![]() |
Quote:
waarvan 12 van ons! :p :p :D |
Quote:
hehehe, idd :p gisteren en vandaag bij elkaar weer 12, en a.s. dinsdag ook weer een zooitje! Komt wel op voor half oktober :D |
leon weet je al wat meer van die 16 ers?
|
Quote:
Nope................ Zijn nog te weinig 175's afgehaald om een nieuwe partij te gaan halen. Waarschijnlijk gaan we eerst alleen ff een partij 145x65 halen, omdat daar nu de meeste vraag naar is. |
^
|
Quote:
Que? |
voor de liefhebbers.. dit is 175/55r15 op 7,5J (voorste velg): ;)
![]() |
Quote:
Moeten nog steeds wat banden opgehaald worden die gereserveerd zijjn, maar heb niet van iedereen het email adres bij kunnen houden......misschien lezen ze het wel als ik de adv. weer ff omhoog gooi :rolleyes: :tongue: |
Quote:
Ziet er dik uit !! Zei toch dat het zou passen op een 7,5J :rock: |
Quote:
Ok, nog geen nieuws over 14" zeker :( |
Quote:
:( |
Quote:
Eerst nog een stuk of 40 175's de deur uit, en dan kan ik de nieuwe partij gaan halen............komt anders veel te vol te liggen hier :( |
Quote:
Zit wel wat in natuurlijk :rolleyes: |
Hoe zal 145/65/15 staan op 7j velgen? Past dat trouwens wel?
Alvast bedankt Groeten Bas |
Quote:
hoi Bas, Dat gaat niet lukken ben ik bang, heb zelf 145's op een 6J gehad en dat kostte al bloed zweet en tranen.......... Laat staan op een 7J |
Leon, had je nog 14" bandjes, of was dat niet gelukt?
|
hahahaha maak Leon gééééééék :drill:
|
Quote:
nog niet................ Moet eerst nog een flink aantal 175x55x15 kwijt ! Er zijn momenteel wel heel veel aanvragen op vwforum, waarvan er zowiezo een aantal zaterdag banden komen halen :hug: als ik er genoeg kwijtraak probeer ik eind deze maand banden te gaan halen. |
Hahaha, je ik denk ik vraag t gewoon, had de rest van de topic niet echt bekeken :D
Mag ik dan wel vragen wat voor n maten dat dan misschien gaan worden, of moet ik gewoon met mn luie aars ff terug bladeren? :) |
is er misschien al weer wat meer info wanneer de 155/55/14 eventueel komen? :)
|
All times are GMT +1. The time now is 12:02. |