![]() |
Tof om te zien hoe Loniek de sfeer op een event mega weet te laten zien in een film heel heel erg goed gedaan.
|
Laat die flappie van Wagenwerks maar thuis blijven,
dit is zeker net zo goed!! :thumbup: |
Ja zeker, we wachten nog steeds op de film van 2009...
Owja gasten edition38 ook btw Loosers. |
lekker snel....
|
|
:-)
Nog zo'n ziekelijk goede promo video. ;) |
Quote:
En de boys van Grounded ook ;) Kerel is een paar dagen voor E38 bij hun geweest en samen met hen die kant op gegaan en goed wat materiaal geschoten. Je raad het al, nooit wat van terug gezien. En met Worthersee had die ie ze alleen maar ontlopen en genegeerd! Kansloos lijkt me... Anyway, er zijn er meer die handig zijn met een camera dus laat deze editie maar komen! |
Inderdaad, ze hoeven niet meer voor de poorten van Edition te komen daar komen ze absoluut niet meer binnen.
Erg kansloos allemaal, zeg dan gewoon dat je het niet lukt maar er word een hoop beloofd maar niets waar gemaakt, vind prima wat ze maken maar zal ze niet meer sponseren voor een dvd. En zeker goede promo, die van Loniek inmiddels al 10 keer gezien :D |
Quote:
Die is echt heel vet gemaakt. :thumbup: |
krijg er spontaan zin in
|
waarschijnlijk wel aanwezig :)
vorige week in Friesland geweest, nu de andere kant maar weer op.. :) aantal "snapshots" ervan staan op mn Flickr pagina... |
wij zijn zeker weer aanwezig, met de kever,
net nog geprobeerd het hotel te bespreken maar die zit vol helaas... we zouden eerst met de vakantie gaan deze tijd maar dat gaat helaas niet door... nu maar weer opzoek naar een ander hotel, zijn er nog andere die ook een ander hotel hebben of niet ? Gr jeroen. |
Jeroen, het is inderdaad lastig nu een hotel te vinden, het gaat echt enorm druk worden op MIVW, alle hotels lopen zon beetje vol.
Misschien kun je via booking.com nog wat vinden in de kleinere dorpjes hier in de buurt? |
van hoelaat tot hoelaat is mivw 2011?
ik heb smiddags een afspraak van 1 uur tot 5 uur en daar kan ik niet onderuit misschien kan ik sochtends of na 5 uur nog gaan om te kijken iemand enig idee? |
Pibbe,
Dat Zou ik dan niet meer doen. Rond 16.00 is de prijsuitreiking en zodra die klaar is loopt de boel leeg. Als je het echt niet wilt missen moet je echt in de ochtend komen. Om 9 uur begint het hele feest :) |
ik zal het even melde maar op de katwijkseweg vlakbij de ingang van mivw is ongeveer 2,5 maand geleden nieuw hotel geopend... weet niet of daar nog kamers vrij zijn?
maar denk meld het maar even! :) ik heb dr iedergeval weer zin in en ben dr zeker weer bij!! :thumbup: :thumbup: |
Ik ga met een groepje van een ander forum zondags even die kant op.
Dus ook mijn Ibiza FR is daar te bewonderen :P |
Als het goed is ook die kant op met een clubje!
Mooi stukkie rijden maar je moet er wat voor over hebben.. |
Quote:
:shake: zuid frankrijk is ver |
Quote:
Wat is daar te doen dan? :tongue: |
|
:lmao:
|
Quote:
O ja, Zuid Holland hè.. :D Bedankt voor de tip, scheelt weer een paar kilometer :thumbup: |
Jongens, wel even het adres op de MIVW site aanhouden, ik heb er niets aan als hier verwarring over de lokatie ontstaat
:) |
Thanks Mish :)
|
Quote:
nog ff voor de duidelijkheid dan :thumbup: Adres: Airport Valkenburg ( near Leiden ) Wassenaarseweg 75 2223 LA Katwijk aan Zee |
als het goed is deze zaterdag koppeling zetten en maandag apk erop....poetsennnnnn!! hopen op goed weer de 7e.....
|
Het begint er nu om te spannen :-)
Er komen dit jaar zo ontzettend veel clubs uit heel Europa... Met auto's die echt indruk gaan maken. Ik weet van een groot aantal echt indrukwekkende bolides dat zij aanwezig zullen zijn, kan er helaas niet al te veel details over geven maar geloof mij: dit gaat te gek worden ! De eindsprint naar 7 augustus is begonnen! |
Ik kijk er al naar uit! :thumbup: Zou heel mooi zijn als er veel spul te zien valt wat we nog niet eerder hebben kunnen bewonderen!
|
@ Cor weet precies wat je bedoelt..!!!
|
@ cor ik weet ook precies wat je bedoelt,al mijn vrij uurtjes gaan er in;)
|
Ben echt weer benieuwd.
Heb er weer veel zin in. |
Ben zelf speciaal voor deze meet mijn BBS'jes aan het polijsten.... haha! Enige waar ik heen ga...
|
Ik heb hier echt heel veel zin in!
Kan al haast niet meer wachten :D |
06:00 op schiphol aankomen vanuit spanje, 07:00 thuis auto wassen dan ontbijten en dan lekker op naar Leiden :screwy: :thumbup:
|
Zeker aanwezig, bijna om de hoek hier.
Heb de flyer ook gepost op vwculture.nl |
langste reis naar MIVW zal waarschijnlijk ( zeer zeker zelfs ) zijn....
2480km |
Een mededeling van huishoudelijke aard:
het heeft geen nut om om 06.00u al voor de poort te gaan staan. Ik raad iedereen aan om rond 8.00 u 9.00 u te arriveren. Je zult zien, dan sta je niet voor niets 2 uur te wachten. :thumbup: |
Damn ! En net nu ik er al om 5 uur wilde gaan staan wachten :tongue:
Kom de zaterdags ervoor net thuis van vakantie , mooi een weekje rust voor het MIVW gebeuren :cool: Heb er weer zin in !!!!!!! |
heb er ook zin in, eindelijk eens een meeting in de buurt..
zaterdag avond denk maar is de auto er bij pakken en wat hotels oid afrijden zondag aanwezig zoals het er nu naar uit ziet met beide wagens :cool: |
All times are GMT +1. The time now is 18:15. |