![]() |
Als je toch naar Andre's luistert, zonder stripje staat ook niet verkeerd. Wordt het front ruiger van.
|
Quote:
Heb nou vakantie , dus als iemand toevallig nog zo'n stripje heeft liggen ? :rolleyes: |
Quote:
Zonder koplamplijstje? :confused: Dan zie je de montage gaten hiervoor , en dat staat echt niet mooi ; zeg maar onafgewerkt :wow: Dat zou ik geloof ik niet doen :shake: |
Rallye front!! dat zou hem imo helemaal afmaken :thumbup:
|
Quote:
Ik denk dat hij bedoeld het lijstje zonder de stukjes over de lampen (dus een normale golf lijst ), want zonder lijst is echt niet best ! @Guido , ja een rallye front zou echt super zijn ,maar met die prijzen daarvan tegenwoordig ................... |
Quote:
Tja.....die prijzen.............dat is idd k*t.... :( maar vaak als je er niet *(bewust) om zoekt vind je iets mooi's én betaalbaars ;) Ik heb vanavond nog 1 zien liggen en gevraagd.....maar ja die wil er ook niet van af :rolleyes: Ik zal ogen en oren ook wel ff voor je open houden :thumbup: |
Jettaracing ben best benieuwd hoe het met zo,n ander lijstje zou staan,als je die andere toch moet spuiten kan je zo ander lijstje gelijk meenemen zoals je al zij,kun je ook afwisselen of de mooiste keus laten zitten,ja rallye front is natuurlijk helemaal super.
|
Heb nog geen tijd gehad om stripjes te gaan spuiten ,heb gisteren ook pas de jetta weer gewassen sinds MIVW!
heb daar nog wel een paar foto's gemaakt , was een supermeeting trouwens ,Man wat een auto's en verschillende stijlen en wat een extreem hoog niveau ! ![]() ![]() (klein shootje gemaakt met Alberto) ![]() En deze auto viel me meteen al op bij binnenkomst ! Wat een vreselijk mooie auto ! Echt een voorbeeld voor mij ,misschien in de toekomst toch nog eens de jetta strippen ............................Damn ! ![]() |
Hmm, die kan zo bij jouw verzameling! Staat dan wel leuk naast de witte.
En als ze daar een extreem hoog niveau hadden, dan voelde de witte zich vast wel op zijn plaats. De 16V van Alberto trouwens ook wel, ook een zeer verzorgde Jetta. Gr. Ed |
Quote:
...die bescheidenheid siert je, Wietze! |
Quote:
:D Ik moet zeggen dat ik best wel tevreden ben met m'n witte jetta ,maar tegenwoordig ligt de afwerking wel erg hoog hoor ! Heb me de ogen uitgekeken daar , en zeker die witte Mk1 , die was wel erg mooi hoor ! |
Wow, wat een project ! Ik lees al je topics regelmatig door en moet zeggen dat ik ervan sta te kijken hoe perfect jij je auto's onderhoudt ! Zo'n auto als deze Jetta lijkt me geweldig om te hebben, ik zit helaas in een rolstoel en zal er nooit mee kunnen rijden, maar om naar mijn smaak te pakken gaat er op een dag zo'n auto komen .. :thumbup: Maar 't wordt denk ik wel een Golf / Jetta MK2 !
Nogmaals; puik werk, je auto's zien er altijd super uit ! :eek: |
Dank je lowrider23 ! Leuke reactie van je ,doet me goed :thumbup:
Iid jammer dat jezelf geen auto kunt gaan rijden , maar meerijden kan ook altijd nog natuurlijk! T is ook wel een beetje een uit de hand gelopen hobby hoor ,en kost ook wel tijd om de auto's zo te houden , maar heb er wel veel plezier van altijd ;) Vanmorgen is de jetta trouwens weer nieuw apk gekeurd , en mag weer een jaar de weg op :cool: Was wel weer een leuke belevenis , de auto mocht weer op de brug (past echt op de mm op de brug) en ik had wel wat bekijks daar , de mannen zien niet vaak zo'n jetta , dus was wel even grappig ! :D Het regende zelfs nog vanmorgen ,en het voelde wel even lekker om ermee te gaan rijden , zelfs al het slecht weer is ! Dan word de auto gebruikt waarvoor ie gemaakt is , rijden ! :thumbup: , straks even de spons erover heen en dan is ie wel weer schoon , volgende week de Outlaws meeting even bij langs , dan mag de jetta ook mee ! @lowrider , kom je wel eens op meetings? anders misschien je ouders eens vragen of ze een keer met je meewillen naar een meeting , is misschien wel leuk! |
Meerijden gaat helaas ook niet lukken, ik kan niet meer op een gewone stoel zitten ! We kijken inderdaad weleens bij meetings, is erg gaaf !
Ik geloof het ook erg goed dat het best een heel karwei is om je auto's zo te houden ! Neem bijvoorbeeld de zwarte variant, 3 ton op de teller en hij ziet er nog beter uit dan een nieuwe, ook qua lakwerk ! :thumbup: En iig ook mooi dat de Jetta is goedgekeurd .. Kan die er ook weer een jaar tegenaan ! :cool: |
Quote:
Erg jammer dat je niet meekunt rijden met zo'n auto ..........Maar je komt wel heel posietief over ondanks je beperkingen ! Respect ! :thumbup: Ik ben ook maar weer even bezig geweest met het wagenpark , en had al een tijdje het originele embleem liggen ,welke ooit ook eens op de auto heeft gezeten toen deze nog origineel was ( :D ) en gelukkig via Ruudsvwshop een nieuwe kunnen krijgen ! En na een tijdje passen meten en kijken toch maar besloten het er weer op te monteren ! (wel dmv dubbelzijdige tape ,dan zou het er ooit eventueel weer af kunnen ) Vroeger was het eerste wat ik altijd deed was met plamuurmes, schroevedraaier, stanleymes of zelfs visdraad , de emblemen eraf halen , want dat kon natuurlijk niet ! Maar toen ik de jetta kocht heb ik jammer genoeg het originele embleem 'verbouwd ' tot een gt embleem ....... :shake: niet wetende hoe zeldzaam dit originele embleem was ! Dus bij deze , hij zit er weer op ,en ik vind het er eigenlijk best wel weer bijpassen , breekt de witte achterkant een beetje ;) ![]() toch apart he ,zo'n 'jetta'embleem en dan zo'n golf achterlicht :tongue: ![]() ![]() De wielen in het wit was wel even wennen ,maar ben er wel heel tevreden mee zo !(alleen het schooonhouden is wel even een werkje elke keer :rolleyes: ) ![]() |
de witte velgen is heel duidelijk een verbetering! nice :cool:
|
Hij is af! :)
|
Vond hem zonder dat embleem strakker.
Voor de rest ziet ie er knap uit. En zoveel werk is het niet om de wielen schoon te houden, ze krijgen de kans niet om smerig te worden bij jouw ;) Misschien een idee om die lelijke zijknippers nog weg te halen ;) |
Dei knippers wil ik iid nog een uithebben ja ,maar dat zal dan in de wintermaanden gebeuren , zit voor dit jaar al weer genoeg geld en tijd in ;)
|
ziet er goed uit wietze!! :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 23:44. |