![]() |
![]() ![]() met dank aan rick.. alleen andere kleur en combi en iets lager |
Moet er wel bij zeggen dat de eigenaar van die Superb de velgen er weer af heeft gehaald ivm aanlopen aan de voorkant :)
Post nummer #66 http://forum.cleaned.be/index.php?s...dpost&p=1487786 |
rare jongens die belgen, velgen passen wel alleen moet hij een juiste adapter steken
|
![]() Misschien makkelijker :) |
Hier alvast een witte Combi, straks komt de rood/bruine ;)
![]() |
Kon hem helaas niet dichter bij het rood/bruin krijgen, en lijkt ook wel of de auto nu mat afgewerkt is :rolleyes: :D
![]() |
topper! hee rick kun je de velgen ook in een creme witte maken met de binnenstukjes moccabruin?
|
hahaha precies anders om, spaken creme, binnenkant spaak bruin, amar vind dit ook wel leuk
|
Oooooh :D Na het eten heb je 'm. ;)
Zo, gegeten! :D ![]() |
![]() kun je hier wat mee rick? |
Mmmm... :redface:
Met wat voor'n camera waren de foto's gemaakt van de andere wagen ;) ? Dat waren goede foto's! :thumbup: Misschien van de zijkant of in ieder geval een lekkere grote foto, werkt iets lekkerder! ;) |
dit is blackberry.. zal de sony camera weer eens morgen aanslingeren
|
wie kan mij helpen
ik ben nieuwschierig hoe de volgende velgen onder mijn auto staan wie kan mij daar mee helpen.
![]() en deze velgen moeten er onder komen. ![]() al vast super bedankt mvg arjan |
ik wil het wel ff photoshoppen voor je maar je originele foto is op een moeilijke manier belicht, heb je een foto van overdag in ong deze hoek?
|
zal ik morgen maken top dat je het wild doen
mvg arjan |
Quote:
ja dat is goed, als je dan een foto van de auto maakt in ongeveer dezelfde hoek als die porschevelgen is dat zo gedaan. |
|
Photoshop verzoek
Iemand die deze wieldop voor mij op deze auto wil shoppen.
Alleen voor de looks, maar geen paint vierkante wielen graag. :thumbup: De wieldop: ![]() De auto: ![]() |
@ moderators.
Sorry, echt niet gezien dat er een eigen topic voor was. :shake: |
ik heb andere wielen op het oog maar wil graag weten hoe het staat
![]() en deze velgen ![]() al vast super bedankt |
wie wil dit ff shoppen
Aangezien ik op dat andere forum weinig reacties krijg, probeer ik het hier ff??
Wie wil voor mij deze wielen onder mijn auto shoppen :thumbup: ![]() ongeveer 15 inch, met een veeel plattere band ![]() alvast dank als het lukt |
Bah, ziet er toch niet uit die euroshopper velgen!
|
velgen
Quote:
haha ieder zijn ding idd... :tongue: |
Quote:
dat weet ik jung, maar vooral omdat het fout is, enne 3 spaaks worden de hit van 2012 :D |
Dikka drie balks maaaaaannnn
|
Er is een speciaal wielenonderautosjop topic...
|
Quote:
|
Quote:
Yeah maar verwacht niet dat ze de cultstatus van bbs rs gaan krijgen! :tongue: |
volgende keer even de search gebruiken
|
Quote:
:thumbup: :thumbup: |
![]() iemand zin? velgen zwart en iets lager, niet met zijn neus op de grond. dankje :thumbup: |
niemand?
|
pb m ff, zal er even naar kijken.
anders vergeet ik m haha nu @ work . |
Quote:
![]() achterkant ligt iets lager zie ik net, is het zo goed ? :thumbup: |
perfect, t gaat tenslotte om t idee.
maar dit gaat m wel worden zo,is een hele verbetering. bedankt :thumbup: |
![]() [/IMG][/QUOTE] De auto alpinewit en de velgen het rood van het randje in de gti grill iemand? |
wie kan me deze rotiforms shoppen onder de passat ??
![]() ![]() |
thanks rick
|
Quote:
Zou je ze ook eens onder deze foto kunne shoppen aub ! |
dank je 1
|
All times are GMT +1. The time now is 16:38. |