![]() |
Bedankt !
Ik had nog die onderste bescherming van mijn GTD liggen. Proper maken: ![]() Uitsparing uitsneden om de onderste brace te laten passen (ik heb die toch niet goed proper gekregen, of toch niet zoals ik het wou, maar dat gaat sowieso terug vuil worden...) : ![]() En op zijn plaats: ![]() Nog iets anders dat op mijn GTD stoorde en dus alsook hier, dat is dat mijn achterste wielen ietske te diep in de kas liggen. 5mm spacers besteld: ![]() ![]() Erop: ![]() Voor: ![]() Na: ![]() Perfect ! 1mm bij en het was tegen de kas, mijn wielen hebben een ET van 28 nu met de spacer ET23 op 7" breed en 195/45 banden Resultaat: ![]() ![]() ![]() Ik was echt niet voor spacers te gebruiken, maar bon, mijn lagers zijn nieuw, en de baanligging is zeker niet verslechterd. T'is zo'n detailtje dat niet opvalt maar nu komen de wielen tot hun recht vind ik. PS: motorkap is bij de carrosserie |
Der moest hier wat nog aan gebeuren,
zoals de twee pistons van de coffer die vervangen moesten worden, het werkt nu perfect de koffer springt bijna je gezicht in als je het open doet :lol: Mijn tunnel word nogal warm als ik met de auto rijdt, dus interieur uit : Dynalite op de tunnel: Alles proper maken: Dynamat Super lite gezet: En hop, volledig auto: En nu nog dit monteren: Hopelijk is er een verbetering kwa warmte en geluid in de auto. Maar der ontbrak toch iets, met alleen de dynalite onder de vloermat had ik een slecht gevoel dat er geen isolatie tapijt onder was (en het was wel zo aangezien de origineel matten uit zijn, bij het instappen is het hard aan de voeten omdat je direct de bodem raakt. Nieuw isolatie matten zijn er: Achteraan is ook gedaan, had nog wat overschot dus tunnel ook gedaan (is zelfklevend) ![]() Nu is het zoals origineel, bij het instappen is dat slecht gevoel van bodem raken weg Isolatie komt van bij ADMS, 39euro met verzendingskosten, super contact met die mensen en kwaliteit's materiaal. |
Ziet er goed uit Jim! Een dingetje waarvan ik denk dat het niet goed zal gaan.
Is denk ik de ruimte tussen het achterwiel en de wielrand. nu die stilstaat zal het wel goed gaan, maar in bochten gaat het wel aanlopen denk ik. je hebt beweging in het staal en rubber. Die bodemplaat, mooi he :D scheelt idd motorgeluid en iets in verbruik. Heb het zelf ook onder mijn Golf en dat is toch wel mooi. Ben benieuwd wat het met jouw Olietemperatuur doet, bij mij ging de gemiddelde temperatuur 4 graden omhoog. |
Waar heb je die dynomat gehaald en wat kosten deze ?
|
ADMS 39 Euro lees ik volgensmij
|
Nope, dat is de gewone isolatie.
Dynomat heb je niet zo goedkoop |
Tim: bedankt, we zullen zien, hopelijk raakt het niet, heb er sinds niet meer meegereden.
Piens: mecatechnic. |
Quote:
Ok thx :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 04:19. |