![]() |
Quote:
:goodpost: |
Quote:
Mercedes of Saab logo? |
Quote:
Mercedes . . . ;) |
Waarom 7 gaten boren voor de trekhaak? Ik heb nog geen smalle bumper Ralley gezien ;)
|
Quote:
Smalle bumpers passen er ook echt niet op . . . de 6 overige gaten ga ik voor iets anders gebruiken 5 zijn al een must ;) |
originele achterlichten in de kleur van de auto maken.
dan van die ronde led achterlichten van een stadsbus erin ;) |
[QUOTE=ReBo]Dagboek annex project annex lol . . . .
- Heel veel aluminium . . . [QUOTE] Waarom wikkel je je ralleye niet volledig in aluminiumfolie? Dan heb je een beetje de Bugatti Veyron Chrome Edition look :D |
:postpics:
|
Wat een ideeën hier in dit topic zeg!!!
Zo verzonnen allemaal of echt over nagedacht?? geweldig om te lezen. |
Leuk project, zat net ook nog met een paar idee en te spelen!
wat dacht je van de achter lichten weghalen, dicht maken met stale plaatjes en van die ronde aanhanger lampjes erop van 6cm doorsnee, de lak in een regenboog zoals vroegah op de hippy busjes, dan de blaaskant van de g lader naar binnen en voila je hebt een haardroger! |
Quote:
:goodpost: :wee: |
Straks een aantal maanden verder ( nooit foto`s laten zien) staat er een geheel origineel gerestaureerde rallye voor de deur.
1001 members met een hartverzakking hier in tussen tijd , en de eigenaar van deze topic pijn in zijn pens van het lachen al die tijd. ;) |
without pictures...it didn't happen.
|
wat een topic...
|
Nou, heb me eens even de tijd genomen om het hele topic door te lezen.
Ok, het is een Rallye.. In goede staat duur, maar deze hoogstwaarschijnlijk even duur als mijn Golfje. Dus, who cares?! Wat je moet doen, is hem Rallye waardig maken! Namelijk: verhogen, jammer dat een bodylift niet gaat, dat had eigenlijk ook gemoeten. Dan een paar All-Terrains erop, eens flink door de modder gaan wroeten, en dan fatsoenlijke blanke lak eroverheen doen. En dan nog een setje spatlappen erop. Maar in ieder geval, dat je hele zijkant, en het liefst ook nog het dak, vol zit met modder. Dan heb je een echte Rallye. |
de auto gewoon gebruiken volgend jaar met de zwarte cros
:thumbup: |
Quote:
ik ben er ook bang voor,remco is er een :rolleyes: :D |
uit elkaar voor onderdelen, net zo als de rest
|
wat is het geworden?
ben wel benieuwd :-) |
Quote:
Het is nog steeds in een "work-in-progress" fase . . . Met een week of 3 hoop ik weer wat normalere weken van 40 a 50 uur te draaien en dan kunnen we eindelijk eens de zaag in de Rallye zetten ;) Tot die tijd suddert het even . . . |
cabbie?
|
Quote:
:confused: |
Twingo ;)
|
badkuip!
|
Bbq.
|
aanrecht-kastje...:D
|
Quote:
Jullie zijn van harte welkom hoor . . . :D |
Zwembad :)
|
Quote:
Als iedereen dan aan de worstjes zit, niet elkaars worstjes, ga ik d'r snel met de Rallye vandoor. :D |
Ben je er al uit wat je met de Rellie gaat doen?
Ps. Heb je mn sms nog gehad? |
Quote:
je zegt "de zaag in de Rallye zetten" dus ik zet mn geld op een Rallye Cabrio (cabbie)... |
waarom geen harlekijn van maken ?
|
H ow
T o F uck U p A R allye Correct engels :confused: Je kan er trouwens ook een "nette" Rallye van maken zonder BBS ;) |
Quote:
150 Posts en 8 pagina's later wordt de laatste Limburger ook wakker. :D |
Quote:
post 5 :thumbup: ik voel mezelf ineens minimaal 7x zo slim:D;) |
Quote:
Yes . . . alleen je kent mijn werktijden en die lopen nu helemaal uit de hand . . . dus als je nog goed personeel weet ;) Ik bel je van de week even . . . Quote:
Ah . . . maar daar heb ik een Twingo dak voor . . . :D Quote:
Geloof dat het binnenkort dan toch weer eens tijd wordt voor een update . . . MET foto's :thumbup: Deze week zit ik nog volledig klem met werk, vanaf volgende week woensdag hoop ik een goede jongen te hebben gevonden die het zelfde werk / kwaliteit aflevert als ik en dan kan ik wat dingen uit handen gaan geven. Ik heb dan nog 2 avonden nodig om de 84'er klaar te maken en dan gaan we weer aan de bak met het rode gebakkie ;) Hardstikke leuk dat ik alleen werk op basis van mond-op-mond-reclame en dat mijn agenda zo goed gevuld is met opdrachten, maar je komt nergens meer aan toe . . . :redface: Van de week nog super leuke berevelgen zien liggen, maar voor ik de tijd had om te bellen, waren ze al verkocht . . . |
ja :postpics:
wordt wel veel gescheer en weinig wol zo.. ;) |
Helaas ken ik niemand die je kan helpen...
Maarruh, ik spreek je van de week! Groeten! |
Is t geen idee om:
- Alles in de zink-spray te zetten - Schoolbordverf erop, en dan krijtjes uitdelen aan kinderen in de buurt, en dan aflakken..... ( ook de wat oudere kinderen, voor de piemels, middelvingers e.d. :P ) - "Brandschoon" maken, dus de lak verbranden...??? Ik ga weer wat bedenken :D |
Sorry jongens, had ik over het hoofd gezien.. Was al laat (goed excuus?? ;) )
|
All times are GMT +1. The time now is 20:03. |