D |
Quote:
:redface: excuus :redface: maar ik weet nu wel bij wie ik moet zijn...... ;) |
Quote:
Ja die bestaat nog wel, die staat bij Roy in de schuur idd ;) Quote:
Dat is wel de bedoeling ja, zal eens kijken wat ik van dat hok van jou kan maken dan :D |
|
Zo, de foto's staan er bij mij ook op :thumbup:
Was n mooie meeting en volgend jaar zijn we er weer bij :cool: Gezellige sfeer en leuk volk om mee babbelen... Foto's staan op www.watercooled.nl Impressie: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gefeliciteerd mensen :thumbup: Dik verdiend ;)
![]() ![]() ![]() |
zou het Jury (Gerard) lid vanavond het topic even laten lezen , maar er is nog al wat Gum gebruikt hier :D ....
|
thnx voor de foto's arjan :thumbup:
|
:D
Quote:
en VEEL TE WEINIG zie ik nu :D :D |
Quote:
Die is van mijn broertje... Staat nu bij Roy16vt voor een andere motor... ;) |
Quote:
ook wakker jonge ;) en die motor komt er niet in .......... die hangt al :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 06:12. |