![]() |
Quote:
Bedankt Dennis! Uitleg over naamskeuze en verdere info volgt binnenkort! Heeft in elk geval niets te maken met MIVW, MILV is ook niet alleen VW gerelateerd :thumbup: |
auto blijft dik zie hem dagelijks staan ....
\ erg mooi apparaat dit weekend maaseik? miss spreken we elkaar gr brian die met de golf 5 voor garage centrum |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ziet er goed uit!
|
Ik krijg gewoon zin in een Corrado iedere keer als ik deze zie :thumbup:
|
prachtig daimy!
alhoewel,klein puntje,het wordt imo wel tijd dat je de heldere zijknippers ditched. |
was weer een mooi dagje in genk (op de organisatie na dan :tongue: )
asten zondag?? :) |
Quote:
:iamwithst Ziet er super uit! |
Quote:
Quote:
Thanks! Quote:
Quote:
Bedankt Gerben! Ben zelf ook nog altijd aan het twijfelen.. Zal binnekort eens oranje proberen :thumbup: Quote:
Was inderdaad een mooie en gezellige dag Mark! We gaan zondag inderdaad met een groepje naar Asten. Rij je met ons mee? Kunnen jullie wat rollin shots maken :tongue: |
ziet er goed uit,
vond alleen de blauwe velgen beter lijken |
Ik ga ook mee, camera en statief ook dus foto's kunnen altijd geregeld worden.
|
![]() ![]() |
Nog een mooie foto gevonden op facebook ( met dank aan Elmy en Mark):
![]() Ook met een aantal vrienden geboekt voor het weekend Volksdub volgende week :thumbup: Heel misschien wordt er nog iets veranderd aan de Corrado :tongue: |
Echt een nette corrado :thumbup:
Gr Marc |
Mischien is op zoek naar 2 verse knippers. deze zien er minder uit ten opzichte van de auto, verders een nette wagen.
|
Quote:
Danku! Quote:
Er komen binnekort oranje in :thumbup: |
Zo net terug van een super gezellig weekend Volksdub!
Zoals reeds gemeld zou er wat aan de Corrado veranderen :thumbup: Alvast een foto gevonden: ![]() |
![]() ![]() ![]() |
Ziet er zeer goed uit met die velgen :D
|
Thanks Nico!
![]() ![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 07:10. |