![]() |
![]() ![]() ![]() Heb ff foto's ''geleend''! :D |
en gemonteerd!
De hemel blijft gewoon zo. :thumbup: Wordt geen meetingauto dus..... zit me ook niet echt dwars! :D ![]() ![]() ![]() |
Zoals verwacht:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=110277 Na een korte neem ik weer afscheid van de 3. Zie bovenstaande topic! |
jammer man
|
Quote:
tis niet anders Dennis, gaat me echt teveel kosten om hem te laten repareren! :thumbup: |
ga hem oplappen mensen, alles ligt al klaar:
- nieuwe lagers - nieuwe remslangen - gebruikte schroefset - 2 nieuwe 185/35 17 banden - nieuwe stuurpomp dus we gaan gewoon door, dan verkoop ik hem wel in mei :D |
Goed om te horen Salih :thumbup:
|
Beterrrr! :thumbup:
|
ja toch..... ;)
nu beur ik er niks voor en in mei iets meer! dus gewoon eerst oplappen. :thumbup: |
Naar bijna 2 maanden stil te hebben gestaan, ben ik samen met mijn vader de 3 aan het repareren. Wat er allemaal vervangen is is:
- Wiellagers achter - Voor remslangen - Schroefset voor vervangen (Supersport was afgebroken!! :confused: ) - 2 x nieuwe 185/35ers erop. - Stuurpomp wordt deze week vervangen voor een nieuwe! :thumbup: Dan naar de keuring ermee en afmelden die hap! :thumbup: Oh ja en in april/mei weer verkopen! :D |
All times are GMT +1. The time now is 07:39. |