![]() |
Henk gooit overal verbreed staal onder. :D :thumbup:
|
Quote:
Neen, maar de randen passen wel. De ringen komen van bbs'en vandaar dat er stickers op hangen. Deze blijven er niet op. |
De Jetta rolt dit jaar gewoon weer op de Centra turbo's met 165 50 bridgestones
![]() De daily GT staat dit jaar op 19" startech wielen, met 225 35 vredesteins: ![]() ![]() Alleen de KW set er nog onder :rolleyes: |
Dit jaar rollen we op DZ Exklusiv DZ1 7,5 en 9j
Met custom Räderwerks logo's.. ![]() ![]() |
Eta Beta cup2
8.5j 18 met 225/40/18 pirelli N3 ![]() 9.5j 18 met 265/35/18 pirelli N3 ![]() |
zo springbouten binnen
et waarde is perfect ff nieuwe bandjes scoren worden toch 225 40 18 ivm dgelijks gebruik en anders moet die verder zakken en dat wordt hem niet |
Sinds gisteravond rolt mijn daily Polo 6N met BBS RS772 rond, creme-witte rand en knal-oranje hart :D
![]() |
Quote:
jij ook al dit forum stalken :D :D :D |
Al jaren Wesley ;)
|
![]() Ja ik weet het, staat achter nog te hoog!.. Wielranden uitrollen. :D Lenso BSX Voor 7,5 et35 195/45 16 Achter 9j et20 215/40 16 |
![]() |
tweedelige 18" BBS RX'en als de spuiter ze (%$&*&%^&$) is klaar heeft.... :(
|
Mijne:
BBS RS 012 7x16 ET 23 (met 30mm adapters ET -7) BBS RS 055 9x16 ET 15 (met 25mm adapters ET -9) ![]() |
Quote:
nu al geen geld meer voor sokken :D |
![]() BBS Porsche Classix 18" X 8.5J et 45 met 205-40-18 eromheen |
en gemonteerd!
![]() |
|
Ik heb er vijf minuten naar zitten kijken, maar is dat nou een echt vis in die bak?
|
Voor die vis hoop ik van niet. :)
|
Quote:
Nope, achterop had ik Dunlops. Hebben er ook 25.000 km onder gezeten, met 4 Ã* 5mm profiel. Achteras doet niet zoveel. Falkans voorop zijn zeker nog 6mm, maar bij 15.000km gok ik zo. :) |
Quote:
Compromissen maken he, of dikke sloffen of sokken. Nou de keus is gemaakt :P |
Quote:
Heb ik wel eens gedaan :D Voet gekneust of gebroken? Moest röntgenfoto's ik zei laat maar wacht wel ff af want anders moet ik mijn eigen risico betalen en ik wou toen bredere randen voor :D En bleek gelukkig een week later weer beter te worden dus gekneust :D |
Die van mij van Puc gekocht !
![]() ![]() ![]() |
Voll hammer! :rock: Dik man, TH lines waren al super maar dit is richtig toll! :thumbup:
|
Quote:
Lol... Ik was gewoon net wakker, en mooi weer dus meteen die dingen in de zon gelegd en foto gemaakt :P Wat zijn de maten van jou rs eigenlijk? |
Quote:
Th Line's stonden inderdaad mooi maar was niet echt mijn ding. Dus maar snel met verlies verkocht en de RSen opgehaald. Ze zitten nu ondertussen ook onder de auto en staat super. Heb alleen geen rooie logo's erin want dat staat niet bij mijn auto. |
Quote:
Ik heb ook de Porsche's ook nog orginele maten 8J en 9J. Volgens mij hebben we achter dezelfde want ik heb de RS055 RS056. Maar gaat super staan bij de jouwe vooral met die emblemen en kleur. :thumbup: |
Quote:
Dank je, ben er stiekum ook best wel trots op. Heb nog geen 2de set gezien met een verguld hart. Dan hebben we inderdaad dezelfde achter ET 15 zijn die. ;) Ben je op Drachten aanwezig trouwens de 17de? De jouwe blijft trouwens een dijk van een wagen! |
Quote:
Klopt heb ook ET15 achter :) Had hem liever beetje naar binnen maar ok :rolleyes: Jou wielen zijn ook top met de verguld enz super wiel als je ze 1x hebt wil je toch nooit weer anders hahaha. Drachten ben ik wel maar denk niet met de 2 want denk niet dat die buitenkomt dit jaar eerst het andeere project even ;) En dank je voor je compliment man :thumbup: |
Quote:
Jullie zijn toch van de RAINBOW CREW Jacky.....:D Dat moet dan toch kunnen........ :tongue: |
Daar zijn we inderdaad van :D
Heb ook gele doppen erin met groene tekst. Dus Rainbow genoeg :tongue: |
Quote:
Jammer dat je m niet meeneemt, mischien zie ik je daar dan ff babbeltje maken (weet ik ook weer wie er achter de wagen zit ;)) maaruh, welk projekt? :confused: |
Quote:
:D Goed bezig Jacky :thumbup: gr; Guido |
Quote:
Is goed man zie ik je daar :thumbup: En project ja paar x engeland geweest he dus het wordt een Mk4. ;) |
oe, als je dr net zo veel liefde in steekt als in de 2 wordt dat een bommetje.
volgend jaar gaat wörthersee plaats maken voor Engeland bij mij. dus dan kan ik al het moois daar ook ff aanschouwen. Tot de 17de! |
Quote:
hoi allemaal net aangeschaft voor mijn multivan 10 x 22 SCHMIDT CC LINE ![]() ![]() ![]() en voor de RALLYE 8 x 18 BBS CH ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dat is nog eens goed voor de dag komen met die combinatie zo.
Dikke bus met een nog dikkere Rallye! |
Bobby je haalt me de woorden uit mijn mond :D
Ziet echt gaaf uit :thumbup: |
hey simon, vond je bbsen vele male mooier op de bus man, wel lekker die rallye zo!
groet frank |
Ik mis alleen nog wat hippe wielen onder de aanhangwagen.. :)
|
All times are GMT +1. The time now is 23:14. |