![]() |
net bij een bosh leverancier geweest en kan op t moment geen pomp voor mij krijgen
en de productie word bij bosh pas half augustus opgestart zijn er misschien nog andere benzine pompen die ik ook kan gebruiken of weet iemand die ze nog wel kan leveren ? eentje van de sloop gaan halen is dat nog de moeite want die zullen wel ongeveer de zelfde problemen gaan krijgen ? |
licht er aan welke sloop je gaat, ik werk wel eens op een sloop waar eigenlijk alleen maar oude auto's komen 10 -15 jaar oud maar je hebt ook sloperijen waar schade auto's ed gesloopt worden daar zitten vaak nog nieuwe onderdelen op. Maar dan betaal je ook de hoofdprijs. Gewoon naar een sloop gaan en kijken hoe hij er uitziet. En vooraf een (redelijke) prijs in je hoofd maken, zorgen dat je dat gepast bij je hebt, meestal vragen ze er te veel voor. Goedkoopste deals kun je bij een kleinere sloperij maken.
Martin |
zijn er ook andere types van pomp die ik kan gebruiken ?
of moet t exact dezelfde zijn ? |
Welke motorcode?
En de pomp bij de achteras? Die heb ik nog wel liggen voor 3F/PY/NZ |
De nokkenas is onderweg, wss is -ie maandag binnen.
|
Quote:
t is een 3f is t een nieuwe pomp ? vanwaar ben je ergens ? |
Quote:
ik vertrek vandaag voor een week op vakantie maar ik kom m wss de volgende maandag ophalen |
Quote:
Niet nieuw, woon in Groningen. Opsturen geen probleem. Of eventueel vanmiddag richting Noord-Brabant te krijgen. |
Quote:
sorry maar ik denk dat ik meteen een nieuwe koop want die pomp zal wel ongeveer net zo oud zijn als de mijne en dan zit ik binnen de korste keer weer met t zelfde probleem of zie ik dat fout ? |
Quote:
Al gekeken wat een nieuwe kost? Gok zo globaal op 200-350 euro :) |
Quote:
dat die zo duur waren wist ik niet ik vond al dat die man raar keek toen ik zei om gewoon een andere te bestellen wat moet je er nog voor hebben ? |
All times are GMT +1. The time now is 10:09. |