![]() |
Op de Mac heb ik ook nog pics, doe ik ook wel even online.
Gelukkig geen lekke banden gehad, had toch wel minimaal 1tje verwacht |
prachtig, lijkt me zo gaaf zo'n reis...........
|
Super die reis! Ben er jaloers op zeg, geweldig.
|
Als je 'ooit' zoiets zou willen doen kan ik alleen maar zeggen, plannen, spullen kopen en gaan! De ervaring is echt geweldig!
Camping is Fes met Duitsers, Engelsen en Fransen ![]() Ook is Fes, de leerlooierij ![]() Dit is 'ergens' op een dikke 1750m hoogte ![]() ![]() ![]() ![]() Past precies ![]() ![]() ![]() ![]() |
Even kijken of dit wil werken
|
Ja dus ;)
Coole trip! |
oef. Jaloers! Is vast een trip geweest die je nooit meer vergeet.
|
Deze beste wagen staat ondertussen al 1.5 jaar stil. Dorien en ik hebben een speciale band met deze auto en veel mooie ervaringen eraan overgehouden.
Tijd is wel gekomen om er helaas afstand van te doen, mocht iemand serieuse interesse hebben of iemand kennen die interesse heeft dan graag laten weten. *Alleen een liefhebber, niet iemand die hem in onderdelen gaat strippen* 06-41843898 |
Staat wederom te koop op MP. :confused:
|
Zie het ja. Ik lag me wel KAPOT om die vraagprijs 😂😂😂😂😂😂😂
|
Bizar die vraagprijs, ding is dus echt gekocht voor de handel. Beetje jammer
|
Quote:
heb jij hem dan voor zo weinig verkocht. :D maar die foto's en het filmpje zijn echt prachtig, een ervaring om nooit te vergeten. :thumbup: |
Iedereen mag zelf weten wat hij doet. Maar voor dat bedrag moet mag de koets nagenoeg deukvrij zijn en dat is hij echt totaal niet. En een auto zonder minpunten.
Voor de rest zit het mij wel goed |
Quote:
Lijkt me idd een geweldige ervaring... |
![]() En ik ga er nu mee door! :) |
Stoer ding! Meer foto's aub. svp. please? ;-)
|
Ben jaloers Gijs
|
BMW tow service at Stelvio pas;
![]() Jammer genoeg is de Budapest Rally niet helemaal zonder schade geweest. ![]() ![]() Erg zonde, maar gelukkig geen persoonlijk letsel. De auto word nu compleet herzien en gespoten. :) Nog even wat leukere foto's ;) Hongarije; ![]() Italië ![]() Zwitserland; ![]() |
Geweldige foto's!
|
Echt heel gaaf!
|
Oei, zuur zeg! Geen persoonlijk letsel is natuurlijk het aller belangrijkst, maar toch wel even pech dit. Niet alleen een ander voorschermpje met lijst, bumper en koplamp? ;)
Fantastische foto's overigens! |
Quote:
Was het maar zo makkelijk, zie de C-stijl :rolleyes: En een spatbord van een Country is anders als een G60 en gewone Golf en alleen nog nieuw te vinden bij Classic Parts. Voorportier is ook gedeukt, het achterste portier en motorkap zitten vol krassen, dus de gehele zijkant en voorkant moet gespoten worden. Dan maakt de complete auto, alles weer netjes :) |
Fantastische foto's idd , c-stijl had ik in 1e instantie nog niet gezien......
Schermpje heeft Arie Beekman nog liggen, staat op mp voor €100,-. Goedkoper dan bij Classic Parts iig ;) |
G60 randje vinden word ook lastig Gijs .
stukje niet mee genomen ? |
Klopt idd! Spatbord is bij Arie geregeld, zsm ophalen.
Stukje wiellijst wel meegenomen, maar ik heb al een nieuwe. Imitatie, dat wel, even kijken hoe het past. |
All times are GMT +1. The time now is 00:04. |