![]() |
Ben benieuwd :thumbup:
|
quickquick :redface:
![]() |
thnx kerel!! :thumbup:
Had er hier nog 1 van Rick! :cool: ![]() ga morgen gelijk wat dingen regelen! :cool: |
Zo..... na indruk te zijn van de Fotoshop van meerdere mensen heb ik toch de spullen besteld!
- OE knippers bij de VW - SML's smoke via Ruuds VWShop! :thumbup: |
Goede keus......
Gaat wel mooi staan! :thumbup: |
Quote:
thxn Henk! :thumbup: |
Bij deze de ''smerige'' foto's ervan!
Knippers zijn OE, en de SML's van RuudsVWShop! :thumbup: Moet alleen nog even 3W oranje steekbolletjes erin doen, was ik vergeten! :redface: Volgende week maar even doen! :thumbup: Zoals ik al zei, auto is best smerig! :D ![]() ![]() |
Staat fantastisch die Alphards, mooie wagen!
|
Quote:
thnx kerel, en nu maar hopen dat de lente een paar weken eerder komt! :D |
iemand enig idee of er W5W in het oranje zijn maar dan in 3 watt, zitten nu blanke in de mijne en dat hoort natuurlijk niet! ;)
Zijn alleen maar leverbaar in 5 watt en die laten de sml's smelten! :D van die condoompjes heb ik geprobeerd maar dat is niks, en wat betreft lampenlak van MHW mmmh... weet ik niet geen ervaring mee! ;) dus 3 watt oranje steeklampjes. ;) |
Mooi kerel, ik zeg laat die lente maar komen....!
|
Wat zag ik? De hoepels de bingo in? :shake: Wat wil je terug? Behalve '19..
|
Quote:
weet ik nog niet! :thumbup: Rotiforms zou leuk zijn! :D De reden waarom ze weggaan is gewoon prive! :thumbup: maar goed als ze niet verkocht worden komen ze we gewoon onder! alleen gaat de Bora niet extreem laag! :thumbup: |
Blq's zijn zeker ruig! Wacht vol spanning af :D
|
Quote:
gaat vast goedkomen, tis maar net wat er op mijn pad komt! :thumbup: |
na meer dan een maand een 3tal kleine updates:
1ste update : LessisMore sticker :tongue: 2de update : Klauwen weer netjes zwart. :thumbup: 3de updates : Alphards d'r onder! :eek: :wow: :redface: :thumbup: Let op... rechtsachter zit hij een put, dus vandaar dat hij wat hoogstaat! ;) Hier de phaeutaeus: ![]() ![]() ![]() en ja.. ja.. hij staat te hoog ik weet het! Maar achter weet ik echt niet hoe het moet (Mk2's gewend) en voor zit hij zovast als een huis!! :mad: Dus ik hou mij van harte aanbevolen aan iemand die hem een cm of 2.. 2,5 lager wilt zetten! :D |
ik heb een variant met een schroefset. en de enige makkelijke manier waarop ik het heb gedaan is hem op een put zetten, krik onder de achterkant en omhoog krikken.. en dan van onderen de ring stellen.
een andere manier wist ik zo ook niet want als je het wiel eraf haalt kom je er nog niet fatsoenlijk bij |
Superstrak met die wielen! :limey:
|
@ Mark : Ja dat zou misschien een optie zijn maar dan zit ik nog met de voorkant! ;)
@ Lowrider : Thnx kerel! :thumbup: |
Alphards zijn zo goed als verkocht, dus de zoektocht naar nieuwe wielen is weer begonnen! :thumbup:
|
Ben benieuwd naar de eventuele nieuwe opvolgers.........
|
Quote:
wordt een lastige vrees ik! :thumbup: |
19'' Rota's opgehaald! Dus morgen bandjes bestellen en van de week d'r onder! :thumbup:
|
Quote:
toch niet heel lastig lees ik ;) |
Quote:
Nope... is nog vrij snel gegaan! :D Maar deze had ik al langer in de peiling, alleen zat ik nog met de Alphards! :thumbup: |
ppff das rap.. (ik zoek al een tijdje)
|
Quote:
och ja.... ik kan niet lang zonder wielen! :D |
Hierbij de fota's van de Rota's: :D
![]() ![]() ![]() Zo... aangezien ik geen wielen meer heb met felle kleuren gaan vrijdag ook weer de oranje knippers & SML's erin! :thumbup: |
:chair:
wat ben jij nou aan het doen? [echt jammer,vond die blauwe benzen retecool:cry:] |
Quote:
De keuze was gewoon heel makkelijk, met 18'' moet ik lager en dat wil ik niet omdat ik in oktober mijn eerste kleine verwacht! :thumbup: en dan kan ik niet zo'n stuiterbal rondrijden! :thumbup: vandaar de keus naar 19''! |
Okay,goed punt:thumbup:gefeliciteerd trouwens:)
|
Leuke wielen Salih, en gefeliciteerd met de zwangerschap :thumbup:
|
Van harte gefeliciteerd man! En mooie wielen de Rota's! :thumbup:
|
thnx mannen! super bedankt! :thumbup:
|
Zoooo. de banden zitten er op, dus vrijdag eronder kneupen! :cool:
Hier de foto's: ![]() ![]() No TyreStretch Baby!!!! :D ![]() :thumbup: |
zal m ook wel goed staan vrees ik!!
gefeliciteerd! enne foto's als ze eronder zitten!! |
Quote:
thnx kerel! :thumbup: en uiteraard komen er foto's zodra ze erop zitten! ;) |
Aller eerst gefeliciteerd met het kleine wonder wat op komst is.
Benieuwd naar de foto's in zijn geheel......... Denk dat strax aan de achterzijde een spacertje niet zal misstaan, omdat je rondom dezelfde maten hebt liggen. :thumbup: |
Quote:
thnx Henk :thumbup: , morgen gaan ze eronder! dan eerst de auto wassen, en dan de foto's. :D en een spacertje gaat denk ik ook wel gebeuren! eerst eens zien hoe het gaat staan! :thumbup: |
als je tijd hebt om achter de pc te kruipen kun je er ook nu al onder knopen ;) :)
|
All times are GMT +1. The time now is 13:17. |