![]() |
Ja lykt me leuk om ze s by elkaar te zien!
|
Zo Golf is net getaxeerd. Ben weer tevereden hoor ;)
Nu alleen nog velgen en dan ben ik weer klaar voor t seizoen... |
![]() ![]() |
Thanks Guus! Toch ruig hé 16" :)
|
Die zien er inderdaad erg ruig uit Pim !!! Nog betere "close-ups" ??
|
origineel vw golf 4 of dergelijke?
|
cupra wielen toch?
|
Zyn idd Cupra wielen, dit is alleen met 195-45-16 en voor t mooie zou er toch 195-40-16 op moeten.
Heb deze velgen weer geleend omdat ik nog steeds op zoek ben naar velgen, t wordt iig 16"... Vanavond ff kyken want t loopt nog ergens aan en wil er zondag mee naar Retro Mania. |
Net ff gekeken en de velg loopt tegen mn binnenscherm aan.
Daar ben ik niet zo van onder de indruk dus hy zal er zondag staan by Retro Mania :) |
Kon t weer niet laten :D
![]() ![]() Gaat netjes staan by de rest vh carbon! |
Hij word steeds mooier zo Pim !!! Gaat zekers goed staan :thumbup:
|
Dus hier zijn die randen gebleven. Wilde er net op bieden, zag ik dat ze weg waren :D
|
nu nog een rechte klep van carbon!
|
Quote:
:thumbup: |
Mooie spulletjes weer Pim, zal hem goed staan. :thumbup:
|
leuk golf!
|
blijft een rete strakke 1
nice updates |
Bedankt allemaal :)
|
Deze had ik ook nog binnen gekregen;
![]() Iemand al eens n slot en mechaniek van zo n tankdop over gezet? T is n pracht tankdop maar t slotmechaniek is kapot.... Dus iemand met tips en tricks is welkom ;) |
Quote:
Meestal is een rechte klep al voldoende, maar als ik jou was zou ik er 2 opzetten dan weet je in iedergeval zeker dat het gaat lukken :tongue: |
Gast geen alcohol voor 12 uur hé :screwy: :tongue:
Maar als iemand me kan helpen met de tankdop graag :thumbup: |
Als je een passende cilinder hebt (voor de tankdop) gewoon je sleutel erin en de uitstekende slotplaatjes afvijlen / langs de werkbankslijper. Behoud je je originele sleutel en de kans dat iemand anders hem zonder geweld open krijgt is erg klein. Suc6 :thumbup:
|
Quote:
Bedankt voor je reactie :thumbup: Ik heb zo n zelfde originele tankdop maar dan zonder carbon met n goed werkend slot en mechaniek, is er ook n mogelykheid om t vd originele in de carbon tankdop te zetten? |
Heb je een PM gestuurd Pim :D
|
Vandaag begonnen aan de 16v, alles schoonmaken enzo.
Morgen s met wat ontvetter erover en dan kan ik m spuiten. Foto's zullen er nog wel van komen hoor :thumbup: |
lekker bezig pim! Kom binnekort wel weeres kijken
|
Quote:
Ja moet je doen! Kun je ook nog s met de 1,9 ryden hé :thumbup: |
Auto staat te koop: http://www.volksforum.com/forum/sho...757#post1140757
|
En wat komt er voor in de plek? :D
|
Ben er voorlopig ff klaar mee, wil n Golf 1 cabrio voor erby maar niet te gek...
|
Quote:
Gaan we ze dus ook niet naast elkaar zetten op de mk1 meeting in assen :confused: |
drastische beslissing, ik zeg zonde.. :tongue:
|
Het zat hem toch niet in die tankdop hoop ik :D:D:D
|
Gti blyft, iedereen bedankt voor de PB's ;)
|
Goede beslissing Pim! :thumbup:
|
Kerel, ik ben trots op je !!
Had je al geinformeerd naar die striping toevallig ? |
Thanks Jan en Fred!
@ LRR: Die striping hebben ze niet in originele look helaas. Matzwart, glans, metallic en carbon hebben ze. Andere structuren worden duur en niet meer interessant... |
Quote:
Ok, kerel...gaan we terug naar de andere "leverancier" ;) |
Quote:
Ik denk dat je in heel nl niet gauw no'n unieke gti gaat vinden! Wat voor striping zoek je? Ik kan aan alle soorten komen! |
Dank je Mark :) Ik ben op zoek naar de striping vd zykant over de deuren enzo.
Ik had alleen t idee om die striping in carbonfolie te laten maken om t te matchen met mn bumpers enzo. |
All times are GMT +1. The time now is 21:38. |