![]() |
Junkfood Friday!!!
|
Quote:
Zit net een lekker appeltje naar binnen te werken.... :thumbup: |
Quote:
Reparatie van industriƫle electronica :thumbup: |
Bijna weekend!
Mooi weer in het vooruitzicht, tijd om de cabrio nog even uit te laten.... |
T is inderdaad heerlijk cabrio weer.
|
Moggu !!
Tijd om dit topic weer eens af te stoffen... gaan we nog wat doen van 't weekend ?? ![]() |
Motorbeurs @ Martiniplaza, Groningen :)
|
Quote:
Kijken of we de carrosserie (of wat er nog van over is) van de Corrado bij de oud ijzer boer kunnen krijgen..... |
Gister de golf opgehaald bij de lasser. Dus lekker een beetje plamuren, schuren en verder afwerken.
|
Quote:
Maandag komen ze hier ook twee kale carrosserieƫn ophalen... heb dus nog wel ff wat te doen van het weekend ! |
Quote:
Jazeker, werken! 5 dagen stage en 2 dagen werken. :D |
Duplo trein in elkaar zetten voor mijn zoon!
|
Quote:
Doet me denken aan die tijd dat ik dat ook deed.. wat 'n ellende :tongue: Vanavond een Insignia ( :eek: ) verlagen, morgen aan de Golf werken en 's avonds feesten, zondag in bed liggen :) |
Gister nood gedwongen de hele dag in de voortuin lopen graven/spitten om de rioleringsbuizen weer waterpas te leggen....
....vandaag al de hele dag zo brak als een tientje op de bank #niksgewend |
Dit is ook een beetje dood topic, beetje leven inblazen.
Gaan we nog wat doen dit weekend? Ik heb bier drinken op het programma staan, en barbeknoeien.... :thumbup: |
De jetta klaar stomen,
Banden om de nieuwe velgen drukken Verlaging monteren, flink detailen en zondag richting volkstyle |
Zometeen de golf vr iets hoger op de voorpoten zetten.
|
vanavond varen en bier drinken, morgen uitzieken en einde dag auto wassen, zondag BBQ en bier drinken
|
Auto apk klaar maken voor maandag, flexibel deel uitlaat vervangen en zondag remkrachtverdeler vervangen.
|
Quote:
Ik heb voor maandag ook een afspraak staan voor APK ben een benieuwd :screwy: |
All times are GMT +1. The time now is 14:14. |