![]() |
Quote:
Das nie eerlijk, ik wou aftellen :frown: , en Linnie heeft al verloren :p |
@linnie; zou niet weten hoe het smaakt! :) Zal vast lekker zijn!
@mister cool; NOU AFTELLEN DAN! :D |
Quote:
Nee nee lieverd, is precies dezelfde tijd als Bientje...... dussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss :biggrin: |
Quote:
maar de jouwe stond onder die van bientje moppie, lekker puuh puuh ;) |
Quote:
oh ja, je bent vegetariër he? :o |
Hey schatjes, geen ruzie maken!
meneer cool; tel nou maar af! |
Quote:
Maakt geen hol uit, tijd is hetzelfde dussssssss kon ik die post van haar ook nog niet zien staan..............nanananaaaaaaaaaa :biggrin: |
Quote:
yep... :D |
Quote:
Wat mis jij veel lekker vlees... |
Quote:
You go Girl! :p ik zou het niet kunnen.. nou ja, k ben er te lui voor om allemaal aparte dingen te moeten gaan maken enzo... |
Quote:
mis er niks aan, weet niet eens hoe het smaakt! zeg meneertje je hebt een pb van je mental coach! :D |
Quote:
Haha dankuwel mevrouwtje ;) Is toch kut lijkt me hoor, in de snackbar geen lekker hamburgertje ofzo, of bij bbq, in restaurant geen fijne varkenshaas in roomsaus :mad: |
ach.... als je al 11 jaar geen vlees meer hebt gegeten weet je echt niet meer wat je mist... groenteburges krijg ik ook niet altijd door mijn strot heen, dus ik hou het meestal bij groenten, aardappels of rijst en veel snoep... :p
|
Quote:
waaauwie 11 jaar, RESPECT! *Buig* Buig* :D |
Quote:
Same here |
Quote:
Eeej mister, zullen we de blote billen dans van Chin Chan doen, voor Bientje???? ![]() |
Quote:
Jaaaaaah is goed, maar dan ga 'k wel eerst ff m'n billen scheren :tongue: |
Quote:
hè bah, moet je dat nu in het openbaar vermelden..... :rolleyes: LOL |
Dank u dank u voor de buiging! Voel me vereerd mensen!
(pffff de foon blijft in eens gaan op mijn werk, meneertje van de incasso unie, kan niet op houden met lullen, zou een goeie member voor dit forum zijn ! ) |
Quote:
Das dan weer een diepe zucht waard :wink: |
Quote:
Zal ik eens wat interessants vertellen in dit interessante topic??? Moet piesen maar omdat jullie me blijven bombarderen met nieuwe posts en pb's ben ik al een uur me best aan het doen om het in te houden! Voordat ik knap ga ik toch maar ff!!! Boeiend he?? :tongue: |
ontopic; zucht.... wat een opluchting. :rolleyes:
|
Quote:
nr 51 Quote:
nr 112 |
Mission accomplished :cool:
|
whehehehe, mister cool is het er niet mee eens! :p
|
we zijn inmiddels bij nr 145, dus : zie nr 51 en nr 112
|
Quote:
:confused: |
mense, ik heb m'n doelloos doel bereikt. laat het verder aan jullie over. mot ik de kop nog veranderen? iemand een suggestie?
|
of blijven jullie door zuchten :D
|
Quote:
hehehehe moet toch iemand de schuld geven? :wink: :tongue: :D @azrial; pffff geen idee, ben idee-loos... :D |
binnenkort ook werkloos, niks te doen op de zaak?
zit al een beetje de hele dag te volgen, echt druk bezig met reply's jij he :p |
Wie ik?!?!?!? Kan je nagaan dat ik dit topic pas vanmiddag ontdekte en er toen al 3 pagina's stonden!! Ik heb nog geprobeerd om het te laten sluiten maar dat werkte niet, t'ja dan ga ik ook maar door... Veel te doen is er hier niet, dus als de baas me wil ontslaan dan mag dat, heb thuis nog wel nuttige dingen te doen! :) hehe!
|
Quote:
met een omweg heb ik toch gehaald wat ik halen wou, DANK U TJAAP :biggrin: |
Quote:
Hahaha, als deze al blijft bestaan dan, maaruh, goed geregeld gosâh :p |
Quote:
mede dankzij René, waar het oorspronkelijk ook over ging dus. en dank u allen die hebben gereplyed. zonder jullie was het nooooooit gelukt :tongue: . (applaus voor jezelf) lijkt wel de movie awards hehehehe. mense, after this party á afterparty in my garage |
Quote:
Klinkt gezellig ;) |
en nu mag ie wat mij betreft wel sluiten.
THE END |
Quote:
helamaal mee eens: Sluiten!!!! of.......... (wordt vervolgt) |
sluiten die hap! :D
|
Ja, sluit dan maar... :cool:
|
All times are GMT +1. The time now is 10:08. |