![]() |
Dat ondergrilletje kost volgens mij nog geen €15 bij de Brezan.
|
Dan zal ik morgen is gaan informeren bij de Brezan, bedankt Joost!
Of er moet iemand zijn die nog zo'n ondergrilletje heeft liggen?? Heb zin in zondag bij Outlaws... hopelijk een beetje mooi weer en dan kom ik als het dit keer meezit toch echt met de golf :D:D:D |
|
|
I love RS .. verkeerde pagina denk :tongue:
|
Zo mensen dat is weer even geleden! Best lang niks aan de golf gedaan en nu het inmiddels 2012 is vond ik het wel weer eens tijd.
Ook staat er 20 januari weer een APK keuring op de planning dus hij moet nog omhoog geschroefd worden. In de tussentijd wat onderdeeltjes bij elkaar gespaard die ik nog wilde hebben. Hier wat foto's van een zaterdagmiddagje beetje bezig zijn! Sleepoogkapje, afdekplaatje bij paravan en nieuwe lip ![]() Vóór ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En de auto weer omhoogschroeven voor apk ![]() Ondertussen druk bezig met de hoedenplank dragers om die aan te passen voor de rolkooi en weer te bekleden. Ook binnenkort een andere uitlaat en Happichramen plaatsen! En hoe maak ik de foto's groter hier? |
![]() ![]() En zo staat ie er nu bij in de stalling! Starten lopen trouwens gister! |
Superdikke MKII, echt netjes hoe je alles heb aangepakt.. Alleen vind je het niet doodzonde om er weer mee te schrapen nu je alles heb opgeknapt?
|
Thnx! Jawel haha eigenlijk wel.. heb ook altijd een zuur gezicht als ik ergens overheen schraap maarja elke hobby heeft zijn voor en nadelen zullen we maar zeggen.
|
Haha ik ken het gevoel, als hobby auto zijnde word er ook niet veel mee gereden denk ik. maar ik gebruik mijn MKII als daily dus heb maar de keuze gemaakt voor 16 inch :)
|
gaat goedkomen robbie ! erg netjes weer!
|
Vandaag weer druk bezig geweest. Gti hoedenplank dragers aangepast en bekleed zodat ze netjes om de rolkooi zitten. Kofferbak bekleding is nu eindelijk af, ik zal binnenkort weer ff foto's plaatsen.
Verder alvast de achterkant omhoog geschroeft en andere wielen erop voor apk, donderdagavond voorkant omhoog schroeven en a.s. vrijdag APK keuring. Vrijdag middag is de planning om de Happich klapramen achterin te maken! Iemand tips of informatie over??? |
Zo, klaar met de golf. Vanavond de golf omhoog geschroeft. Klaar gemaakt voor de apk keurin!g morgen! Morgen lekker vrij dus ga ik lekker aan de hobby. Weer omlaag schroeven, Happich ramen monteren en spoiler randje eronder monteren!
|
Ik heb nog wel een sleepoogkapje thuis liggen! Als je hem nodig bent laat ma weten in pm! Voor de rest goed bezig
|
Ben weer benieuwd naar de foto's.
Wat ga je trouwens met de uitlaat doen? Dempertje zit er naar mijn idee top uit, of heb je een rot stuk onder de auto? |
Weer wat werk verricht het afgelopen weekend!
De Happich ramen zitten erin, camber plaatjes zijn gemonteerd (nee niet die plastic rommel) en de auto is na goedkeuring van de apk weer verlaagd en op de Schmidtjes. Zit nu 1 graad camber op.. Hier wat foto's van de werkzaamheden! Raampje eruit! ![]() Happich erin! ![]() ![]() De andere kant! ![]() Weer verlaagd, schmidtjes en camber.. ![]() ![]() ![]() ![]() Camber is een beetje moeilijk te zien op de foto denk ik.. Rick en Misha nog bedankt!! :thumbup: Wat ik trouwens wel een leuk feitje vind. Met APK mag mijn auto een uitstoot hebben van 4,5. De mijne had 0,4. Monteur stond ervan te kijken dat hij zo netjes was afgesteld! |
Ziet er puik uit robbie! Begin je weer wat vertrouwen op te bouwen met je auto?
|
ziet er netjes uit :thumbup:
|
heel erg mooie auto
heb hem al paar keer gespot ga vooral zo door |
@ ampi, jawel begin steeds meer vertrouwen te krijgen. Als het iets beter weer wordt ga ik is ff flink wat kilometers maken. 11 maart in iedergeval naar Engeland, Ultimate Dubs! En mei naar oostenrijk!
Vanavond nog de golf naar de stalling gebracht. Was weer heerlijk om mee te rijden! |
All times are GMT +1. The time now is 19:17. |