![]() |
Als er nu een keer een beetje minder word gezopen , dan word zo'n feest een stuk leuker voor ons allemaal .........want ik sta me soms dood te ergeren aan zulke gasten ,die stomdronken lopen te onnozel doen !
|
Mij hoor je der niet over welke schoenmaten en lichaamsbouw, maar geloof me je bent niet de enige met 47 hoor..........
|
Quote:
Oeh, dan hoor ik ook bij de slimme 5% die de shit niet op zoekt... :redface: |
Quote:
:thumbup: |
Quote:
Mwa, wij zitten ook maximaal te zuipen.. maar doen dat in de kroeg of bij het hotel en gaan niet als een stel mongols aan een auto lopen hengsten na wat alcoholische consumpties. Als je zo'n baas bent dat je zo moet zuipen dan moet je ook echt eens leren om jezelf in de hand te houden, daar hebben die figuren schijnbaar wat meer moeite mee. |
Quote:
Je hebt deels gelijk misschien. Op de meetings waar ik kom, (meestal aircooled) word echt geen wijwater gedronken. Als ik stomdronken ben ga ik ook niet agresief doen, wel onnozel, maar nooit agressief. Het gaat er om welk mannetje er dronken word, en dat is bij dit petjesvolk duidelijk. En diegenen die dat gedrag goed proberen te praten.. :shake: ... |
Quote:
|
hoe oud ben je eigenlijk stufenheckfahrer?
gewoon ter info hoor? |
Quote:
Ik ben 42, van 18-12-1967. Bedankt voor de interesse. |
Quote:
Precies wat ik bedoel , dat mensen wat drinken vind ik helemaal geen probleem ,ook al drink ik zelf geen drup , dat komt in mijn kennisenkring ook wel voor dat mensen wat 'te' veel drinken ,maar dan blijft het altijd wel gezellig :thumbup: Alleen jammer dat sommige zich op zo'n meeting zich dan niet kunnen gedragen :( |
Quote:
Ja sorry, idd.. ;) |
fuck dan win je het maar het petjesvolk ben ik gelukkig al effe voorbij...............
Maarre jongens iedereen zijn mening he? En ben hier trouwens meer aant typen dan ik met de mk1 bezig ben.......... Laptop op de werkbank staan......... |
Quote:
Dat bedoel ik Mish, alles maar uit de weg gaan. En zeker in dit geval is het helemaal niks persoonlijks op jou, zelfs niet eens specifiek gericht op die meeting ergens een paar honderd km verderop. Maar gewoon op de manier hoe we (Nederlanders) ons steeds meer gaan opstellen. We geven het grootste tuig steeds meer ruimte om steeds meer keet te trappen. Makkelijk, nu er nog een weg omheen is. Maar die groep tuig en de keet die ze schoppen wordt zo alleen maar groter, tot er uiteindelijk geen weg omheen meer is, en dan is indammen ook niet meer mogelijk. D'r wordt gejammerd dat Wörthersee volgend jaar, misschien het jaar er op, of daarop, er niet meer is door dit soort volk, maar in plaats van er iets tegen te doen gaan alle lafbekken ze uit de weg en geven ze lekker groot de ruimte om de boel nog meer te verstieren! Ik kan er werkelijk met m'n dikke kop niet bij! |
Quote:
Worden we het toch nog eens vanavond :D |
Mooi zo en de volgende keer weer met z'n allen lachuh op een meeting ok??????????
|
Quote:
Was daar niet een filmpje dat jullie als een stel compleet debielen op een auto stonden te springen? En kan me ook best voorstellen dat niet iedereen zo gecharmeerd is van dat blote-konten-gedoe. Gedraag je gewoon eens allemaal normaal, heeft er überhaupt nog wel iemand van onder de 20-25 een opvoeding gehad? |
Quote:
Laten we het met de bouw van die petjes ook maar deels op Roid-rages houden. Iets in die hormonen-huishouding bij die mannen klopt niet helemaal. Als ik wat veel op heb word ik wat drukker, en als ik ga zitten val ik in slaap om niet eerder wakker te worden dan dat de alcohol uitgewerkt is. Weinig last van denk ik. |
Quote:
Totdat een of andere dronken Günther je de tanden uit je bek slaat omdat je daar zo dom naar hem staat te grijnzen. :D |
Een ding is zeker...
Die drie gasten lachen zich de ballen uit de broek dat er nu, een week na dato, nog steeds een stel Nederlanders 1000 kilometer verder op, volop aandacht aan ze geven... |
tegen 10 duizenden zatte duitsers kan je met een handje vol Nederlanders nou eenmaal niks beginnen. Heeft ook niks met een bepaalde houding te maken, waarom laat je die gasten niet gewoon hun gang gaan en ga je zelf wanneer het echt leuk is, prima toch? Je kan problemen opzoeken of gewoon schik maken wanneer dat het beste kan.
Als je niet gecharmeerd bent van blote konten kan je er altijd voor kiezen om die foto's niet te bekijken, net als dat je niet naar Reifnitz hoeft als er een heleboel zatte mensen rondlopen.. je eigen keus. Maar dat wat wij doen heet lol maken, misschien moet jij dat ook wat meer gaan doen Chris.. al ben ik het met je eens dat je ook gewoon je broek aan kan houden. Achja, je hebt ze erbij ;) |
Laat ik verstandig zijn en met mijn mk1 verder gaan anders loopt mijn proj nog langer dan jouw project :D :fingered:
|
Quote:
Als ze konden lezen. |
:thumbup: HAHAHA, das ook weer waar!
|
Quote:
Als loop je heel de dag in je blote reet rond, mij boeit dat echt niet. Ik zeg alleen dat voor iedereen die drempel ergens anders ligt. Zelf maak ik genoeg lol, maak je daar maar geen zorgen om. ;) En die tienduizend zatte problemen waren er eerst geen tienduizend. Het waren er eerst tien. En toen kon je ze met een handjevol Nederlanders makkelijk aanpakken, maar toen ging iedereen er fijn omheen. Het volgend jaar waren het er honderd, toen duizend, en toen ging het langzaamaan door naar de tienduizend, waarop we dus dat punt bereikt hebben dat ik net al aangaf: de boel is niet meer in de hand te houden. Tenminste niet op een andere manier dan door gewoon een streep door het hele gebeuren te trekken, en het bij 29 edities van Wörthersee te houden. Jongen, het komt gewoon op de TV, en RTL+ is geen kleine zender! Dat moet toch aangeven dat er ergens iets heel erg de verkeerde kant uitgaat met die hele meeting! |
Tsja, nu kan je er niks aan doen.. enige wat je eventueel zou kunnen doen is wat er nu gebeurt, eerder gaan. Om maar even aan te geven dat er ook massa's mensen zijn die het liever anders zien, wellicht gaat er na verloop van tijd bij de organisatie wel een lampje branden?
|
Mischien is juist al die aandacht wel het probleem...
Die gaten in dat filmpje lijken mij geen gasten die voor de meeting komen. Lijken mij eerder gasten die juist komen voor het zuipen, snuiven, wijven en af en toe een knok partij. Er is daar in de avond uren nog genoeg te doen, en tja voor 3 euro... Goedkoper kun je niet naar een feestje... Ook dat is denk ik een nadeel in Reifnitz, een andere meeting is vaak op een afgesloten terrein met alleen meeting bezoekers op de feest avond. En tja, Reifnitz is een mooi dorp die drie dagen, maar de rest van het jaar is er buiten een aantal bussen vol bejaarden weinig te beleven. Dat de lokaale jeugd dus redelijk los gaat op deze dagen is ook niet zo heel gek. (al keur ik het niet goed) Ik denk ook niet dat het bij 29 editie's zal blijven, de finacieele en commercieele belangen zijn vele malen groter dan de gevolgen van een opstootje op zijn tijd. |
Ja dat kan best, dat eerder gaan, maar een oplossing voor het probleem is 't niet.
Die mensen die daar wonen en werken blijven zich elk jaar meer storen aan dat volk, en vroeg of laat steken zij er een stokje voor. En of je nou een week eerder of later gaat, je komt er dan met je verlaagde VW waarschijnlijk gewoon niet meer in. Beetje sociale controle is misschien handig. De DubClubbers staan niet altijd in het beste daglicht volgens mij, omdat ze zich af en toe wat debiel gedragen, maar zo ongeveer liep ik er al bij voor die New Kids er waren. Feit is wel dat jullie elkaar wel in het gareel houden als het nodig is, lijkt me. Zou mooi zijn als dat bij sommige andere karikaturen ook het geval was geweest. |
[QUOTE=stufenheckfahrer]Ik ga nergens over lopen opscheppen, alhoewel mijn schoenmaat 47 wel iets zegt over lichaamsbouw./QUOTE]
schoenmaar 47 zegt niets over lichaamsbouw, als dat jouw theorie is dan kun je er uit opmaken dat dat meer zegt over je herseninhoud.. |
Quote:
Dat is een andere invalshoek André, eerst waren het zatte Duitsers, nu de lokale jeugd. Ik ben er niet geweest, en kan er niet over oordelen, en allebei de mogelijkheden zijn afkeurenswaardig. Feit is: ik woon in Zeeland, in een gebied waar s' zomers de bevolking vervijf tot vertienvoudigd door de komst van Duitsers, Meer specifiek, Ruhrgebiet Deutscher, die door hun arrogantie door de rest van Duitsland met de nek worden aangekeken, en hier gaat de lokale jeugd ook niet op de bezoekers slaan. |
Quote:
Moet jij je niet eerst concentreren op je veterstrikdiploma? |
Ook hier gaat het weer de verkeerde kant op. ;)
Wat mij meestal uit vechtpartijen houdt als ik aan 't drinken ben is de wetenschap dat ik dan effe moet stoppen met drinken. Werkt prima! :D |
Quote:
Nee, zit momenteel in mijn examenweek... Zielig weer hoor, iemand op zijn leeftijd gaan pakken... |
Quote:
Ik zuip gewoon door, dan kan ik steeds minder goed discussieren :D |
Quote:
Op zijn mate van onvolwassenheid bedoel je? |
Quote:
Ik denk niet dat jij het juiste persoon bent om over mijn mate van volwassenheid te oordelen.. |
Quote:
En waarom denk jij dan wél over mij te kunnen oordelen? Waar is het mis gegaan in je nog onvoltooide opvoeding, dat je anderen de les denkt te moeten leren? |
Quote:
Ik maakte alleen duidelijk dat ik je opmerking over dat je schoenmaat iets met je ''lichaamsbouw'' te maken heeft ontzettend dom vind. Waar het mis is gegaan in mijn onvoltooide opvoeding? denk niet dat ik dat hier aan de grote klok ga hangen... |
Quote:
Ik stop hier voordat ik je voorgoed aan een minderwaardigheidscomplex help. |
Open jij ook je eigen Schlägerei ? :tongue:
|
Quote:
Ik heb niet gezien dat er een paspoort of ID kaart voor de camera werd gehouden. Wie of wat het dus zijn, geen idee. Zatte Duitsers kan heel goed, lokale jeugd kan heel goed. Maar irritante dronken Britten zijn er ook op de wereld. Net zo goed als stom verveelende straalbezopen Nederlanders. Al gaan wij er met z'n allen wel vanuit dat het Duitsers zijn, geloof ik. Wie het ook zijn, het blijft raar volk. |
All times are GMT +1. The time now is 15:48. |