![]() |
Quote:
Ooh dus ik was al gespot :D |
vond nog een foto in de oude doos
![]() |
Hey tof! Heb namelijk niet zoveel foto's van toen 'ie nog origineel was :thumbup:
|
Vond er zelf ook nog 1 uit de oude doos:
![]() |
Mooie jetta,
heb je nu toch besloten om de Jetta te houden? Je dacht er toch over om hem weg te doen?? |
Quote:
Klopt, maar na wat praten met vrienden en ouders toch (gelukkig!) maar besloten om hem te houden. Hij staat nu een jaartje geschorst hier in de schuur, bedoeling is om er vanaf volgend jaar september (dan is 'ie 25) weer mee te gaan rijden. Misschien wordt dat wel begin 2009 (na de winter) omdat ik nog wat plannen heb.. :thumbup: maarja ik wil ook een huisje dus we zien volgend jaar wel weer hoe we er (vooral finacieel ;) ) voorstaan! |
Ondertussen zit er alweer vanaf 22-5 een verse apk op en rijdt hij met het mooie weer weer lekker rond.
Momenteel echter even niet, de oude (contactpunt) verdeler begon nml redelijk olie te lekken langs het asje en dat helpt de betrouwbaarheid niet echt. Ik ben deze nu aan het vervangen voor een electronische ontsteking zal van het weekend nog eens wat fototjes plaatsen.. |
Electronische ontsteking zit er inmiddels op en werkt super!
Maar wegens een nieuw project moet de Jetta helaas weg.. :( dus: Te koop |
Quote:
Mooie Jetta 1, wel jammer dat ie weg moet. Kun je m niet behouden :confused: |
Quote:
helaas niet, maar wees gerust, er komt iets anders moois voor terug :thumbup: |
heel mooie jetta
:D |
Verkocht aan vw-unit :thumbup:
|
Versnellingbak automaat 1983
Hallo, ten eerste die Jetta van je ziet er goed uit!!
Ik wil je wat vragen, ken jij iemand die een goed versnellingsbak voor een Jetta uit 1983 heeft?, en zo ja kan diegene hem ook plaatsen?? Zo niet weet jij dan misschien waar ik dan moet wezen?? Alvast bedankt, grtz Jimmy |
thanks, en nee dat weet ik zo niet, wat je even kan proberen is om een eigen topic te openen bij het "onderdelen gevraagd" gedeelte, dan heb je kans dat iemand m wel heeft.
|
zag laatst dat deze volgens het kenteken gedemonteerd is, zonde...
|
All times are GMT +1. The time now is 00:03. |