![]() |
Van welke Richard is die Paarse Oettinger dan?
|
Quote:
oettinger is van hans...en ik heb op de terugweg gereden..1 stoel dus 1 persoon.. richard heeft lupo[rsche]..zo nu ben je weer ff bij |
Quote:
Ach so...Danke! :cool: |
Quote:
Je doet maar :p LOL :D ik zou em dan wel in het smoelenboek zetten.... :rolleyes: daar issie denk ik meer geschikt voor, lekker leip dus... :D @ Bien ik heb je autotje wel nog gezien volgens mij :p rechtsachter stond tie, ergens achter een heuveltje of niet? :wink: |
Quote:
Bien was ook in Drachten, dus daar had je haar ´duivel´ al kunnen zien... :D |
Quote:
uhm ja, daar kwam ik ook pas later achter, dat haar wagentje erbij stond... :eek: :frown: ik moest het lezen in haar topic over haar mk2tje... :frown: |
Quote:
Tja, jij mengt je niet onder het gewone volk... :wink: :biggrin: |
Quote:
Klopt, rechts achterin achter de zandheuvel.. goed opgelet! :) |
Quote:
:mad: Nou ja zeg... :rolleyes: Ik was er tenminste..... :p kan niet van iedereen gezegd worden :D |
Quote:
Ik kan hem ook gewoon er op zetten, maar niemand wil die kop zien, ik kan het je verzekeren :p :biggrin: |
Je hoort haar rechts nog zeggen: 'ooow, wat jammer dat Mark is niet is...' :cool: :D (Linnie weer verstopt... :rolleyes: ) |
Quote:
Hier heb je um..... :eek: :eek: THENX MIK.... :eek: |
valt mee...had een ergere foto verwacht..
|
Quote:
Hadden ze ook zeker wel gedaan....maar ik heb ze gewaarschuwd dat ze dat beter niet konden doen.... :eek: En toen waren ze toch een beetje bang van me :biggrin: |
Quote:
ik was bang, pfffffff je wil niet weten. verstopte me in de auto plat op de achterbank en deed alsof ik sliep. maar ze hebben me gevonden :D |
Quote:
Whahahahaah lol :D Voor de mensen die geen zin hebben om weer te gaan zoeken: |
Quote:
Ik ken Bennie niet geloof ik, maar we hebben daar wel de hele dag rondgelopen, en tja ik had me golfje niet bij me dus.... :frown: hahahaha :biggrin: de moed er toch een beetje inhouden |
Nou zo'n leen auto zou ik geen straf vinden hoor, ziet er sjiek uit! :)
Helaas WEER niet gezien!!! :mad: Volgende keer bellen we elkaar wel ff, spreken we met z'n vieren gelijk ff af!! |
Quote:
Ik vind het ook geen straf alleen is dit een 1.2, ben wat snellers gewend.... :biggrin: Volgende keer bellen we inderdaad anders blijven we elkaar mislopen :mad: |
Quote:
K'heb er ook ff aan gedacht.... haha (geintje hoor kevin en linnie! ;) ) |
All times are GMT +1. The time now is 11:47. |