![]() |
was je toch wel een beetje aan het slapen! :D
Die post-tijd ook: 2.37u |
Ja haha inderdaad maar hij zit al goed. Ik heb hem net even gedraaid. Ik kon gewoon niet slapen bah weet niet wat het was.
Gr Ronnie |
slapeloosheid leidt tot hele goeie dingen zo te zien!
|
ziet er goed uit jong, komt goed!
|
Quote:
Ah... daarom ben ik 'n week te laat geboren. :D |
Quote:
Had je beter nog 5 weken later geboren kunnen worden, had het nog een beetje uitgezien. :D :D :D |
Quote:
:giggle: Verder ziet het er goed uit! Dus spring eens op die brommert van je en haal dat spul op zodat we dat blok eens erin kunnen mikken :thumbup: |
Ben op de brommer gesprongen en eindelijk thuis met de laatste sensor en de carterpanpakking.
Dus morgen gaat die hoogstwaarschijnlijk terug erin. Al bij al is het dan toch nog snel gegaan dacht ik toch? Gr Ronnie |
Zo aangezien ik alles had, de hele motor maar in elkaar gezet, alleen de versnellingsbak moet er nog tegen aan, maar dat wordt morgen gedaan. Aangezien het vliegwiel nog moet worden aangedraaid en op de boutjes nog wat locktide moet komen, en die heeft Edwin even van mij geleend en die komt morgen toch helpen dus dan is dat ook geregeld.
Ook nog even diverse delen gespoten zoals de plaat tussen de versnellingsbak en het onderblok. De motor steun die aan de versnellingsbak zit. En de twee beugels voor de klepdeksel. Vliegwiel mooi opgeschuurd en al op de motor gezet, wel los nog. Motor van de motorbok af gehaald en die hangt nu op de motortakel, dus morgen is het maar een kleinigheidje en dan moet hij er in liggen. Ook de radiator compleet in elkaar gezet. Dus dat is ook klaar. Even wat foto's Thermostaathuis met nieuwe sensor. Deze pakking hadden ze ook niet meer, Maar gelukkig had ik nog wat pakkingen over van de 8v Gti en daar zat deze bij en die past perfect. Steun in de spuitfase. Radiator klaar, en schoon natuurlijk. Nog eens. Klepdeksel met pakking en nieuwe boutjes. Close-up, van de antraciete beugels en nieuwe boutjes. Buis van de waterpomp naar de radiator ook mooi gecoat. En gemonteerd. En de startmotor in het antraciet, versnellingsbak in het matzwart, en de steun weer antraciet, dus dat is wel een goeie combi. Morgen de rest van de montage terug in de auto. Gr Ronnie |
Netjes Ron:)
|
lekker, dan zie ik je wel weer rondsjeezen zondag ;)
|
Erg gaaf kleurtje, dat grijze :thumbup:
|
dit word een gaaf spulletje onder de kap....netjes ronnie:thumbup:
|
ziet er weer netjes uit Ronnie , goed bezig :thumbup:
|
Kijk langzaam wordt het toch wat. :D
Ziet er erg goed uit Ronnie. :thumbup: |
Ziet er heel erg goed uit man!
|
Nog even en het hartje ligt er weer in.
Zijn lekker bezig hij hangt er nu boven. Grtz Eddy en Ronnie |
kiek m goan die ronnie :thumbup: :D Maar mooi werk kerel! Ziet er echt super gaaf uit zo :thumbup: :thumbup:
|
Hij ligt er al een enkele uurtjes in, ben nu even de aandrijfassen aan het monteren, aangezien we onder het sleutelen ook nog even een setje wielen hebben omgelegd onder een andere auto, voor de verkoop mijn ex BBSjes zitten nu onder een Golfje 2.
Foto's volgen natuurlijk nog. Gr Ronnie en heren het was weer ouderwets gezellig. Edwin en Bjorn en Patrick bedankt hé!! |
Preview:
Incl mijn nieuwe chrome motorkap houder. De rest van de foto's volgen nog eerst even BBQen bij Edwin en Kim. Gr Ronnie die zeer blij en een beetje trots is op zijn Jetta. |
All times are GMT +1. The time now is 04:28. |