Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   M.I.V.W 2011 - The European Connection (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=88458)

DoriDaan 08-08-2011 07:03

Quote:
Originally Posted by Misha
Helaasch.. kan moeilijk van elke auto die ik mooi vind een halve shoot doen :tongue:

Een keer een los shootje kan altijd geregeld worden natuurlijk .. zelfs voor gratis ;)

OOK al was het voor gratis... 1 tip... stel je in vervolg ff voor als je mee rijdt met een club...

Misha 08-08-2011 07:38

Quote:
Originally Posted by mischatdi
@misha: je eerdere foto's van enkele jaren terug vond ik mooier als tegenwoordig... je begint aldoor meer er filters over tegooien en kleur te ontrekken.

persoonlijk vind ik dat zonde want je foto's opzich zijn wel mooi
Nou dat zijn geen filters hoor ;)

Ieder z'n ding, en als je 't 'spuuglelijk' vind dan koop je toch zelf een fototoestel en doe jij het op je eigen manier .. ik vind het leuk om er een eigen ding mee te doen, doorgaans lijken alle foto's van iedereen op elkaar, je haalt ze uit elkaar omdat er een naam onder staat.. mijn foto's pik je er daarentegen zo uit.

Doridaan, ik had vernomen dat de behoefte daar niet zo toe was, de rest kende ik zo'n beetje al..

brabomk1g60 08-08-2011 07:40

Quote:
Originally Posted by DoriDaan
Zeker geslaagde meeting... na 12 uur lekker weer..

om een uur of 3 naar huis gegaan om de rallye weer in de stalling te zetten..
DEZE wacht op het nieuwe baasje...die hem zsm komt halen :thumbup:

Comlimenten voor cor en de complete crew!! :thumbup:

Omdat er een BMW E30 M3 stond.. hoop ik volgend jaar binnen te komen met de mijne...

Gewoon bewaren die dikke rallye ;)

Sorry maar hoe mooi en hoe dik je BMW ook is vindt ik em niet thuis horen op een MIVW meeting of een andere VAG meeting sorry.
Heb die BMW ook zien staan, was echt wel een dikke auto maar vroeg me echt af wat ie daar deed op HET show and shine terrein, zoals meerdere hier al gezegd hebben stonden er genoeg dikke VAG modellen buiten dit terrein die dat plekje dik verdiend hadden.
En als je dan de meeting regelementen erop naleest staat het er toch duidelijk...

-er een speciale “niet-vw” parkeerplaats op het event is! :rolleyes:

s'morgens had ie zeker nog zijn VW jas aan toen ie het terrein opreed :rolleyes: :D

Dit is en zal het enige zeikpuntje van mij zijn over de meeting en over alle meetings die komen gaan, laatste jaren op Wsee wordt dit ook erger vindt ik persoonlijk gewoon jammer.
Maar goed mensen niet persoonlijk oppakken ook jij niet hoop ik doridaan dit is mijn mening daarover.

SteffenUS 08-08-2011 07:54

Die BMW stond er vorig jaar ook. Toen ook al hele verhalen dat mensen dat niks vonden. is, als ik het goed herinner van de broer van 1 van de organisatoren. Het is een mooie auto, enige vreemde is dat ze hun eigen regels ondermijnen. Dat wekt frustratie, maar ik ga me er niet druk om maken. Als dat je al frustreert zal je nooit een leuke dag beleven.

BobbyEdition1 08-08-2011 08:11

E30 M3 is van Grounded... Komt uit de UK dus.

Ik vond het een super weekend, van het hotel tot gisteren.
Heb me meer dan prima vermaakt!

Ronniej 08-08-2011 08:17

Foto's staan inmiddels ook online.. http://www.stancenation.com/2011/08...overage-part-1/

Mister Cool 08-08-2011 08:17

Quote:
Originally Posted by Mister Cool
Eerste plaatjes zijn al mooi! Ik zal nog ff wielen wisselen, dan kan 'k ook vertrekken. Tot straks!

Ook meteen de enige 2 foto's die ik gemaakt heb gister, zo rond de klok van 6 uur. Was er vroeg uit om met wat knappe wielen te verschijnen.

en dit moest er onder:

ronaroot 08-08-2011 08:21

Even een korte mening van een niet bezoeker (ik zat thuis bij het vrouwtje dat elk moment kan bevallen ;) )
Maar als ik de foto's zie en de enthousiaste verhalen van de andere "parkstad boys" hoor, krijg ik een "Wörthersee gevoel"
Gewoon gezellig met andere vag liefhebbers vanuit bijna de hele wereld bij mekaar.
Buiten Wörthersee is zo'n sfeer nergens, en mivw krijgt dat wel voor mekaar :thumbup:

Voor mij persoonlijk heeft een show&shine geen toegevoegde waarde, je hebt gewoon een gezellige dag samen met "kameraden" uit de scene of dat nou op het einde met of zonder beker is.
Ik vindt het persoonlijk veel leuker en meer een bekroning om te zien dat iemand een foto van mijn wagen maakt als dat ik er een beker voor krijg ;)

Op naar mivw 2012 waar ik absoluut wel weer erbij ben:thumbup:

brabomk1g60 08-08-2011 08:41

Quote:
Originally Posted by ronaroot
Even een korte mening van een niet bezoeker (ik zat thuis bij het vrouwtje dat elk moment kan bevallen ;) )
Maar als ik de foto's zie en de enthousiaste verhalen van de andere "parkstad boys" hoor, krijg ik een "Wörthersee gevoel"
Gewoon gezellig met andere vag liefhebbers vanuit bijna de hele wereld bij mekaar.
Buiten Wörthersee is zo'n sfeer nergens, en mivw krijgt dat wel voor mekaar :thumbup:

Voor mij persoonlijk heeft een show&shine geen toegevoegde waarde, je hebt gewoon een gezellige dag samen met "kameraden" uit de scene of dat nou op het einde met of zonder beker is.
Ik vindt het persoonlijk veel leuker en meer een bekroning om te zien dat iemand een foto van mijn wagen maakt als dat ik er een beker voor krijg ;)

Op naar mivw 2012 waar ik absoluut wel weer erbij ben:thumbup:

Dan wordt het tijd dat bij elke auto hier een gezicht gepost wordt zodat we elkaar ook herkennen op de meeting en niet alleen de auto zien zonder de eigenaar, praat wat makkelijker :D ;)

volksaddiction 08-08-2011 08:45

Was weer een geslaagd dagje!
Beetje regen op de heenweg, maar eenmaal daar klaarde het op en is het een schitterende dag geworden :cool:
Naar huis met een derde prijs, dus ik heb weer wat "showcase material" :thumbup:
Foto's op http://www.volksaddiction.nl

JeroenXCMK1 08-08-2011 08:47

1e x MIVW voor mij geweest, volgende x de hele dag.
Heb denk ik maar de helft gezien en nog minder gefotografeerd.

Niet veel foto's gemaakt, de rest is hier te vinden:
http://www.5cabrio.nl/?page_id=17

Lucazz 08-08-2011 08:48

Wij (All Star Customs) hebben het ook mega naar onze zin gehad, vorig jaar vond ik het wel dikker met die Hangars dat wel, maar t mocht de pret niet drukken!

op naar volgend jaar dan maar!!!!

ojah een weekend event zou nie gek zijn!

Bumper83 08-08-2011 09:06

Gisteren met een collega ook wezen kijken. We waren er rond 10:30 en we hebben onze ogen uitgekeken, wat een bakken stonden er zeg! Niet normaal gewoon. We zijn ook de hele dag zo'n beetje gebleven, we reden pas tegen 16:30 weer naar huis toe. Uiteraard ik ook mn kop, armen en benen gooed verbrand dus gisteravond ook maar aan de aftersun haha.

Ook nog even bij de volksforum-stand een leren mapje voor je autopapieren en een hoody sweater gescoord.

Het was mij nou ook niet helemaal duidelijk waarom de ene auto wel naar de A-parking mocht en de andere niet, maar goed voor de rest een prima dag gehad. Volgend jaar zijn we er zeer zeker weer bij!!

PS. de Spicy Scirocco tosties waren top :thumbup: :thumbup: :eek:

classicline 08-08-2011 09:30

Quote:
Originally Posted by jettaracing
En wat betekend dit dan ?

Deze opmerking over de klasses is al 2 keer eerder gemaakt , en in alle voorgaande jaren van zowel mivw als Fanatics ,over de show&shine klasses!
Niet om jouw op de rug te zitten Twan ,maar jullie weten ervan ,en nog steeds worden deze klasses ineens anders ingedeeld dan de jaren ervoor.

Nu krijg ik weer het gevoel dat de verschillende klasses de jetta's e.d toch weer worden buitengesloten , terwijl dit bij deze grootte van meeting toch zeker een aparte klasses voor kunnen zijn (en ook altijd wel waren !)

Ik ga daar nu niet openlijk een discussie over aan, maar kunnen we graag een keer over kletsen in real life.

Het is onmogelijk om voor elk type VW een aparte klasse te maken.
Klasses worden bepaald naar het aantal inschrijvingen van voorgaande jaren.
Daar hebben we met het S&S Systeem hele statisteken van..
En daarom zullen hier en Bij ons op de meeting de Klasses elk jaar licht veranderen! omdat we van de getallen uitgaan wie we in de jaren hebben verzameld en niet van wat we denken dat het gaat worden.
Er zit meer achter als alleen een simpel lijstje met Merken en Types..

En voor bijv. Jetta's zijn nou eenmaal weinig inschrijvingen.
En wat is een 1. Plaats Jetta nou waard als er maar 2 Inschrijvingen zijn?
Dan kun je toch beter Bij een Golf 2 klasse in zitten zodat er een beetje Competitie is en een beker ook nog wat betekend. Het zijn tenslotte dezelfde Auto´s..

Anders krijg je Duitse Taferelen. 500 auto´s en 300 prijzen;)

Für jeden Scheiss ein Preis..;)

Dat er op de Internetsite Verkeerde Informatie Stond is misschien Jammer maar ik denk dat als die geklopt had je ook wel gekomen was..

Het Was een TOP Meeting en RESPECT voor de M.I.V.W Crew dat ze zo een show in Nederland voor elkaar krijgen en zo tot in de puntjes geregelt hebben is echt Super! :thumbup:

klaas 08-08-2011 10:07

Gisteren een heerlijk dagje gehad in Katwijk.
Met inderdaad verbaasd over het enorme hoge niveau van de auto's en genoten van de goede internationale sfeer, zover ik daar van kon genieten ;) wel mijn talen knobbel weer eens aan moeten spreken.

Wat mij nog wel opviel, zelden zoveel mannen met een emmertje en een poetsdoek gezien :D ( moesten ze thuis eens weten :mrgreen: )

En natuurlijk iedereen bedankt die weer de moeite nam om een ijsje bij me te halen! :thumbup:

Jettameister 08-08-2011 10:09

We hebben gisteren, na wat zever smorgens, toch nog een leuke dag gehad en zijn erna nog lekker aan zee geweest met de dochter en vrienden

Over die "zever" wil ik verder niets kwijt, maar vond het ook niet serieus dat er op internet staat:
Damage at the door: 15 euro's per car

Aan de kassa was het dan 20euro omdat er een passagier mee inzat... :rolleyes: JAMMER gewoon

Mister Cool 08-08-2011 10:10

Jij ook bedankt voor je heerlijke ijsje wederom klaas!

brabomk1g60 08-08-2011 10:12

Quote:
Originally Posted by Jettameister
We hebben gisteren, na wat zever smorgens, toch nog een leuke dag gehad en zijn erna nog lekker aan zee geweest met de dochter en vrienden

Over die "zever" wil ik verder niets kwijt, maar vond het ook niet serieus dat er op internet staat:
Damage at the door: 15 euro's per car

Aan de kassa was het dan 20euro omdat er een passagier mee inzat... :rolleyes: JAMMER gewoon

Aha was dat de reden dat het 5 euro duurder was, snapte het al niet helemaal maar goed er was genoeg te zien voor die 5 euro extra :cool:

Gertjan 08-08-2011 10:14

Ik vond het echt een top meeting, goed georganiseerd en mooie auto's :thumbup:

Jettameister 08-08-2011 10:16

Quote:
Originally Posted by brabomk1g60
Aha was dat de reden dat het 5 euro duurder was, snapte het al niet helemaal maar goed er was genoeg te zien voor die 5 euro extra :cool:

niet persoonlijk bedoeld, maar iemand die mij kent weet dat het niet om 5euro gaat..
ik rij wel 1300km voor een zeldzaam set velgen dus wat kan mij die 5euro
vind het alleen jammer dat het er op internet niet bij staat... :thumbup:

edit: die "zever" ging ook helemaal niet om die 5euro extra!

Ddrag 08-08-2011 10:27

Zo zie je maar, elke meeting heeft zn schoonheidsfoutjes..

Maar al met al was het wel een erg geslaagde dag! Me benen doen nog pijn van al dat moois bezichtigen!

Ook vond ik het plezierig dat zo goed als alles maar 1 muntje kostte qua consumptie :P aangezien die munten al duur genoeg waren..!!

JarnoVWPolo6N 08-08-2011 10:34

Ook weer bijgekomen van een vol weekend Dub-geweld in Noordwijkerhout en Valkenburg, MIVW blijft in mijn ogen de mooiste meeting in de Benelux qua opkomst en niveau wagens uit zoveel landen. Helaas deel ik wel de kritische bijsmaak die al zovele gedeeld hebben. De kleinigheidjes van vorig jaar leken door de organisatie aangepakt te zijn in de vooraankondiging, maar helaas werd het beloofde niet geleverd. Natuurlijk kan er zoveel spaak lopen op zo'n dag, en als organisatie doe je het uit hobby, maar iets beloven en niet leveren, dat doe je in het dagelijks leven ook niet lijkt mij ;)

Verder me gewoon top vermaakt, het hotel en de zaterdagavond in de parking waren het hoogtepunt voor mij! Wat een top-sfeer daar! Meeting was mooi, blij dat de zon doorbrak, dat maakte het auto's kijken en slap ouwehoeren leuker :D Mooi podium voor de prijsuitreiking, leuke awards voor Wheels en Aircooled! Organisatie van zoiets groots kan ook niet zonder haken en ogen gaan, foutjes houd je altijd, uiteindelijk een top-weekend gehad waar ik volgend jaar zeker weer bij wil zijn! Volgend jaar overdag een muziekje erbij, wat meer eet-mogelijkheden, vooraf beter aangegeven parkeren en toegangsprijzen (in ene 25 euro aftikken ipv een verwachtte 15 euro is altijd ff een "huh?-momentje" ;) ) en S&S-jury-leden die niet de auto af staan te kraken bij beoordeling en niet naar de eigenaar die zijn verhaal kort doet luisteren (enige 'grote' minpunt wat ik zag gebeuren, eigenaar van de auto werd domweg niet naar geluisterd en nog negatief toegesproken ook over de auto, het is hobby mensen, hou het dan gewoon voor je en waardeer een ander zijn enthousiasme om de sfeer erin te houden, we komen allemaal voor de lol) en dan weet ik zeker dat volgend jaar MIVW 2K12 helemaal de bom weer is!

Deckedm 08-08-2011 10:41

Niet geweest ,maar ik heb wat gemist zeg... wat een dikke autos daar zeg.... wow!

Die mk6 op Lambowielen precies mijn smaak, heerlijke auto!

DoriDaan 08-08-2011 10:51

Quote:
Originally Posted by brabomk1g60
Gewoon bewaren die dikke rallye ;)

Sorry maar hoe mooi en hoe dik je BMW ook is vindt ik em niet thuis horen op een MIVW meeting of een andere VAG meeting sorry.
Heb die BMW ook zien staan, was echt wel een dikke auto maar vroeg me echt af wat ie daar deed op HET show and shine terrein, zoals meerdere hier al gezegd hebben stonden er genoeg dikke VAG modellen buiten dit terrein die dat plekje dik verdiend hadden.
En als je dan de meeting regelementen erop naleest staat het er toch duidelijk...

-er een speciale “niet-vw” parkeerplaats op het event is! :rolleyes:

s'morgens had ie zeker nog zijn VW jas aan toen ie het terrein opreed :rolleyes: :D

Dit is en zal het enige zeikpuntje van mij zijn over de meeting en over alle meetings die komen gaan, laatste jaren op Wsee wordt dit ook erger vindt ik persoonlijk gewoon jammer.
Maar goed mensen niet persoonlijk oppakken ook jij niet hoop ik doridaan dit is mijn mening daarover.

Geen stress voel me niet aangesproken. integendeel... ik dacht hetzelfde wat moet die beier hier... vorig jaar ook, toen een nederlander... ik zal ook niet miepen als ik niet zou worden toegelaten..wie weet volgend jaar een dikke NON vag plaats..

EN JAAAA de rallye gaat binnenkort UIT de stalling naar het nieuwe baasje..
Dan ga ik een karrevracht geld investeren in de M3... :rolleyes: en fijn diverse driftdagen doen in de herfst..

Daily VW blijf ik toch wel rijden! :thumbup:

Jacksters 08-08-2011 10:54

Het was een super weekend..
Zaterdag morgen vroeg weg gereden en om hlaf 1 waren we bij NH hotels.

Daar gelijk de auto schoon gemaakt en maar begonnen met waar de rest van de dag niet meer mee gestopt zijn :beer:

In de avond begon het echt mooi te worden daar veel mensen veel drank en veel bekenden gesproken.

Zondag na de meet gegaan daar was aan het begin veel regen.
Maar dat trok gelukkig al snel weg na 3 keer de auto opnieuw droog te hebben gemaakt.

Entree was goed (na al het geld wat al in de auto zit maakt 5 euro meer ook niet uit)
De hele opzet van de meet vond ik zeer perfect al was het met hallen wel mooier !
Show & Shine niet aan mee gedaan dan kan het je na de tijd ook nooit tegenvallen zoals sommige hier wel hadden.

En rond half 4 weer na het hotel gereden om de rest van onze spullen plus aanhang op te halen.
Al met al dus een lang dronken en zeer geslaagd weekend !!

@ Alle boys van de zaterdagavond bedankt voor de gezelligheid !
En Pim die pizzascooter was zker te gek die courier nam het allemaal niet zo nauw :screwy:

PimVW 08-08-2011 11:00

Jacky ik stond te janken vh lachen met die pizzaknakker, had t niet meer! Was gezellig met jullie, wel voor herhaling vatbaar :thumbup:

Als ik zondagochtend naar huis was gegaan had ik t al geslaagd gevonden, sfeer by t hotel was echt super!

Jacksters 08-08-2011 11:04

Inderdaad Pim die herhaling die zal nog wel vaker komen !

En ik zei al tegen Bob zondag als het lang regent ben ik zo weg.
Zaterdag avond was het helemaal te gek dus had al genoeg lol gehad en weinig slaap..

desnelders 08-08-2011 11:07

ben er dus niet geraakt met de golf1, die eerst nog terug naar huis mogen slepen, en dan maar met de daily gereden.

opkomst was waanzin :cool:

mijn pics HIER

Greetz

DoriDaan 08-08-2011 11:10

Quote:
Originally Posted by a.busser
Was er erg graag bij geweest.
Helaas heeft de kever nog geen APK, dus in plaats van MIVW vandaag de garage in voor wat laswerk...
Foto's zien er top uit, staat erg mooi spul, en de crew van MIVW heeft het, zoals altijd, weer erg goed voor elkaar!
Laat de foto's maar komen!

IK HAD ZEKER EEN PLAATS GEHAD! bij de rallye in andre...

volgende keer gewoon ff vragen... :D

g-loudertje 08-08-2011 11:12

@ Doridaan
Heb je helaas mis gelopen gisteren! Heb nog een tijdje staan kwijlen bij je rallye! De 35i ook zien staan? Van de nieuwe eigenaar?

Verder vond ik net als andere dat er te veel dikke auto's niet op sas stonden! Eigenlijk te veel auto's voor 1 dag!
Ik ben zuinig op mijn auto maar wat sommige er mee doen! :eek:
Te veel geld hebben denk ik :tongue:

Martyn 08-08-2011 11:17

Mijn pics

http://www.flickr.com/photos/meijbo...57627255087571/

MartinGT 08-08-2011 11:34

Genoten gister. :thumbup: :thumbup:

Uurtje of twaalf aangekomen, lekker een paar uur rondgekeken en vooral ook genoten van het mooie weer. Zeker voor herhaling vatbaar, petje af voor de organisatie en tot volgend jaar. :thumbup:

Mijn plaatjes van de dag: Klik Hier

DoriDaan 08-08-2011 11:36

Quote:
Originally Posted by g-loudertje
@ Doridaan
Heb je helaas mis gelopen gisteren! Heb nog een tijdje staan kwijlen bij je rallye! De 35i ook zien staan? Van de nieuwe eigenaar?

Verder vond ik net als andere dat er te veel dikke auto's niet op sas stonden! Eigenlijk te veel auto's voor 1 dag!
Ik ben zuinig op mijn auto maar wat sommige er mee doen! :eek:
Te veel geld hebben denk ik :tongue:

Hey.. ja ik heb ff met t nieuwe baasje gesproken toevallig.. had nog redelijke plannen met de passat... :thumbup:
moet wel eerlijk zeggen dat je denk ik niet zou herkennen na 1,5 jaar :rolleyes:
Ahh waren die kwijl plekken van jou... zijn er wel weer afgeregend op de terugweg! succes met de ombouw van de vento...

Snitser 08-08-2011 11:41

Voor mij de eerste keer deze meeting! Genoeg te zien. Even in de rij gestaan voor we het terrein op konden, maar was genoeg te zien dus niet erg.

Einde van de dag nog een handje vol munten over...zonder probleem deze weer in kunnen leveren...top! Minpuntje was toch wel de lange rijd voor de vetkraam. Groot terrein dus volgende keer misschien de cateringpunten wat verspreiden?

verder een top dag gehad!

Klaas-jan 08-08-2011 11:43

Gister een prachtige dag beleefd , goed op gezet .
Auto's overzichtelijk neergezet , maar wie er nu precies op het middenterrein mochten staan was mij niet helemaal duidelijk (de showwagens tuurlijk) .
Mijn favoriet van de dag was deze jetta 1 prachtige witte auto .

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Mister Cool 08-08-2011 11:43

Wat ik alleen niet helemaal begrijp is de trend om je velgen in elkaar te gaan zetten als je dronken bent...

Jacksters 08-08-2011 11:54

Quote:
Originally Posted by Mister Cool
Wat ik alleen niet helemaal begrijp is de trend om je velgen in elkaar te gaan zetten als je dronken bent...

Is dat nieuw dan ?

jettaracing 08-08-2011 11:55

Quote:
Originally Posted by classicline
Het is onmogelijk om voor elk type VW een aparte klasse te maken.
Klasses worden bepaald naar het aantal inschrijvingen van voorgaande jaren.
Daar hebben we met het S&S Systeem hele statisteken van.. En voor bijv. Jetta's zijn nou eenmaal weinig inschrijvingen.

Missschien is dat de reden dat er geen jetta's meer inschrijven (zowel mk2's als Mk1's ),omdat er ineens geen jetta klasse's meer waren op zowel mivw als fanatic's .
Ik heb meerdere mensen gesproken en die wilden al niet eens meer inschrijven ,omdat ze toch geen enkele kans maken in die klasse's !

Quote:
Dan kun je toch beter Bij een Golf 2 klasse in zitten zodat er een beetje Competitie is en een beker ook nog wat betekend. Het zijn tenslotte dezelfde Auto´s..

Wil je dat nooit weer zeggen ! Een jetta is zeker geen golf :screwy: ......... ;)

Maar om mee te doen in een klasse waar auto's staan waar oa bedrijven en complete clubs meer dan 40.000euro in hebben gepompt is geen compititie meer vind ik ......

Quote:
Dat er op de Internetsite Verkeerde Informatie Stond is misschien Jammer maar ik denk dat als die geklopt had je ook wel gekomen was..

Gekomen was ik zeer zeker ,maar dan was ik gewoon in de golf gekomen , en was de jetta mooi in de schuur blijven staan :tongue:

ik snap datveel mensen niks hebben met dat show&shine gedoe ,maar er word wel een hele ophef en reclame voor gemaakt ,laat het dan ook goed in orde zijn ,zeker op zo'n hele grote meeting als MIVW!

Verder kunnen we het er zeker nog eens over hebben in reallife ,want er zijn wel mooie ideeën om een show&shine te verbeteren , dat komt zeker goed :hug: !

Dus bij deze maar weer ontopic zou ik zeggen , en laat de foto's maar komen !

Jetta MaNiA 08-08-2011 11:58

Wat een weekend! Vond de sfeer bij het NH minstens zo gaaf als het event zelf!

Iedere keer is dit weer een dag om naar uit te kijken!

Eenmaal thuisgekomen maar gauw wat van dit spulletje erop gesmeerd:D

Dank aan allen die dit mogelijk gemaakt hebben!

Zal kijken of ik nog wat bruikbare foto's gemaakt heb, deze volgen nog.

g-loudertje 08-08-2011 12:00

Quote:
Originally Posted by DoriDaan
Hey.. ja ik heb ff met t nieuwe baasje gesproken toevallig.. had nog redelijke plannen met de passat... :thumbup:
moet wel eerlijk zeggen dat je denk ik niet zou herkennen na 1,5 jaar :rolleyes:
Ahh waren die kwijl plekken van jou... zijn er wel weer afgeregend op de terugweg! succes met de ombouw van de vento...

Heb em ook nog even gesproken! Hij had er al aardig wat aan gedaan!
Zie er nog hetzelfde uit.. Klein, kale kop :D
Haha had een slabbetje om dus had alles opgevangen :D
Thnx! Over 2 maanden wat delen laten spuiten ivm met kleurverschil en smallere banden steken dat die weer wat kan zakken!
Wie weet komen we elkaar nog is tegen! :thumbup:

All times are GMT +1. The time now is 05:12.