![]() |
Wordt ook weer als nieuw, of nie?!
|
Quote:
khoop het :) t'is toch allesinds de bedoeling |
stillekes aan begin ik uit te kijken om de zijflanken te bestellen. Ik weet dat er een paar plaatsen zijn waar je die kan kopen: Autocraft, Creative Engineering, Volkswarenhaus... Kheb ook al veel gehoord dat die van Creative Engineering echt heel goed passen! Maar kzit nu met klein vraagske
Mijn C-stijl ziet er dus momenteel zo uit: ![]() Een originele zijkant is dus zo geplooid dat deze perfect hier inpast, (en waar ook de 2 gaten zitten in diezelfde plaat waar de bouten van klapdeur inmoeten) Nu heb ik bij enkele projecten al gezien dat , als ze nieuwe flanken steken, ze toch een stukje laten zitten van de originele zijkant(het strookje waar paneel aan zijkant zit, incl de gaten waar bouten doormoeten), aangezien de zijflanken van Creative engineering zonder die gaten aan de zijkant zijn... ![]() Bij mij is die strook dus weg, en ik zag dat de zijflanken van Autocraft wel met die gaten aan de zijkant waren: ![]() het zou dus voor mij makkelijker zijn om zo'n flank te steken, anders moet ik ng stukje bijmaken(met gaten in voor bouten) om aan de C-stijl te bevestigen. Nu is mijn vraag: Zijn die zijflanken van Autocraft even goed als die van Creative engineering... Als dit het geval zou zijn zou ik gaan voor die van Autocraft aangezien die rand daar ng aanhangt... Maar kzou daarvoor eerst es willen weten of iemand al die zijflanken van Autocraft geprobeerd heeft. Ik wil echt perfect aansluitende stukken, dus daarom deze vraag merci alvast |
|
deze middag ng wat meet en paswerk gedaan, en uiteindelijk vloerke en linker dogleg es goe gemonteerd... Ze zijn al bijna klaar om in te lassen :D
![]() ![]() Op naar het volgende klusje :tongue: |
Zo, hier wordt erg goed werk geleverd! Goed bezig! :thumbup:
|
Ook van dichtbij ziet dat vloertje er erg netjes uit! :thumbup:
Goed werk gast, ja weeral. ;) |
na een tijdje "inactief" te zijn, heb ik weer wat nieuws:
Kheb hier een paar foto's van het dak :D De donor is dus gevonden, binnen een paar weken verwacht ik dus het dakje en volgen er meer pics. Het zieter volgens mij heeel strak uit ;) ![]() ![]() ![]() soon more |
ja, in die omstandigheden roesten ze niet onder je kont vandaan :D
|
via bugs and busses?
|
Quote:
nope, nie meer ;) eigen boontjes doppen é :D |
Ik dacht dat er al een dak onderweg was? Of ging dat nie meer door? Maar ziet er goed uit
|
Quote:
idd, meerdere keren afgeblazen,dus hopelijk komt nu alles goe toe :) |
Quote:
om ng es terug te komen op deze post: iemand die deze zijflanken (van autocraft) gebruikt heeft voor de restauratie van zijn split/ of iemand die iets weet uit goede bron... Kzou graag toch willen weten of deze zijflanken even goed passen als deze van creative engineering Kzou dan overwegen om ze te bestellen merci allesinds ;) |
de 3 crossmembers en kriksteunpunt zijn ook binnen :lol:
Alles wat onder de laadvloer zit, is compleet, dus de laadvloer kan eigenlijk daarna ingelast worden (alhoewel ik mss ng ga wachten tot de zijflanken eraan hangen) kzal es fotos nemen wanneer de werken weer verder gaan (dit weekend wss ;) ) |
geen examens koerspiloot? :)
|
Quote:
jawel,maar na 18h werk ik nie meer voor school ze in de vakantie, of ik wordt heel zot, dan moet ik mij kunnen afreageren dus werk ik ng een uurke of 2 aan de bus savonds :D |
Zo, das nie gek!
Studeren en al zo'n dikke bus kunnen restaureren, geldboompje in de tuin?! :thumbup: |
Quote:
als je voor het moment geen vriendin hebt, kan je wa meer uitgeven aan je auto ;) |
sodeju, diep respect voor dit werk zeg...
ik hou meer geld over mèt vriendin trouwens ;) Maareh, ik blijf dit zeker volgen! gr Boaz |
All times are GMT +1. The time now is 12:12. |