![]() |
Wie maakt er eigenlijk nog adapters en boort wielen om hier in het noorden, nu Bauke ermee is gestopt?
Enn.. weet iemand zo of BMW-wielen om zijn te boren naar 5x100 aangezien deze een naafgat hebben van een ~>70mm, en ik mij dus afvraag of er dan wel genoeg vlees overblijft om een veilige verbinding te waarborgen? (Zaken als vlakke achterkant ed. is in orde). |
Erik, op die website hebben ze overal dezelfde foto gebruikt.
(Even aangepast voor Arnaud, die snapte het niet ;) ) |
Quote:
Kijk daar kan ik wat mee. :tongue: ;) Maarre... Quote:
|
Is Bauke gestopt? Heeft iemand nog enig idee waar ik 4x100 kan laten boren?
|
Quote:
Heb inmiddels wel ergens de juiste foto's vandaan kunnen plukken. Denk dat de foto's wel genoeg duidelijk maken. ![]() ![]() |
Waarmede maar weer bewezen is dat niet iedereen zelfs doodsimpele emoticons begrijpt... :thumbup:
Iemand nog antwoord op Stijn en mijn vra(a)g(en)? |
Jazeker die snap ik wel, ik gebruik toch ook emoticons :tongue:
Dacht, die pak ik ff terug maargoed een emoticon was zekers niet genoeg :eek: :screwy: ;) |
Jullie zijn allemaal gestoord.
Nou laat die jongen verder aan het werk, hij heeft nog genoeg te doen. |
Quote:
Had ik dus toch gelijk. Ik snap geen doodsimpele emoticons. :redface: :D :hug: |
Ben op het moment op zoek naar adapters van 4x100 naar 5x120 en dan uiteraard 4 stuks.
Iemand enig idee waar ze te verkrijgen/bestellen zijn? Hier wordt door de 'makers' niet meer gereageerd :confused: |
www.concept-wheels.be, vind je ze wel
(staat trouwens ook op de vorige pagina, dus als je even verder kijkt als je neus lang is) ;) |
Quote:
Had op de vorige pagina ook al om info gevraagd smartass :tongue: En er staat ook dat er door de makers HIER niet meer gereageerd wordt. ;) Kzal de belgium connection eens proberen :thumbup: spankyou very much |
Voor omboren of iets dergelijks in het noorden geen probleem bel maar 0610932823
|
Quote:
inderdaad een goed en betrouwbaar adres voor bovenstaande werkzaamheden aanrader!!!!!!!!!! |
is deze ook mogelijk staat niet op de lijst , adapterset 4x100 to 5x108????
|
Die is mogelijk; kun je vinden op www.concept-wheels.be
|
zoek adapters van 5x108 (velgen) naar 4x100 (auto) wie kan deze leveren in het oosten of noorden?
|
|
Wie kent een adres waar je adapters kunt krijgen van 5x100 naar 5x112 in 12mm of 15mm. Las dat SCC adapters bestaan. Weet iemand een leverancier in het noorden?
|
omboren van 5x100 naar 4x108 ook mogelijk (a3 velgen)
|
All times are GMT +1. The time now is 03:49. |