Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   ergernis (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=52360)

C1Rob 28-11-2010 11:12

Quote:
Originally Posted by richard-polo
Ik erger me aan mense die zich hieraan ergere :screwy:
read the fucking text....

of ga op school nederlands leren dan weet je zekerdat je er nog wat van terug ziet of krijgt..

Ik erger me aan mense die 6topics hebben voor verkoop, zet dat in 1 topic.....

of 6 topics voor verschillende maar kleine vragen XD

vdWal. 28-11-2010 11:28

jah die tjoeninggastjes erger ik me ook flink aan idd wat een blauwe lichtbundels hebbe die..

@ dat N verhaal dat is waarschijnlijk iets dat er gewoon zo bij mij in gebakke zit als ik praat is de letter N aan het einde van een woord ook nergens te bekenne dus dat zal dan ook de rede zijn dat die niet word getypt dat zulle ze maar moete acceptere zeker ;) ik ben zoals ik ben :thumbup:

Rick 28-11-2010 12:20

Geldt dat dan ook voor de t achter een d?

vdWal. 28-11-2010 12:33

ik denk het wel ja? iedereen heeft zo zijn gebreke en dat is bij mij spelling..

richard-polo 28-11-2010 12:49

Quote:
Originally Posted by Rick_Leusden.
Geldt dat dan ook voor de t achter een d?

en over hoofdletters en punten word niet gesproken?,,, terwijl die persoon toch heeel lang school heeft gehad :shake:

Misha 28-11-2010 14:07

Quote:
Originally Posted by vdWal.
ik be zoals ik be :thumbup:
:tongue:

B-ram 28-11-2010 15:11

lekker belangrijk. het gaat toch om de inhoud! zitten hier niet bij het nederlands dictee! Zolang het begrijpend te lezen valt is het toch prima!

@ Breadfan. Idd mensen die hun richtingaanwijzers niet gebruiken. Dan sta ik daar weer te claxoneren bij een rotonde om dat ik voor jan met de korte achternaam sta te wachten omdat meneer toch wel van de rotonde afging!

breadfan83 28-11-2010 19:05

Quote:
Originally Posted by richard-polo
Ik erger me aan mense die zich hieraan ergere :screwy:
read the fucking text....

of ga op school nederlands leren dan weet je zekerdat je er nog wat van terug ziet of krijgt..

Grappig toch, dat de mensen die zich ergeren aan slechte spelling hun mond maar moeten houden, maar die taalverkrachters mogen dan wel weer zeuren en klagen over de mensen die ze verbeteren. ;)

En dat advies van "terug naar school gaan" is inderdaad op z'n plaats, maar waarom je dat advies juist geeft aan de taal-puristen, en niet aan die mensen die het niet voor elkaar krijgen ook maar één zin te schrijven die niet rammelt van de fouten, is me niet helemaal duidelijk.

Typefouten, prima, ik ram ook wel eens op 'n verkeerde knop. Spelfoutje, ook prima, maar sommige teksten zijn gewoon echt niet meer te lezen, en soms heb ik gewoon even zin om te verbeteren, ook al gaat 't om wat kleins... :D

Steilheck 28-11-2010 19:33

Het is zondag vandaag, vandaar dat er veel mensen op de weg waren die niet oprijden tot op de lus voor het stoplicht.

Ik heb behoorlijk wat tijd verloren met het erachter moeten wachten ..... pffft.

tim_j 01-12-2010 18:29

Vandaag nog,
ik kruip/rij in de lange rij naar het stoplicht toe vervolgens begint het weer te rijden, komt er een oetlul en gooit zn leasepassat met 30cm ruimte er voor.
Ik stamp op de rem op de auto te ontwijken, m'n bijrijder met de neus op het dashboard. :shake:
Uit 'woede' een stomp gegeven op de toeter en gebaren gemaakt naar de Passat bestuurder. De swans zit vervolgens glimlachend in zn spiegel te kijken.. :mad:
Wat mankeerd zo iemand..

breadfan83 01-12-2010 19:06

Quote:
Originally Posted by tim_j
Vandaag nog,
ik kruip/rij in de lange rij naar het stoplicht toe vervolgens begint het weer te rijden, komt er een oetlul en gooit zn leasepassat met 30cm ruimte er voor.
Ik stamp op de rem op de auto te ontwijken, m'n bijrijder met de neus op het dashboard. :shake:
Uit 'woede' een stomp gegeven op de toeter en gebaren gemaakt naar de Passat bestuurder. De swans zit vervolgens glimlachend in zn spiegel te kijken.. :mad:
Wat mankeerd zo iemand..

Te weinig slaag gehad als kind.

Maar ik ben vóór de corrigerende tik, ook op latere leeftijd. Dus we kunnen altijd 'n inhaalslag regelen. :D

René 01-12-2010 19:13

even diep ademhalen, tot 10 tellen en rustig blijven....dat scheelt echt een hoop. Doe ik sinds kort ook en `t autorijden wordt een stuk fijner :)

Een jaar geleden kreeg ik tijdens autorijden geregeld spontaan last van hartritmestoornissen...zoveel en zo erg ergerde ik me aan andere wegmisbruikers...geloof me, dat is `t niet waard hoor ;)

breadfan83 01-12-2010 19:16

Dat heb ik de eerste vijf jaar al gedaan.

Reden dat het bij jou nu wat beter gaat is dezelfde als bij mij. Je rijdt 'n 1.6 automaat, met dat barrel hou je niks en niemand bij, en kan ook niemand je ophouden. :tongue:

tim_j 01-12-2010 19:21

Weet het wel, is het niet waard.
Op het moment zelf spuit de adrenaline een beetje door me heen en duurt het even voor het weg is.
Doe er niks mee hoor, anders zat ik hier nu niet :D

René 01-12-2010 19:26

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Dat heb ik de eerste vijf jaar al gedaan.

Reden dat het bij jou nu wat beter gaat is dezelfde als bij mij. Je rijdt 'n 1.6 automaat, met dat barrel hou je niks en niemand bij, en kan ook niemand je ophouden. :tongue:

Zelfs in de snelle Clio 1.9 DTi van m`n vriendin blijf ik rustig hoor.....;)

gj-x8rs 03-12-2010 16:04

Vanochtend een schroef in mn band, heerlijk met -7°C bandje omwisselen.

Niet ideaal een thuiskomertje voorop, kan beter achter.. :D

hajong 03-12-2010 21:56

Gasten (vaak NL-ers) die naar Essen gaan om vooral heel veel bier te drinken en te schreeuwen. Daar hoef je toch geen EUR 15,- entree voor te betalen en duur bier te drinken? Wat is er mis met Schultenbrau in het park?

Maar de wraak was zoet dit jaar: voor het eerste iemand in de Messe zien overgeven van de drank. Sukkels, ga dat ergens anders doen.

andre0511 11-12-2010 22:17

Dat het af en toe hier meer een verkoop site lijkt als een forum of zeg ik nu iets raars.

breadfan83 11-12-2010 22:52

Quote:
Originally Posted by andre0511
Dat het af en toe hier meer een verkoop site lijkt als een forum of zeg ik nu iets raars.

Zei ik anderhalf jaar geleden al. :tongue:

B-ram 12-12-2010 13:12

Quote:
Originally Posted by hajong
Gasten (vaak NL-ers) die naar Essen gaan om vooral heel veel bier te drinken en te schreeuwen. Daar hoef je toch geen EUR 15,- entree voor te betalen en duur bier te drinken? Wat is er mis met Schultenbrau in het park?

Maar de wraak was zoet dit jaar: voor het eerste iemand in de Messe zien overgeven van de drank. Sukkels, ga dat ergens anders doen.

In Duitsland doet men niks anders dan bier drinken en schreeuwen! Dus dan vallen we iets minder op zeg maar!

All times are GMT +1. The time now is 01:51.