Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   De Pul's Audi Coupé GT5S (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=62107)

Oudelut 25-12-2009 13:10

@ De Pul: voor onder de Kerstboom?

De Pul 25-12-2009 23:04

gaaf dingetje gerrit:thumbup: wel een beetje klein:mad:

De Pul 27-12-2009 13:28

net even wat pics geschoten.
van de week de uitlaat even fixen het eindstuk wijst naar binnen.ook de trekhaak gaat er dan af.dinsdag heb ik het complete interieur incl dash eruitgehad,alles drooggemaakt en netjes in elkaar gezet en audio geinstalleerd.alleen nog bekleden dan is binnen klaar.wil eigenlijk een set 14" staal laten verbreden als winterwielen 8 en 8,5 ofzo.....;)

Der Ghopmeister 27-12-2009 14:32

wou net zeggen lozen die trekhaak :D

mooie audi :thumbup:

De Pul 27-12-2009 16:24

dankje arjan...al een idee wanneer je m'n raamrubber binnenhebt?
heb trouwens ook een probleem met het zijraam aan de best.zijde,als ik die dicht doe valt ie scheef naar beneden....
zie in de deur eigenlijk geen probleem:confused:iemand?

Der Ghopmeister 27-12-2009 17:13

ehmz geen idee tot nu toe nog geen ruitjes oid hoeven te bestellen....

en wat je zij raam betreft lijkt mij haast dat de geleider aan de kant waar ie scheef weg valt stuk is hoeft maar en kleinigheidje te wezen of dat de kabel gebroken is aan die kant

De Pul 27-12-2009 18:13

Quote:
Originally Posted by Der Ghopmeister
ehmz geen idee tot nu toe nog geen ruitjes oid hoeven te bestellen....

en wat je zij raam betreft lijkt mij haast dat de geleider aan de kant waar ie scheef weg valt stuk is hoeft maar en kleinigheidje te wezen of dat de kabel gebroken is aan die kant

okay,ik heb er geen haast mee,dat weet je ;)
ga nog eens goed kijken bij dat raam,maar zit niet echt dik in m'n tijd....
zoek ook nog een ander stuur eigenlijk,dit is niet echt wat :(

De Pul 29-12-2009 13:27

gister om verschillende redenen besloten om de audi niet te verlagen,2 projecten volledig aandacht geven lukt gewoon niet,komt bij dat ie niet eens echt hoog is....
het verbrede staal zie ik denk ik ook maar vanaf,het originele voldoet in principe prima voor de winter.
gister veel km's gemaakt en ontdekt dat ie z'n top bij lange na niet haalt,bij 160 is de koek op:confused:
motortje moet gewoon even een goed beurtje hebben.
versnellingsbak moet er ook onder vandaan,2e en 3e synchromesh liggen er tussen uit.
dus heb nog een lange weg te gaan;)

stn1 29-12-2009 13:34

Niet verlagen is zo gek nog niet. Origineel heeft ook wle wat, maar een setje dikke wielen is altijd mooier ;)

De Pul 29-12-2009 14:16

ik haal voor iets van de veren af,zodat de 'loze ruimte' v/a ongeveer gelijk is en als het mooi weer is en hij heeft een nieuw laagje verf komen de LM-repro's eronder....
dan is ie IMO dik zat.sowieso is ie ori. al aardig laag dus;)

subdivision 29-12-2009 14:59

Echt een van de mooiste modellen van audi.
Echt dik :thumbup:

De Pul 29-12-2009 18:03

thanx:D

furb 29-12-2009 18:42

De Pul, waarom ben je gisteren niet even een pilsje komen drinken bij ons? De halve Dubclub was er ;) Ik heb 'vernomen' dat je in de buurt was :D

De Pul 29-12-2009 22:36

Quote:
Originally Posted by furb
............De halve Dubclub was er.....

jij en misha dus...
nee geintje,wat had je van mij verwacht dan,dat ik bij jullie in de straat overal had aangebeld om te vragen of dat de dubclub-residence was? :D
moest ook nog naar oud-gastel,dus was um sowieso niet geworden.......

De Pul 29-12-2009 22:40

on-topic;
de audi heeft het bijltje er weer eens bij neergegooid...
de distributieriem is waarschijnlijk van tijd geschoten,hij loopt nog wel maar daar heb je het ook mee gezegd.heb eerst maar eens nieuwe bougies,oliefilter,waterpomp en dis-riem besteld,volgend jaar even een avondje voor vrijmaken.tot die tijd de weg onveilig maken met de alto 1.0 van m'n schoonmoeder:D:D

Mitta 29-12-2009 22:53

Quote:
Originally Posted by De Pul
on-topic;
de audi heeft het bijltje er weer eens bij neergegooid...
de distributieriem is waarschijnlijk van tijd geschoten,hij loopt nog wel maar daar heb je het ook mee gezegd.heb eerst maar eens nieuwe bougies,oliefilter,waterpomp en dis-riem besteld,volgend jaar even een avondje voor vrijmaken.tot die tijd de weg onveilig maken met de alto 1.0 van m'n schoonmoeder:D:D

Dat is een groot verschil, 5 cilinder en een 1.0 alto :D

De Pul 29-12-2009 22:55

de 5cil gaf op het laatst minder power als de alto,dus hoef niet te wennen;):D

jetta mk1 '82 29-12-2009 23:02

balen dat de audi er weer geen zin in heeft, in ieder geval succes :thumbup:

Quote:
volgend jaar even een avondje voor vrijmaken

wat klinkt dat nog ver weg he.....

gr. Martijn

De Pul 29-12-2009 23:05

dankje martijn,is idd kut dat het zo tegenzit met dat kreng maar vind um te apart om weer weg te doen...

Typ 81 29-12-2009 23:09

Mooi balen! Zo te lezen ook vaak onkunde van voorgaande eigenaren ;)

Der Ghopmeister 29-12-2009 23:10

Laatst met die ATS´n ophalen stond er ook nog een in de straat weg gestopt bij een loods

Was in Balk aan de eigen haard tegen over postma autosport

was ik al bijna weer vergeten :redface:

De Pul 29-12-2009 23:17

Quote:
Originally Posted by Typ 81
Mooi balen! Zo te lezen ook vaak onkunde van voorgaande eigenaren ;)

zeker,als je sommige 'oplossingen' ziet,springen de tranen in je onderbroek :shake:
@arjan,er kwam laatst een klant bij ons die vertelde ook dat ie er daar 1 had gezien :cool:

furb 29-12-2009 23:22

Quote:
jij en misha dus...
nee geintje,wat had je van mij verwacht dan,dat ik bij jullie in de straat overal had aangebeld om te vragen of dat de dubclub-residence was? :D
moest ook nog naar oud-gastel,dus was um sowieso niet geworden.......

De Dubclub racert zie je vanaf de harde weg al staan :thumbup:

De Pul 29-12-2009 23:24

Quote:
Originally Posted by furb
De Dubclub racert zie je vanaf de harde weg al staan :thumbup:

gespot-topic niet gelezen? ;)
ik had um ook wel gezien,en robbie's daily ook.....

Der Ghopmeister 29-12-2009 23:40

ff kijkje nemen misschien is t wat of heb je er wat aan voor onderdelen oid ? :thumbup:

De Pul 30-12-2009 12:47

heb ik al over gedacht,maar heb eigenlijk niks nodig en ook geen ruimte om nog een auto te stallen:mad:

2sneaky bora 30-12-2009 16:05

ik zeg. Forté oil flush erin ff lekker schoon rijden dan verse olie erin. Twee flesjes forté in de tank. Cleaner en feul thread erin. Bak olie verversen met forté toevoeg. Dan knapt ie vast al flink op. En dan haalt ie z'n top ook wel weer denk. Succes kerel en fijne jaar wissel

De Pul 30-12-2009 19:18

Quote:
Originally Posted by 2sneaky bora
ik zeg. Forté oil flush erin ff lekker schoon rijden dan verse olie erin. Twee flesjes forté in de tank. Cleaner en feul thread erin. Bak olie verversen met forté toevoeg. Dan knapt ie vast al flink op. En dan haalt ie z'n top ook wel weer denk. Succes kerel en fijne jaar wissel

geen gek idee,wij hebben die zooi toch op voorraad....

2sneaky bora 01-01-2010 09:08

forte

en als je t op voorraad heb :)

dan weet je ook wel dat t super werkt :thumbup:
mn sleutel maat heeft een kennis die is er vertegenwoordiger voor
wij hebben t inmoddels voor meerdere dingen en problemen gebruikt
en meestal was t slechte lopen voorbij na een behandeling

nou succes dan maar in dit nieuwe verse jaar :)

beste wensen nog
ik spreek je wel weer

grtjs andy

De Pul 01-01-2010 16:01

het is idd superspul:thumbup:

hopen dat we in het nieuwe jaar wat meer geluk hebben met de audi...:D:D

De Pul 04-01-2010 20:32

net de distributie vervangen incl. waterpomp,verse vloeistoffen,bougies e.d. eringemikt en het hele zooitje goed afgesteld,toevallig een oud mannetje tegen het lijf gelopen die precies heeft uitgelegd hoe dat afstellen in z'n werk gaat,omdat bij de vorige afstelpoging(volgens autodata!!) de audi nog beroerder liep als ervoor zijn aanwijzingen opgevolgd en damn,wat loopt ie nou:D:D het econ-metertje blijft veel lager als eerst terwijl de kracht meer dan verdubbeld is.
ik ben echt dolgelukkig:lmao:nou maar hopen dat de afstand per liter benzine ook verdubbelt(1 op 4a5:eek: )
even fotootje van de 115pk 5pitter;

Der Ghopmeister 04-01-2010 20:48

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

De Pul 04-01-2010 20:51

dankje arjan,heb er ineens weer veel meer zin in:D

Der Ghopmeister 04-01-2010 22:05

das ook de bedoeling ;) beetje geluk donderdag je rubber mee bestellen en misschien wel eerder aangezien de tel op de zaak weer roodgloeiend staat :D

Richard 04-01-2010 22:15

http://www.youtube.com/watch?v=FdQg-RZkR4Y

de flex in de bodemplaat

De Pul 05-01-2010 18:44

Quote:
Originally Posted by Der Ghopmeister
das ook de bedoeling ;) beetje geluk donderdag je rubber mee bestellen en misschien wel eerder aangezien de tel op de zaak weer roodgloeiend staat :D

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:D

De Pul 05-01-2010 18:45

Quote:
Originally Posted by Richard

eehhhh,nee toch maar niet :D
wel lachen.....

De Pul 08-01-2010 19:32

nadat ik er eerst zo zeker van was dat ie marsrood zou blijven,zit ik nu al een tijdje te dubben....
dus;zijdeglans muisgrijs,doen of niet doen??

stn1 08-01-2010 19:44

Niet doen of de lak moet echt slecht zijn, maar dan eerder een respray in originele kleur.

Der Ghopmeister 08-01-2010 21:41

idd niet doen marsrood is zo´n super gaaf kleurtje :thumbup: :D

All times are GMT +1. The time now is 13:49.