Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Mijn nieuwe schokdempersetje (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=2812)

Fred 17-05-2004 10:58

Mwah, het gaat mij er niet om wie er gelijk heeft, het gaat er om dat je ten alle tijden moet kijken naar het uitgangspunt....En als dat al een verschil heeft zul je ten alle tijden dat verschil terug vinden bij gelijke verlaging.

Als je de juiste set neemt wat bij een bepaald model hoort krijg je ook de juiste verlaging

LuNaTiK 17-05-2004 11:55

Dan had ik dus beter een verlagingsset van een GTI kunnen kopen??

Pedaalemmer 17-05-2004 11:59

je had beter een GTi kunnen kopen :D:D:D

Fred 17-05-2004 12:20

Quote:
Originally Posted by LuNaTiK
Dan had ik dus beter een verlagingsset van een GTI kunnen kopen??

Nee hoor, je hebt de juiste set gekocht die bij jouw model past, met de gewenste verlaging. Anders had je een set moeten kopen die voor jouw model 2 cm extra verlaging geeft, MITS je dezelfde bodemwvrijheid wilt verkrijgen. Het gaat er om dat JIJ tevreden bent :D :D

Pedaalemmer 17-05-2004 12:33

ik wil wel ruilen met je kvind die van mij net iets te laag kan bij ons de oprit niet fatsoenlijk af...op gaat wel...pfff...kword er af en toe gek van ...

maar ja het staat retevet....en rijd geweldig..als ik rem dan remt hij ook beter (klinkt dat gek?) hij reageert echt goed op alles...behalve op drempels dan :D:D

Fred 17-05-2004 12:40

Quote:
Originally Posted by Gtipowerrr
ik wil wel ruilen met je kvind die van mij net iets te laag kan bij ons de oprit niet fatsoenlijk af...op gaat wel...pfff...kword er af en toe gek van ...

maar ja het staat retevet....en rijd geweldig..als ik rem dan remt hij ook beter (klinkt dat gek?) hij reageert echt goed op alles...behalve op drempels dan :D:D

Zou goed kunnen dat ie voor jouw gevoel beter remt: Door de verlaging kan de auto minder duiken als je remt. Je weet wel: de kont komt omhoog je remt.

Door minder te duiken word de remdrukbegrenzer voor de achter remmen minder aangesproken en heb je meer remkracht op de achterwielen. Ergo: meer remvermogen...

De remdrukbegrenzer zorgt er normaal voor dat de achterwielen niet voortijdig blokkeren bij hard remmen.

Modernere auto's zijn vaak al zodanig gebouwd dat de auto minder duikt....

Pedaalemmer 17-05-2004 12:55

ik moet mijn remblokken nog wel vervangen. Nou hoorde ik dat er remblokken zijn die minder rotzooi op je velgen achterlaten. Klopt dat?

Fred 17-05-2004 13:06

Quote:
ik moet mijn remblokken nog wel vervangen. Nou hoorde ik dat er remblokken zijn die minder rotzooi op je velgen achterlaten. Klopt dat?

Klopt; de Greenstuff blokken....scheelt echt een hoop zooi.

RStrade importeert die zooi

Pedaalemmer 17-05-2004 13:33

wat zijn de prijzen van die dingen rondom?

Fred 17-05-2004 14:00

Quote:
wat zijn de prijzen van die dingen rondom?

Geen idee, op de site van RStrade kun je een dealerlijst vinden, wellicht kun je bij een dealer bij jou in de buurt eens navraag doen...

Johan-dtc 04-09-2004 11:30

Quote:
Originally Posted by MaceNL
60/40 is kut bij mij loopt ie nu zo'n beetje overal aan, kost me me voorscherm :(

als je van dat verlagingsset af moet moet je het zeggen
ik zoek nog sowieso voor 6 cm

All times are GMT +1. The time now is 07:56.