![]() |
Quote:
hehehe, altijd toch :D ;) (moest de bak uitslijjpen om het vliegwiel passend te krijgen, en die t*ring alu deeltjes zijn echt ee ramp :mad: , vandaar maar ff goed ingepakt !!) Bont is echt super, zit ook helemaal rond de voorramen enzo........ Miscchien live te aanschouwen op de ACN vanavond, dat blijft nog even een verassing ! |
Quote:
Ok, dus je bent het wel zelf? Moest ff goed kijken, het zou VA-Nessa natuurlijk ook kunnen zijn! :wink: :D |
Quote:
Yes, that's me ! :D Heb van haar ongeveer zo'n zelfde fotó, maar die mocht ik niet posten :p |
Quote:
hehe nu al onder de plak!!! :biggrin: |
Quote:
hahahhaaaa!ke dan! maar uuh le? rijd ie alweer dan? tering. goed man. ik ben er vanavond niet,vakantie zit er helaas weer op :mad: maar ja komend weekend kom ik wel! zondag naar formule 1 blijf bij erwin pitten.die zit namelijk alleen. :biggrin: |
Quote:
Mooie kar zag hem vandaag geloof ik op de acn staan, jammer dat de klep niet open stond, of was dat een andere :confused: |
Hahaha, nee joh. :biggrin: :biggrin: Die motor zit er helemaal niet in. Die foto is bewerkt door een vriend van me en is eigenlijk uit een ander topic.
Er zit gewoon een 1300 in. Een VA Special. ;) |
Quote:
Hé pik, nog bedankt hè, morgen ga ik "'m" monteren !! :) |
Quote:
Tuurlijk rijd ie :D Wat dacht jij dan! Moet nog wel veeeeeeel gebeuren.......gereden met een losse stuurstang, wielbouten los, 1/2 verlichting, geen handrem....maar t balangrijkste; hij was er bij !! |
Quote:
Valt niet op !! knap gedaan |
UPDATE, nog 6 dagen tot de RDW :)
Gisteren was 't TE laat om nog een update te doen, en eigenlijk alleen maar kleine dingen gedaan waar je weinig van op foto's kan laten zien.....
Draadje hier, relaisje daar, schroefje zus, veertje zo, maar het heeft wel geholpen ! Zie hier, de bus aanwezig op de ACN !!! Moet nog wel zeer veel gebeuren, maar hij rijd iig wel :D :D |
Hij rookte wel een beetje, maar wel lache dat het boessie er gisteren bij was! :cool:
|
Denk dat dat kwam omdat er net een nieuwe auspuff onderzit. Die nog aardig aan het inbranden was :cool:
Sjef |
Quote:
denk het ook..........en de carterontluchtingsslang zit er nog niet op, dus er spetterd wat olie op de cilinders MAAARRRRRRRR, alles werkt !! Knippers, benz. meter, verlichting, remmen, ruitenwissers...helemaal top !! (was trouwens toch een aarde probleem Sjef, heel raar :( Het knipperlampje en het relais stonden op de zelfde aarde....ralais zoemen, beide voorzien van eigen aarde; knipperen als een zonnetje :confused: ) Foto update in 10 minuten ! |
Quote:
jajaja, zit me eerst door een stapel maill heen te worstelen :o Give me 5 ! |
Quote:
die ook al weer voorbij :rolleyes: |
Quote:
hehe, de MSN staat ook niet stil....dus er was wat oponthoud !! maar bij deze; De werkzaamheden vandaag: -Koffie gedaan bij Sjef :D Dus tegen 16.00 uur konden we pas beginnen :o -startmotor vervangen -knipperlichten gemaakt -alle verlichting gemaakt en aangesloten -wiellagers voor vervangen -olielekkage bak verholpen -moeren vastgezet en hier en daar een vergeten splitpen gemonteerd Hier wat foto's, de rest op www.volksaddiction.nl as usual ! Vrouwen met een camera zijn niet te vertrouwen :mad: :p |
Meer haar op je pens als ik op me kop! ;) :biggrin:
|
Quote:
Hehehehe :D Maarre... Wat MOET er nu nog gedaan worden voor de RDW? Ik denk dat jullie het allemaal wel gaan redden! :cool: |
Mannen met een camera zijn dus ook niet te vertrouwen.
|
All times are GMT +1. The time now is 00:22. |